Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe taas  (Luettu 870 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
taas
haukiputaalla kuollut mies tarktorin alle!           vetohommassa tarktori keikannu takapyörän kautta ympäri ja siinä taas on yksi kuski kuollut.                    on se sitten helekutti että eivät saa noita kopittomia turvallisiksi kuskata tavaraa vetämällä.                               en ihan varma mutta luulen että vetokoukusta vetäen ei saa konetta kaatumaan kovinkaan helposti.                                                   ei enää luulisi olevan niitä tiedottomia asiasta joka tuossakin tulee ilmi.                       

jf

  • Vieras
Vs: taas
Ei kaadu todellakaan jos vaijeri on vetokoukussa,mutta monesti on käynyt sille kun olen mennyt jotakin ojaan ajanutta vetään niin sitä vaijerinpäätä tyrkytetään työntövarren kiinnityskorvakkeeseen.eli itse pitää katsoa missä se vaijeri on kiinni ennekö vetää.Oletan että tuossa tapauksessa on taas ollut niitä mökkitraktoriharrastajia talkoissa.

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: taas
Mitäköhän siellä on oikeasti tehty, kolme traktoria oli jonkun uutisen mukaan vetämässä jotain koppia?? Olikohan siinä ollut idea vedättää työntövarren korvakkeesta koppia samalla ylöspän kitkan pienentämiseksi???  Ja onko sitten menty penkkaa vielä ylös samalla, siinähän se näin asiaa tuntemattomana menee aivan oivasti homma käteen......

navettapiika

  • Vieras
Vs: taas
Minä ymmärrän,että tässäkin on taas "pärjätään omilla koneilla ja konsteilla"-tyyliin tehty hommia, mutta kun näissä tahtoo aina tapahtua. Meilläkin säästetään, mutta naapurin säästäminen maksoi talkoolaisen hengen, kun se elementti  putos päälle ja lantio murskaantu. On siitä aikaa jo 14 vuotta, mutta vieläkin harmittaa, meni rehti mies.
Eikö joskus vois jostakin maksaa ja hankkia urakoitsijan, jolla on koneet ja rensselit. :'(

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: taas
mutta lähteekö kukaan selväpäinen urakoija kiskomaan jotain tölliä näille jäille?      on se vaan kumma että jopa isot miehet ei osaa noita hommia tehä kuin .....