Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Veroilmoitusgallup  (Luettu 21374 kertaa)

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Veroilmoitusgallup
  Se että joutuu maksamaan alvia on tuottavan tilan merkki.

Ei pidä paikkaansa, alvipalautukset tullu tilille jo,  ja tila tuottaa koko ajan, paskaa....

Loannes

  • Vieras
Vs: Veroilmoitusgallup
Sinne män tänään kaikki lomakkeet eikä piisannutkaan . ::)

Olisiko mahdotonta koota muutkin viljelijän verolomakkeet samalle sivulle ,kuin vain 2 ja 2C  ? Hieman tympäisee kolmeen eri paikkaan kirjautuminen ja  ilmoittaminen .

Naturalis

  • Vieras
Vs: Veroilmoitusgallup
Sinne män tänään kaikki lomakkeet eikä piisannutkaan . ::)

Olisiko mahdotonta koota muutkin viljelijän verolomakkeet samalle sivulle ,kuin vain 2 ja 2C  ? Hieman tympäisee kolmeen eri paikkaan kirjautuminen ja  ilmoittaminen .
Ilmoittimessahan noi menee kaikki kerralla...  8)

Loannes

  • Vieras
Vs: Veroilmoitusgallup
Sinne män tänään kaikki lomakkeet eikä piisannutkaan . ::)

Olisiko mahdotonta koota muutkin viljelijän verolomakkeet samalle sivulle ,kuin vain 2 ja 2C  ? Hieman tympäisee kolmeen eri paikkaan kirjautuminen ja  ilmoittaminen .
Ilmoittimessahan noi menee kaikki kerralla...  8)

Olen kai oikolukenut taas jotain .... :P

Tuumaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 922
Vs: Veroilmoitusgallup
Tänään ilmoitukset jätetty.
Muutama satanen odotettavissa veronpalautusta ja vajaa tonni alvista.
7 tonnia nousi tulot viimevuodesta.

Vekkuli

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 394
Vs: Veroilmoitusgallup
Hankinnat vähän laski tulosta mutta kokonaisuudessaan ok.Tosin eläin ostoihin rahaa on palanu.Saapa nähdä miten kuluva vuosi.

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: Veroilmoitusgallup
-Nyt lähti lomakkeet ensimmäisen kerran sähköisesti, toivottavasti löytävät perille. Reilu viis tonnia pitäs joku päivä kai maksella alveja >:( Sen siitä saa kun ei löytäny mitään ostettavaa ::)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Veroilmoitusgallup
-Nyt lähti lomakkeet ensimmäisen kerran sähköisesti, toivottavasti löytävät perille. Reilu viis tonnia pitäs joku päivä kai maksella alveja >:( Sen siitä saa kun ei löytäny mitään ostettavaa ::)

Mää oon vähän tässäkin tyhmä. Miten voi joutua maksamaan alveja? Eikös niitten pitäs aina olla saamapuolella????
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: Veroilmoitusgallup
-Nyt lähti lomakkeet ensimmäisen kerran sähköisesti, toivottavasti löytävät perille. Reilu viis tonnia pitäs joku päivä kai maksella alveja >:( Sen siitä saa kun ei löytäny mitään ostettavaa ::)

Mää oon vähän tässäkin tyhmä. Miten voi joutua maksamaan alveja? Eikös niitten pitäs aina olla saamapuolella????
No sää oletkin loimaalt ;D Kyllähän mulla yleensä menee alvit lähes +-0, mut nyt yks normaalia isompi harvennus pilas kaiken >:(

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Veroilmoitusgallup
-Nyt lähti lomakkeet ensimmäisen kerran sähköisesti, toivottavasti löytävät perille. Reilu viis tonnia pitäs joku päivä kai maksella alveja >:( Sen siitä saa kun ei löytäny mitään ostettavaa ::)

Mää oon vähän tässäkin tyhmä. Miten voi joutua maksamaan alveja? Eikös niitten pitäs aina olla saamapuolella????
No sää oletkin loimaalt ;D Kyllähän mulla yleensä menee alvit lähes +-0, mut nyt yks normaalia isompi harvennus pilas kaiken >:(

Mee veli ostelee, lähe ostelee, lähe ny, lähe kuule sie ostelee.....  ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Veroilmoitusgallup
-Nyt lähti lomakkeet ensimmäisen kerran sähköisesti, toivottavasti löytävät perille. Reilu viis tonnia pitäs joku päivä kai maksella alveja >:( Sen siitä saa kun ei löytäny mitään ostettavaa ::)

Mää oon vähän tässäkin tyhmä. Miten voi joutua maksamaan alveja? Eikös niitten pitäs aina olla saamapuolella????
No sää oletkin loimaalt ;D Kyllähän mulla yleensä menee alvit lähes +-0, mut nyt yks normaalia isompi harvennus pilas kaiken >:(

Mee veli ostelee, lähe ostelee, lähe ny, lähe kuule sie ostelee.....  ;D

 ;D ;D ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Veroilmoitusgallup
sitä se tiesi kun osteli alvittomia värkkei!      ny saa sitten laitella jonnekin alveja kun vaan tietäsi minne ja millä!

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7105
Vs: Veroilmoitusgallup
Eilen läks, kymppitonni tulee alvia takaisin vaikkei mitään isompaa ole tullut ostettuakaan. Kiitos uusjaon, saa alveja takaisin vaikkei ole maksanutkaan ts. avustukset ym. alvillisia ja tilitetään maanomistajille maksuosuuksien mukaan :)
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Veroilmoitusgallup
Viimeinkin päättyi urakka. No oma ilmoitus oli valmis jo tammikuussa, mutta noi muutamat naapurit, joille tehnyt (liian)pientä korvausta vastaan, niin osa ei millään meinaa saada aineistoaan tarpeeksi ajoisssa siihen kuntoon, että pääsisi aloittamaan.  ::)
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

pera

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 535
Vs: Veroilmoitusgallup
Noinkohan verottaja soittelee ku alvia ois takastulossa toista kymppiä..