Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Osakesäästäminen  (Luettu 17829 kertaa)

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Osakesäästäminen
Onko palstalla muita jotka harrastavat aktiivista osakesijoittamista, eli käyvät kauppaa säännöllisesti ja usein?

Kroonisesta persaukisuudesta johtuen omat sijoitukset ovat pääosin suhteellisen lyhytaikaisia, tiukan paikan tullen joudun irroittamaan löysät pois, mutta pyrin pitämään kasassa salkkua jossa on 4 - 6 osakesarjaa ja muutama rahasto. Rahattomuudesta johtuen sarjat ovat pieniä, mutta harrastus kattaa kulunsa. Suurin murheen aiheuttaja on tällä hetkellä Valmet.
Nothing is Something Worth Doing

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Osakesäästäminen
Onko palstalla muita jotka harrastavat aktiivista osakesijoittamista, eli käyvät kauppaa säännöllisesti ja usein?

Kroonisesta persaukisuudesta johtuen omat sijoitukset ovat pääosin suhteellisen lyhytaikaisia, tiukan paikan tullen joudun irroittamaan löysät pois, mutta pyrin pitämään kasassa salkkua jossa on 4 - 6 osakesarjaa ja muutama rahasto. Rahattomuudesta johtuen sarjat ovat pieniä, mutta harrastus kattaa kulunsa. Suurin murheen aiheuttaja on tällä hetkellä Valmet.

Olis hauska harrastus mut oon sen verran pahvi etten oo vielä käsittäny koko hommaa.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

taisker

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
jonki verran harrastuksena. ollaan kylä pakkasella rajusti salkun kaa syypää on joku entinen puhelinfirma

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer

Olis hauska harrastus mut oon sen verran pahvi etten oo vielä käsittäny koko hommaa.

No syksyllä laitat maataloustukesi osakkeisiin ja sitten keväällä alat valittamaan että ei ole rahaa missään  ;D Ja sit kun jäät eläkkeelle, niin muutat nuo rahaksi, muutat Espanjaan ja LOPETAT VALITTAMISEN  ;D ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

No syksyllä laitat maataloustukesi osakkeisiin ja sitten keväällä alat valittamaan että ei ole rahaa missään  ;D Ja sit kun jäät eläkkeelle, niin muutat nuo rahaksi, muutat Espanjaan ja LOPETAT VALITTAMISEN  ;D ;D

Nääh, parempi ku sijoittaa nesteisiin.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta miksi helevetissä pitää muuttaa epsanjaan!???? en miä ainaskaan osaa koko kieltä ja ei siitä saa muutenkaan selvää kun niillä on niin saakelin kiire polittaessaan.                                 ja siellä ei oo yhtään kivaa.

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta miksi helevetissä pitää muuttaa epsanjaan!???? en miä ainaskaan osaa koko kieltä ja ei siitä saa muutenkaan selvää kun niillä on niin saakelin kiire polittaessaan.                                 ja siellä ei oo yhtään kivaa.

EI kyl määkin pysyn kotisuomessa. Hätäks täällä on.

c.c.less

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Agronjetin ryhityskehmä
Rahattomuudesta johtuen sarjat ovat pieniä, mutta harrastus kattaa kulunsa. Suurin murheen aiheuttaja on tällä hetkellä Valmet.
Nuo kaksihan ne maataloudessakin tahtoo olla.

Itsellä nokia, talvivaara ja UPM hallussa. Konkurssifirmoista on hyviäkin kokemuksia: M-real B:n +900% oli namia.
Jotain tapahtui, emmekä ole varmoja mitä.

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

- M. Nykänen -

::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

ijasja2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Hep :)

Zuffenhausenista tuote joskus, tuotoilla :-X
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Puller

• Vieras
Onko palstalla muita jotka harrastavat aktiivista osakesijoittamista, eli käyvät kauppaa säännöllisesti ja usein?  Palvelun tuottajina ovat MTT, Agropolis Oy, MTK ja Viestilehdet Oy, ProAgria Keskusten Liitto ja Maatalouden Laskentakeskus Oy.

valtion tukiaisilla pidetään yllä tällaista paska luukkua   halveksitaan muita kansalaisia    vain maataloustukiasilla elävät ihmiset ovat oikeita ihmisiä tämän foorumin kirjoittelijoiden mielestä

nämä kaksi pas ka päätä ovat pahimpia

tampioo

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Loimaalaiset on homoja
Ota saukko pankista lainaa .

Mä en ymmärrä teitä ruikuttajia . Mä ostan , vuokraan lisämaita .
Myykää pellot mulle .

Mä osaan viljellä

ana111

• Vieras
Ota saukko pankista lainaa .

Mä en ymmärrä teitä ruikuttajia . Mä ostan , vuokraan lisämaita .
;D ;D

Constantem

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vähäsen tulee harrastettua, vaikka yleensä sijoitukset menee v**uralleen. Tällä hetkellä salkusta löytyy mm. Talvivaaraa ja Outokumpua. Ei taida koskaan saada omiaan pois?

Johannes Kostaja

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:

http://de.wikipedia.org/wiki/Heinkel_Kabine Tuollainenko? Olisi sillä komia ajella juhannusjuhlille.  8)
Joh. 12:48