Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe EU on totalitaarinen järjestelmä.  (Luettu 17291 kertaa)

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: EU on totalitaarinen järjestelmä.
Nämähän on sellaisia arvovalintoja; onko oikein, että ihmistä arvioidaan ja kohdellaan hänen syntyperänsä, etnisen taustansa tai sukupuolen perusteella jollain (poikkeavalla) tavalla. Minun mielestäni ei, Sinun mielestäsi kyllä. Näin tästä rasismista. Sen verran elitisti olen, että koetan pitää kiinni arvoistani, vaikkei se aina lyhyeltä tähtäimellä tuottaisikaan suurinta voittoa minulle itselleni.

Petri

teko pyhää hurskastelua tollanen mitä helvetin voittoja sä luulet saavasi mutyiaisista pitkässä juoksussa, ylimielinen ajatus kun haluat hyötyä mutiaisista.

Melko samantekevää, kun aitosuomalaisten lapsiluku jää alle kahden. Voihan sitä ukkoutuva ihminen kiukutella miten päin vaan, mutta suomea puhuvat tulevat vääjäämättä vähenemään.

Sanoista siis olisi syytä ryhtyä tekoihin. Miten Apilaksen oma sukuhaara on velvollisuutensa hoitanut ?

-SS-

jeep

• Vieras
Nämähän on sellaisia arvovalintoja; onko oikein, että ihmistä arvioidaan ja kohdellaan hänen syntyperänsä, etnisen taustansa tai sukupuolen perusteella jollain (poikkeavalla) tavalla. Minun mielestäni ei, Sinun mielestäsi kyllä. Näin tästä rasismista. Sen verran elitisti olen, että koetan pitää kiinni arvoistani, vaikkei se aina lyhyeltä tähtäimellä tuottaisikaan suurinta voittoa minulle itselleni.

Petri
8)

http://www.youtube.com/watch?v=1H4byTP1q9s jeepin suuri idoli tahtoo jeepin lailla lisää mutiaisia ja ählyjä suomeen. 8)
Olet selvästi ymmärtänyt  petrin kirjoituksen täysin väärin, sekä minun vastauksen.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Petri
8)

http://www.youtube.com/watch?v=1H4byTP1q9s jeepin suuri idoli tahtoo jeepin lailla lisää mutiaisia ja ählyjä suomeen. 8)
Olet selvästi ymmärtänyt  petrin kirjoituksen täysin väärin, sekä minun vastauksen.

paskat olen peten arvot on mamutus maailman tappiin saakka ja aivot narikkaan. :'(

http://www.youtube.com/watch?v=ypIt2kJRO3w Onneksi Euroopassa on terveitä nuoria jotka ovat euroopan tulevaisuus kun suvakki ja hippisukupolven tuotteet ovat menneisyyttä. 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Petri

teko pyhää hurskastelua tollanen mitä helvetin voittoja sä luulet saavasi mutyiaisista pitkässä juoksussa, ylimielinen ajatus kun haluat hyötyä mutiaisista.

Melko samantekevää, kun aitosuomalaisten lapsiluku jää alle kahden. Voihan sitä ukkoutuva ihminen kiukutella miten päin vaan, mutta suomea puhuvat tulevat vääjäämättä vähenemään.

Sanoista siis olisi syytä ryhtyä tekoihin. Miten Apilaksen oma sukuhaara on velvollisuutensa hoitanut ?

-SS-

Näinhän se menee, jos suomalaiset ei itse lisäänny, niin väestö vaihtuu, jossakin vaiheessa, sille ei vaan voi mitään  :(
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Minusta se on ihan hyvä, ettei apilas lisäänny ja levitä ymmärtämättömyyttä ylistävää arvotyhjiötään  ;D Ajatusten taso panee kyllä miettimään, josko se kykenee suvuttomaan lisääntymiseen ::)  :'(

Vaaleaihoisten kohtaloksi näyttää tulevan lyhyt vierailu populaatiossa. Tulin, näin ja haivuin pois....

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI
Minusta se on ihan hyvä, ettei apilas lisäänny ja levitä ymmärtämättömyyttä ylistävää arvotyhjiötään  ;D Ajatusten taso panee kyllä miettimään, josko se kykenee suvuttomaan lisääntymiseen ::)  :'(

Vaaleaihoisten kohtaloksi näyttää tulevan lyhyt vierailu populaatiossa. Tulin, näin ja haivuin pois....

Ehkä vaaleaihoiset toimivat itse itseään vastaan! Esim. Suomessa urasta on tehty lähes perhettä tärkeämpi juttu!

Italiassa saattaa samassa pihapiirissä asua 3 sukupolvea. Suomessa on toivottavaa että eri sukupolvet asuvat mahdoliimman kaukkana toisistaan ja että sukulaisia näkisi mahdolisimman harvoin! Italiassa käydään sukulaisissa heti jos mahdolista, Suomessa jopa ajoreitit suunitellaan siten ettei tarvii käydä sukuloimassa.

Tuo johtaa myös siihen että länsimaissa sosiaalimenotkin kasvaa kun kakarat työnnetään "omaan" kämppään 16 vuotiaana asumaan ja kehutaan kuinka se tulee omillaan toimeen kun nostaa opintotuen, asumistuen ja ynm.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!

Ehkä vaaleaihoiset toimivat itse itseään vastaan! Esim. Suomessa urasta on tehty lähes perhettä tärkeämpi juttu!

Itseään..... ja toisiaan, kuten apilaksen linkissä:

paskat olen peten arvot on mamutus maailman tappiin saakka ja aivot narikkaan. :'(

http://www.youtube.com/watch?v=ypIt2kJRO3w Onneksi Euroopassa on terveitä nuoria jotka ovat euroopan tulevaisuus kun suvakki ja hippisukupolven tuotteet ovat menneisyyttä. 8)

:'(  ::)

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI

Oikeasti vaaleaihoisuus on ympäristön aiheuttama geneetinen muutos. Tummuuhan se apilaskin kun menee saharan auringon alle. ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

mah

• Vieras
Apilas on kyllä melko oikeassa. Mikä ihme on siinä, että jokaisessa kotilähiössä pitää olla mamuille kauppakassina jokin suvakki? Eihän se ole edes oikea nelivetoajoneuvo. Ja säästeliäimmille mamuille, tai isköille, myydään vielä kaksivetoisena. Jollain dacia dusterilla tai honda crc:eellä kuskataan jälkikasvua balettiin tai jääkiekkotreeniin. Melko noloa. Pitäisi mokoma ajoneuvolaji kyllä kuopata historiaan. Ennemmin ajaisin vaikka polski-fiatilla.  :'(

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Tästä toveri atamovits ja muut suvakit ovat varoittava esimerkki. ::)

Sä oot toveri suvakki menneisyyttä ymmärrä se. 8)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Oikeasti vaaleaihoisuus on ympäristön aiheuttama geneetinen muutos. Tummuuhan se apilaskin kun menee saharan auringon alle. ;D

Ei mun aivot kuitenkaan kutisti *******n aivojen kokoon jos vähän aurinko saan. 8)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Sulla se o tätä *****moinen arvotyhjiö,Mut onneksi se myös  poistuu sun mukanas. 8)

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Pitäisikö tässä nyt alkaa lisääntymään jotta valkoinen ylivalta toteutuis joskus 100- vuoden päästä? Mä en ymmärrä mitä merkitystä ihmisen etnisellä taustalla on? Kaikki me ollemme ihmisiä. Mä en myöskään ymmärrä kansallisvalltioiden yletöntä ihailua.

Ihmiset elävät oman elämänsä vuoksi, eivät valtion. Valtion on tarkoitus palvella ihmistä, ei päinvastoin. Kaikki rajat ovat aina keinotekoisia.
Nothing is Something Worth Doing

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Pitäisikö tässä nyt alkaa lisääntymään jotta valkoinen ylivalta toteutuis joskus 100- vuoden päästä? Mä en ymmärrä mitä merkitystä ihmisen etnisellä taustalla on? Kaikki me ollemme ihmisiä. Mä en myöskään ymmärrä kansallisvalltioiden yletöntä ihailua.

Ihmiset elävät oman elämänsä vuoksi, eivät valtion. Valtion on tarkoitus palvella ihmistä, ei päinvastoin. Kaikki rajat ovat aina keinotekoisia.

Euroopassahan ei olisi mitään rakennuksia kuten Afrikassa jos täällä ei olisi valkoista ylivaltaa eikä mitään työkoneitakaan jos täällä olisi sama popula kuin Afrikassakin,Aika omahyväinen ajatus jättää seuraavat sukupolvet tänne oman onnensa nojaan kun itse olet saanut nauttia edellisten sukupolvien uhrauksista,Sama kuin jättäisit lantaluukkunavettasi seuraavalle polvelle ja sä olet syönyt seinät navetastasi ja hakannut metsät matalaksi,Noin lyhyt näköistä toimintasi on luuletko että rajanaapurit lahjoittavat lisämaata lantaluukku navettasi kehittämiseen vai nappaavatko lopulta lantaluukkunavettasi omiin tiluksiisi noin vertauksena. ;D 8) 8)

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Se mitä meneet sukupolvet ovat tehneet on hienoa, mutta ne on menneitä. On aika vaarallista jos menneisyys rajoittaa toimintaa paremman tulevaisuuden hyväksi.
Nothing is Something Worth Doing