Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mikä kotiteatteri vahvistin 2000-3000e hintaluokassa  (Luettu 12866 kertaa)

temppi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Harman/Kardon on ollut vuonna miekka ja kilpi sangen pätevää kamaa, mutta nykyään menee sinne massalaitepuolelle. Itsellä on jemmassa parikin vanhaa H/K:ta ja uudempi niistä vuosimalliltaan jotakin vuosituhannen vaihteesta, painaa kuin synti, ääni on varsin hyvä, virtaa riittää jne. Itse en pidä uusia hookoita juuri minään, mutta se on vain minun oma mielipide.

Itse katselisin tuohon hintaluokkaan esim Onkyon tai Maranzin lippulaivamalleja. Joku haukkui Audysseyn, mutta se on varsin toimiva. THX nyt on mitä on ja se löytyy noista lippulaivatuotteista, halusi tai ei. Tuollahinnalla saa monelta merkiltä (poislukien highend merkit) top-of-the-line tuotteen joten kauheasti ei voi mennä pieleen.

Ei herneitä, mutta jos agronetin palstalla kysytään, että mikä vahvari pitäisi ostaa tuossa hintaluokassa, niin veikkaan että kysyjälle riittää vallan mainiosti tonnin kone. Ellei sitten hinnalla haluta päteä Essolla :)

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Mukava kun nosteltiin taas "vanhaa" juttua...
Epäilemättä harman/kardon on kärsinyt inflaatiota tässä viimeisen kymmenen vuoden aikana ja samanlaista tavaraa niin kuin kaikki muutkin massatuotteet. Yksi mielenkiintoinen vaihtoehto vähemmän tunnetulta merkiltä olisi varmaankin tässä... Itseä kiinnostaisi kovasti jos olisi varaa ja järkeä panostaa tällä hetkellä :( http://audiovideo.fi/testi/anthem-mrx-510-av-vahvistin-testissa

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Harman/Kardon on ollut vuonna miekka ja kilpi sangen pätevää kamaa, mutta nykyään menee sinne massalaitepuolelle. Itsellä on jemmassa parikin vanhaa H/K:ta ja uudempi niistä vuosimalliltaan jotakin vuosituhannen vaihteesta, painaa kuin synti, ääni on varsin hyvä, virtaa riittää jne. Itse en pidä uusia hookoita juuri minään, mutta se on vain minun oma mielipide.

Itse katselisin tuohon hintaluokkaan esim Onkyon tai Maranzin lippulaivamalleja. Joku haukkui Audysseyn, mutta se on varsin toimiva. THX nyt on mitä on ja se löytyy noista lippulaivatuotteista, halusi tai ei. Tuollahinnalla saa monelta merkiltä (poislukien highend merkit) top-of-the-line tuotteen joten kauheasti ei voi mennä pieleen.

Ei herneitä, mutta jos agronetin palstalla kysytään, että mikä vahvari pitäisi ostaa tuossa hintaluokassa, niin veikkaan että kysyjälle riittää vallan mainiosti tonnin kone. Ellei sitten hinnalla haluta päteä Essolla :)
Riittää mikä riittää joo. No ideahan on että ostetaan kerralla kunnollista eikä vähänväliä uutta. Tuo tehon tuottohan tässä on se pointti. Ei oikein noista halvoista lähe. Kuuntelu tila/teatterihuone on kohtuukokoinen joten paukkuja olis ihan kiva löytyä. kesäisin tulee vielä soiteltua tossa terassilla niin on mukava jos kokoajan ei lämpö katkaise touhuja ;D Joo onhan tämä vähän koominen paikka moista kysellä. Mutta maailmaan  mahtuu niin monta ihmeellistä asiaa ;D Ainiin en ole baareissa kerennyt istumaan vuosiin ;D ;D kun on sitä muutakin harrastettavaa. Mutta juu en ole mikään hifisti joten siinämielessä riittäs se 500e vehje ;D

Viimeksi muokattu: 06.04.14 - klo:17:04 kirjoittanut Varjo79

Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Halvemmaksi tulee ostaa pikkuisen halvempi kotiteatterivahvistin ja sitten pääkanaville pa-pääte jos kyse on vaan tehosta.  Ite ostin kotiin subeilla pa-päätteen ja nyt ei lopu paukut kesken.  Teholuokassa puhutaan kilowateista ja hinnat satasia...

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Onhan noita pa kamoja tossa käytössä ollu. Osa soikin ihan kohtalaisesti. Yks tuttu hiukan keikkailee dj/karaookkea. Mutta sitten taasen eivät oikein toimi hiljakseen. Tuli vaan poltettua rahaa noihin kajareihin joskus. Ovat vaan niin raskaat soittaa että tommonen noin 1000e ymaha ei kauaa jaksa. Kun aika äkkiä lämpö katkasee ja käry haisee. Eikä siis edes jaksa soittaa niitä kovin lujaa.  Marantz sr7008 jaksaa jo ihan hyvin ja hintakin alle 2000e
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Olisko mitään mieltä vaihtaa kaiuttimia? Pikkuveljellä on kanssa kaiuttimien vaihto suunnitelmissa ja sillekin suosittelin tehdä itse kaiuttimet valmiista rakennussarjasta. Herkkyyttä tarpeeksi niin ei tarvi syöttää tehoa niin kamalasti.
Esim. täältä löytyisi hyväksi koettuja sarjoja.
http://www.hifitalo.fi/ruutinassakka_rakennussarja
http://audiovideo.fi/opas/rakennusohje-tee-itse-10-tuumainen-hifikaiutin-pa-elementeilla