Koska olen asiantuntija, niin analyyttisesti tarkastellen, ilman sinivalkoisia silmälaseja, niin ei Suomi mitenkään erinomaisesti pelannut Venäjää vastaan, vaikka voittikin, Venäjä oli pelannut surkeasti aiemmissakin otteluissa, ja nyt Suomen voitto oli enemmän Venäjän huonoutta kuin Suomen hyvyttä, huomenna Ruotsi voittaa Suomen, USA voittaa Kanadan ja sitten finaalissa USA voittaa Ruotsin, näin se tulee menemään, tulette näkemään että olen oikeassa, Näiden kisojen jälkeen olen rikas mies.
Sinun ei pitäisi kommentoida asiaa, josta et tajua hevonhelvettiä

Ei Venäjä "pelannu" huonosti, vaan sille ei annettu tilaa eikä aikaa pelata, eli ne miehet pelataan ulos tilanteista ennen kuin ne on maalintekopaikoissa, tämä on sitä joukkuepeliä josta kokoajan puhutaan

Maalit tehdään tietyistä paikoista, tilanteita tulee harvoin, kaikki ovat nykyään niin saatanan ammattilaisia, ettei virheitä vaan tule, kun kaksi tasavahvaa joukkuetta pelaa tarkan pelin, niin maaleja tulee todella vähän

Venäjä ja Suomi 1-3, Kanada ja Suomi 2-1, kertoo siitä että miehet on ammattilaisia, ei tee virheitä

Lopulta se voi olla tuurista kiinni kumpi voittaa ( tuomarista kiinni )