Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Antaa kaikkien kukkien kukkia, avioliiton tasa-arvo adressi näkemyksissäkin  (Luettu 12861 kertaa)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
  Eräs taho katsoo että kommunistit eivät kyenneet käsittämään sitä että kaikkien tasa-arvoisuus on rikos luonnon ylevintä lakia vastaan.
 Maailman alusta lähtien on ollut erilaisin ominaisuuksin varustettuja ihmisiä ja sen mukaisesti on persoonallisuuksilla ollut merkittävä  osuus ihmiskunnan kehityksessä..

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Kaikilla homoilla on oikeus mennä naimisiin naisen kanssa, kunhan ikä riittää eikä ko. leidi ole lähisukulainen. Samoin toisinpäin lesbojen kanssa. Samalla viivalla ollaan. Avioliitossa samaa sukupuolta olevien välillä ei ole kyse tasa-arvosta, vaan poikkeavan mallin hyväksymisestä.
Adoptiosta: Lapsia saa tehdä ilman soveltuvuustestejä - jopa ilman, että kykenee itse elättämään niitä. Siksi onkin mielenkiintoista, miksi adoptiota haluavat pitää puristaa jonkun soveltuvuusputken läpi. Ehkä adoptioasiaa ei kannata ottaa samalle pöydälle.

Tällä mennään...     8)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Kaikilla homoilla on oikeus mennä naimisiin naisen kanssa, kunhan ikä riittää eikä ko. leidi ole lähisukulainen. Samoin toisinpäin lesbojen kanssa. Samalla viivalla ollaan. Avioliitossa samaa sukupuolta olevien välillä ei ole kyse tasa-arvosta, vaan poikkeavan mallin hyväksymisestä.
Adoptiosta: Lapsia saa tehdä ilman soveltuvuustestejä - jopa ilman, että kykenee itse elättämään niitä. Siksi onkin mielenkiintoista, miksi adoptiota haluavat pitää puristaa jonkun soveltuvuusputken läpi. Ehkä adoptioasiaa ei kannata ottaa samalle pöydälle.

Tällä mennään...     8)
Laitetaanpa tähän vielä karkea maajussiprovokaatio - kaikilla jusseilla joita tämä homma v_ituttaa, tai on muuten kurjaa tai ei kannata, on aina mahdollisuus lopettaa.  8)

Peilatkaa tuota esimerkkiänne tähän väitteeseen, aikaisempiin puheisiinne ja mielipiteisiinne.
Nothing is Something Worth Doing

antti-x

  • Vieras
Kai voidaan ajatella että homoavioliitto on nykyisestä poikkeava malli. Itse olen sillä kannalla että kaikki uusi pitää sallia jos ei ole hyvää syytä sitä kieltää. Jotkut muut ovat sitä mieltä että kaikki uusi pitää kieltää ellei ole hyvää syytä sitä sallia.

Hyvä syy on sitten taas vaikea määrittää, mutta sanoisin että mielipiteet ja arvot jotka eivät suoraan liity asianosaisiin (homot tai heidän läheisensä) eivät ole hyviä syitä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Kaikilla homoilla on oikeus mennä naimisiin naisen kanssa, kunhan ikä riittää eikä ko. leidi ole lähisukulainen. Samoin toisinpäin lesbojen kanssa. Samalla viivalla ollaan. Avioliitossa samaa sukupuolta olevien välillä ei ole kyse tasa-arvosta, vaan poikkeavan mallin hyväksymisestä.
Adoptiosta: Lapsia saa tehdä ilman soveltuvuustestejä - jopa ilman, että kykenee itse elättämään niitä. Siksi onkin mielenkiintoista, miksi adoptiota haluavat pitää puristaa jonkun soveltuvuusputken läpi. Ehkä adoptioasiaa ei kannata ottaa samalle pöydälle.

Tällä mennään...     8)
Laitetaanpa tähän vielä karkea maajussiprovokaatio - kaikilla jusseilla joita tämä homma v_ituttaa, tai on muuten kurjaa tai ei kannata, on aina mahdollisuus lopettaa.  8)

Peilatkaa tuota esimerkkiänne tähän väitteeseen, aikaisempiin puheisiinne ja mielipiteisiinne.

 ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

mymmy

  • Vieras


Lapsilla on oikeus isään ja äitiin.Mielestäni lasten oikeuden pitää mennä  aikuisen itsekkään minäminä oikeuden edelle.

  Varsinaiseen asiaan kantaa ottamatta, kyllä se isyys ja äitiys on nykyään hakusessa monella heteroparillakin..
[/quote]
-se on kyllä totta.Miksi tähän sotkuun tuodaan sotkua vielä lisää.Opetettas ensin mies ja nainen elämään ja kasvattamaan lapset kunnon kansalaisiksi. .

mymmy

  • Vieras

.
[/quote]Miksi pitää olla oikeus isään ja äitiin? Eikö tärkeämpää ole, että lapsella on hyvä ja turvallinen lapsuus sekä vastuullinen ja turvallinen koti?
[/quote]
--------homoavioliitto ei ole mikään ratkaisu tuohon ongelmaan.
Kyllä näitä koulukiusattuja on nytkin jo tarpeeksi.

Kauhistuttaa jo ajatuskin siitä,mitä lapsi joutuu kärsimään koulussa,jos hän asuu sateenkaariperheessä.

Ennen kiusattiin isättöminä syntyneitä mutta tulevaisuudessa kiusataan näitä kahden isän tai kahden äidin lapsia.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Höpö höpö simmo, nyt ei eletä mustamies aikaa. Sota on ohi ja kaikki on saman arvosia.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Homous on mielihalu, mies haluaa maata miehen kans. Viinanjuonti on mielihalu, juoppo haluaa kaataa viinaa kurkkuun. Mielihaluja voi hallita, jos on tahtoa, tai sitten ne riistäytyvät käsistä.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Useat tutkimukset tukevat sitä että homous on ympäristömyrkkyjen aiheuttama ihmisen käytöshäiriö.
Niin kuin Raamatussa lukee lopunajan rappio on järkyttävää katsottavaa ja niin se taitaa olla.
Nykyään lapsillekin tyrkytetään joka paikassa jotta "ole homo ole onnellinen ". :o
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Useat tutkimukset tukevat sitä että homous on ympäristömyrkkyjen aiheuttama ihmisen käytöshäiriö.
Niin kuin Raamatussa lukee lopunajan rappio on järkyttävää katsottavaa ja niin se taitaa olla.
Nykyään lapsillekin tyrkytetään joka paikassa jotta "ole homo ole onnellinen ". :o

Antaskos SASsi mulle persettä ja lähtis sormuskauppaan jos oikeen kauniisti pyytäsin?? Ei taitas olla SASsiaa miestä sen vertaa? ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Naturalis

  • Vieras
Jos Ev.Lut-kirkko alkaa noita vihkiä niin mä loikkaan Ortodokseihin! Niillä on muutenkin paremmat bileet!  ;D

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Kai voidaan ajatella että homoavioliitto on nykyisestä poikkeava malli. Itse olen sillä kannalla että kaikki uusi pitää sallia jos ei ole hyvää syytä sitä kieltää. Jotkut muut ovat sitä mieltä että kaikki uusi pitää kieltää ellei ole hyvää syytä sitä sallia.

Hyvä syy on sitten taas vaikea määrittää, mutta sanoisin että mielipiteet ja arvot jotka eivät suoraan liity asianosaisiin (homot tai heidän läheisensä) eivät ole hyviä syitä.

Ei se ihan noinkaan ole  ;)
Tässä tullaan peruskysymysten ääreen, eli adoptio-oikeuteen  :(

Adoptiossa ei ole kysymys siitä, mikä on kenenki oikeus tai identtiteetti, siinä on kysymys siitä mikä on lapsen etu  8)

Lapsen etu on se, että sillä on normaali hyvätuloinen perhe, näitä perheitä joilla ei ole lasta ja sitä haluavat on todella paljon tässä maassa, miksi päästää samoille markkinoille homot jakamaan niitä harvoja lapsia, joita on jaossa  :o

Ajetaanko tässä homojen etuja lasten kustannuksella  :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Ei mulla ole mitään homoja vastaan, mutta sen minä vaan sanon homoille, että pitkää turpanne kiinni tässä asiassa ja jättäkää lapset niille jotka pystyy niistä myös huolehtimaan  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Useat tutkimukset tukevat sitä että homous on ympäristömyrkkyjen aiheuttama ihmisen käytöshäiriö.
Niin kuin Raamatussa lukee lopunajan rappio on järkyttävää katsottavaa ja niin se taitaa olla.
Nykyään lapsillekin tyrkytetään joka paikassa jotta "ole homo ole onnellinen ". :o

Antaskos SASsi mulle persettä ja lähtis sormuskauppaan jos oikeen kauniisti pyytäsin?? Ei taitas olla SASsiaa miestä sen vertaa? ;D
Kiihotun ainoastaan naisen kanssa eikös se ole normaalia ja luonnonlakien mukaista ja tervettä.Kaikki muu on epänormaalia ja kieroutunutta tai ympäristömyrkkyjen aiheuttamaa.Tämä on kantani .
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Useat tutkimukset tukevat sitä että homous on ympäristömyrkkyjen aiheuttama ihmisen käytöshäiriö.
Niin kuin Raamatussa lukee lopunajan rappio on järkyttävää katsottavaa ja niin se taitaa olla.
Nykyään lapsillekin tyrkytetään joka paikassa jotta "ole homo ole onnellinen ". :o

Antaskos SASsi mulle persettä ja lähtis sormuskauppaan jos oikeen kauniisti pyytäsin?? Ei taitas olla SASsiaa miestä sen vertaa? ;D
Kiihotun ainoastaan naisen kanssa eikös se ole normaalia ja luonnonlakien mukaista ja tervettä.Kaikki muu on epänormaalia ja kieroutunutta tai ympäristömyrkkyjen aiheuttamaa.Tämä on kantani .

Ootko ihan varma? Jos yrittäisit vielä? Hivelisit herkkutattia joku fägärisuvisto aukinaisena? Jos kuitenkin etanan tuntosarvet nousis ja voisit ennustaa säätä?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159