Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paljonko on suoran konekaupan alennusprosentit  (Luettu 16650 kertaa)

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Paljonko on suoran konekaupan alennusprosentit
Nyt on ostajan markkinat kuulin että 20 % alennuksella uutta konetta pihaan (traktori).
Joillakin myyjillä on tosi aika mahtava käytettyjen rivi.
Ostajan markkinat on juu, kunhan ei vain mene siihen liikkeeseen joka ainakin vielä toistaiseksi myy yhtä punaista merkkiä ja otti vastikään suomalaisille uuden traktorin listoillensa.  ;D

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Paljonko on suoran konekaupan alennusprosentit
mullakin kävi yhdessä raktorikaupassa niin että sain saman hinnan minkä olin maksanut neljä vuotta sitten ja raktorilla oli ajettukin melkein 4000 tuntia. Toki uuteen haluttiinkin sitten 50000 euroa lisärahaa.

Jossain 30% kieppeillä lienee ilma uusissa tällähetkellä enkä usko että moista alennusta saa muuta kuin kärräämällä jonkun romun viellä kauppiaalle. Se on vaan liian iso potti kauppiaan ruveta tiputtamaan 30-35% listahinnasta suoralla kaupalla.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7092
Vs: Paljonko on suoran konekaupan alennusprosentit
Nyt on ostajan markkinat kuulin että 20 % alennuksella uutta konetta pihaan (traktori).
Joillakin myyjillä on tosi aika mahtava käytettyjen rivi.
Ostajan markkinat on juu, kunhan ei vain mene siihen liikkeeseen joka ainakin vielä toistaiseksi myy yhtä punaista merkkiä ja otti vastikään suomalaisille uuden traktorin listoillensa.  ;D

Mä just ajattelin niinpäin, että nyt ois aika kysyä sitä punaista, joka voi poistua listoilta. Saisi halvalla...
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8361
Vs: Paljonko on suoran konekaupan alennusprosentit
Mä sain viimeisessä kaupassa suorankaupan alennusta enemmän kuin korvattavasta koneesta oli maksettu uutena ja sillä oli ajettu 12500 tuntia. Vanhan sai sitten vielä myydä pihakoneeksi.
Mystinen kesälaatumies

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Paljonko on suoran konekaupan alennusprosentit
Nyt on ostajan markkinat kuulin että 20 % alennuksella uutta konetta pihaan (traktori).
Joillakin myyjillä on tosi aika mahtava käytettyjen rivi.
Ostajan markkinat on juu, kunhan ei vain mene siihen liikkeeseen joka ainakin vielä toistaiseksi myy yhtä punaista merkkiä ja otti vastikään suomalaisille uuden traktorin listoillensa.  ;D

Mä just ajattelin niinpäin, että nyt ois aika kysyä sitä punaista, joka voi poistua listoilta. Saisi halvalla...
Ei välttämättä menekään niin...  ;D Komia on poistuvan punaisen hinta.