mahtaako suomenmaan kamaralta löytyä yritystä joka pystyis korjaamaan kulahtaneita runkolaakeri pukkeja jossa liuskat on pyöriny kammen mukana pakkaa olla volvon d 42 lohkot olla olla kiven alla, tuntuu puali mahrottomalta hommalta korjata tai löytää lohko...
Lainaus käyttäjältä: bonneville - 26.02.14 - klo:10:31mahtaako suomenmaan kamaralta löytyä yritystä joka pystyis korjaamaan kulahtaneita runkolaakeri pukkeja jossa liuskat on pyöriny kammen mukana pakkaa olla volvon d 42 lohkot olla olla kiven alla, tuntuu puali mahrottomalta hommalta korjata tai löytää lohko...Noiden lohkojen paras paikka onkin just kivien alla
Timppa korjas sen dynavtstä tinaamalla.Timppa osaa tinata mitävain Skänsä hitsas tasaisia saumoja,ei tarvinnu edes koneistaa.SKN osaa hitsata mitävain Bacskspase ei korjaisi ollenkaan,vaan soittais vaan poskea.Baskspase osaa soittaa poskea mistävain
Lainaus käyttäjältä: +250 - 26.02.14 - klo:15:42Timppa korjas sen dynavtstä tinaamalla.Timppa osaa tinata mitävain Skänsä hitsas tasaisia saumoja,ei tarvinnu edes koneistaa.SKN osaa hitsata mitävain Bacskspase ei korjaisi ollenkaan,vaan soittais vaan poskea.Baskspase osaa soittaa poskea mistävain Äläs nyt, mä oon sentään hakenut romukaupasta kasan moottorisahoja ilmaiseksi ja koonnut niistä yhden "toimivan", jonka vaihdoin uuteen Jonserediin pienellä välirahalla
Mikä tahansa moottorikoneistamo pystyy tuon hoitamaan. Lyhyesti proseduuri menee siten, että pukkien tasopinnasta hiotaan materiaalia jotta saadaan laakeripesä hieman ovaaliksi. Tämän jälkeen runkolinja hoonataan takaisin oikeaan mittaan. Toimenpide on samankaltainen oli sitten kyseessä ooppelin tai skaanian moottori tai jotain siltä väliltäKampiakseli, lohko ja moottoripukit kainalossa vaan koneistamon ovelle koputtelemaan. Ei ole mitenkään erikoinen proseduuri tai tekemätön paikka, eikä varmasti edes erityisen kallista.