Tänään suuri homokeskustelu - kansanedustaja nukkui eduskunnassa saadakseen ensimmäisen puheenvuoron ----------------ei se passaa antaa periksi
Eduskunnassa ratkaisee se, kuka nauraa viimeksi
Lainaus käyttäjältä: mymmy - 20.02.14 - klo:11:37Tänään suuri homokeskustelu - kansanedustaja nukkui eduskunnassa saadakseen ensimmäisen puheenvuoron ----------------ei se passaa antaa periksi Nukkumalla PerusSuomalaiset asioita hoitavat .Hehehehe , salli Minun nauraa .
Lainaus käyttäjältä: jorjaa - 20.02.14 - klo:11:48Lainaus käyttäjältä: mymmy - 20.02.14 - klo:11:37Tänään suuri homokeskustelu - kansanedustaja nukkui eduskunnassa saadakseen ensimmäisen puheenvuoron ----------------ei se passaa antaa periksi Nukkumalla PerusSuomalaiset asioita hoitavat .Hehehehe , salli Minun nauraa . Naurettavaahan toi on, mutta Haaviston Heikin orkkuja saamme maksaa iänkaiken..
Lainaus käyttäjältä: mymmy - 20.02.14 - klo:11:37Tänään suuri homokeskustelu - kansanedustaja nukkui eduskunnassa saadakseen ensimmäisen puheenvuoron ----------------ei se passaa antaa periksi Onko homoissa jotain vikaa??
Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.02.14 - klo:16:51Lainaus käyttäjältä: mymmy - 20.02.14 - klo:11:37Tänään suuri homokeskustelu - kansanedustaja nukkui eduskunnassa saadakseen ensimmäisen puheenvuoron ----------------ei se passaa antaa periksi Onko homoissa jotain vikaa??Riippuu mistä roikkuu... Apessa on paljonkin, Peltojenviljeliä puolestaan on valloittava persoona.
Lainaus käyttäjältä: jorjaa - 20.02.14 - klo:11:48Lainaus käyttäjältä: mymmy - 20.02.14 - klo:11:37Tänään suuri homokeskustelu - kansanedustaja nukkui eduskunnassa saadakseen ensimmäisen puheenvuoron ----------------ei se passaa antaa periksi Nukkumalla PerusSuomalaiset asioita hoitavat .Hehehehe , salli Minun nauraa . Naurettavaahan toi on, mutta Haaviston Heikin torkkuja saamme maksaa iänkaiken..
Kuka on Heikki Haavisto ja missä vaikuttaa