Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe aatokoulu  (Luettu 5835 kertaa)

Jurmu Pintamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 593
  • Akronetin kehitysrymän kenraalivääpeli
Vs: aatokoulu
Ei kannata, virolaiset ajaa halvemmalla  8)

mie kyllä uattelin ajjoo ihan ilimatteeksi. ajjooko ne virolaeset vieläi halavemmalla.
Tuostapa on vaikie panna paremmaksi!!
"Siis en voi tehdä mitään sellaista mitä pitäisi pyytää anteeksi."

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: aatokoulu
mie kyllä uattelin ajjoo ihan ilimatteeksi. ajjooko ne virolaeset vieläi halavemmalla.

 ;)  :D  ;D  ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12735
Vs: aatokoulu
uattelin aatokouluun männä ja opiskella rekkakortin. oeskoon rekkakuskiloelle töetä. nuita taksikuskiloeta alakoo vissiinnii olla jo liikoo ku se puatero polliseillehii suosittelloo taksikuskin hommoo.

Olis varmaan parei jos menisit puheopetukseen ja sen jälkeen ilmasutaidonkurssille. Eikä se oikeinkirjoituskurssikaan varmaan enempää sekota sun kirjotusta.

Suosittelen.

 se muuten on pikkasen vaikeaa pohjalaisen oppia savoa

Siitarin viha pohjalaisia kohtaan ei lepy.

😁😁😁

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
aatokoulu
nuppiajjoo on taastalla. mie oonn semmosta nuppia paljonnii ajanna. miulla on semmonen mopoaato ja on se aekamoenen nuppi ku myö emännän ja anopin sen helemi aenikin kans siihe ahtauvuttaa.

Arkistojen uarteita, kähverätä...     ;)  :D  ;D  ::) 🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

antik

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1377
Vs: aatokoulu
uattelin aatokouluun männä ja opiskella rekkakortin. oeskoon rekkakuskiloelle töetä. nuita taksikuskiloeta alakoo vissiinnii olla jo liikoo ku se puatero polliseillehii suosittelloo taksikuskin hommoo.

Olis varmaan parei jos menisit puheopetukseen ja sen jälkeen ilmasutaidonkurssille. Eikä se oikeinkirjoituskurssikaan varmaan enempää sekota sun kirjotusta.

Suosittelen.

 se muuten on pikkasen vaikeaa pohjalaisen oppia savoa

Perussuomalaisen porvarin rakkaus on loputon. 😛😛😛

😁😁😁

Semmosta!!!!!

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12735
Vs: aatokoulu
uattelin aatokouluun männä ja opiskella rekkakortin. oeskoon rekkakuskiloelle töetä. nuita taksikuskiloeta alakoo vissiinnii olla jo liikoo ku se puatero polliseillehii suosittelloo taksikuskin hommoo.

Olis varmaan parei jos menisit puheopetukseen ja sen jälkeen ilmasutaidonkurssille. Eikä se oikeinkirjoituskurssikaan varmaan enempää sekota sun kirjotusta.

Suosittelen.

 se muuten on pikkasen vaikeaa pohjalaisen oppia savoa

Perussuomalaisen porvarin rakkaus on loputon. 😛😛😛

😁😁😁

Semmosta!!!!!

Seppo Siitari

antik

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1377
Vs: aatokoulu
uattelin aatokouluun männä ja opiskella rekkakortin. oeskoon rekkakuskiloelle töetä. nuita taksikuskiloeta alakoo vissiinnii olla jo liikoo ku se puatero polliseillehii suosittelloo taksikuskin hommoo.

Olis varmaan parei jos menisit puheopetukseen ja sen jälkeen ilmasutaidonkurssille. Eikä se oikeinkirjoituskurssikaan varmaan enempää sekota sun kirjotusta.

Suosittelen.

 se muuten on pikkasen vaikeaa pohjalaisen oppia savoa

Perussuomalaisen porvarin rakkaus on loputon. 😛😛😛

😁😁😁

Semmosta!!!!!

Seppo Siitari

Niih! Rakkaus ihana asis.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12735
Vs: aatokoulu
uattelin aatokouluun männä ja opiskella rekkakortin. oeskoon rekkakuskiloelle töetä. nuita taksikuskiloeta alakoo vissiinnii olla jo liikoo ku se puatero polliseillehii suosittelloo taksikuskin hommoo.

Olis varmaan parei jos menisit puheopetukseen ja sen jälkeen ilmasutaidonkurssille. Eikä se oikeinkirjoituskurssikaan varmaan enempää sekota sun kirjotusta.

Suosittelen.

 se muuten on pikkasen vaikeaa pohjalaisen oppia savoa

Perussuomalaisen porvarin rakkaus on loputon. 😛😛😛

😁😁😁

Semmosta!!!!!

Seppo Siitari

Niih! Rakkaus ihana asis.

Asis?

Seppo on aasi.

🎅🎅🎅😄😄😄😼😼😼

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75617
Vs: aatokoulu
mut persporari sit tarttuu yhteen asiaan...   ohan se kiva kun ei muuta osaa..

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12735
Vs: aatokoulu
mut persporari sit tarttuu yhteen asiaan...   ohan se kiva kun ei muuta osaa..

Sinähän olet osoittanut osaamisesi tällä palstalla, eli osaamattomuutesi paistaa kuin Empun kalju kuutamolla.

😄😄😄

antik

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1377
Vs: aatokoulu
mut persporari sit tarttuu yhteen asiaan...   ohan se kiva kun ei muuta osaa..

Sinähän olet osoittanut osaamisesi tällä palstalla, eli osaamattomuutesi paistaa kuin Empun kalju kuutamolla.



Sulla tuo käyttäytyminen viittaa niin fasismin ihannointiin.
https://areena.yle.fi/1-4353425
  Tämmöstä haluat taas.

Tulos on nykyaikana tämä.
https://yle.fi/a/74-20226970

Kuka haluaa fasistin kanssa elää.

Viimeksi muokattu: 03.06.26 - klo:07:48 kirjoittanut antik

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11668
  • Never Trust a Hippy
Vs: aatokoulu
Fasismi tulee italiankielisestä sanasta fascio, joka tarkoittaa nippua tai sidosta. Vitsakimppua, joka on vahva yhtenä nippuna.

Eli jos olet kova saunoja ja oikein vihdot  vihdalla (tai vastalla) niin samalla juhlistat itsekin tavallaan fasismia hakatessasi itseäsi tuolla myyttisellä koivunvitsakimpulla.🎅🎅😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

antik

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1377
Vs: aatokoulu
Fasismi tulee italiankielisestä sanasta fascio, joka tarkoittaa nippua tai sidosta. Vitsakimppua, joka on vahva yhtenä nippuna.

Eli jos olet kova saunoja ja oikein vihdot  vihdalla (tai vastalla) niin samalla juhlistat itsekin tavallaan fasismia hakatessasi itseäsi tuolla myyttisellä koivunvitsakimpulla.🎅🎅😁

Korjailit Ai tekoälyä mieleiseksi.

"Termi tulee italian sanasta fascio (kimppu tai nippu), joka viittaa Rooman valtakunnan aikaiseen vallan symboliin fascesiin. Aatteeseen liittyy vahvasti myös ajatus yhteiskunnan järjestämisestä korporatiivisesti, jolloin talous ja luokkaristiriidat alistetaan valtion intresseihin."

  https://fi.wikipedia.org/wiki/Reidar_Hedman
https://areena.yle.fi/1-4353425

Suomalaista fasismia. Perinnöllisyystieteet alistetaan valtion intresseihin.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11668
  • Never Trust a Hippy
Vs: aatokoulu
Fasismi tulee italiankielisestä sanasta fascio, joka tarkoittaa nippua tai sidosta. Vitsakimppua, joka on vahva yhtenä nippuna.

Eli jos olet kova saunoja ja oikein vihdot  vihdalla (tai vastalla) niin samalla juhlistat itsekin tavallaan fasismia hakatessasi itseäsi tuolla myyttisellä koivunvitsakimpulla.🎅🎅😁

Korjailit Ai tekoälyä mieleiseksi.

"Termi tulee italian sanasta fascio (kimppu tai nippu), joka viittaa Rooman valtakunnan aikaiseen vallan symboliin fascesiin. Aatteeseen liittyy vahvasti myös ajatus yhteiskunnan järjestämisestä korporatiivisesti, jolloin talous ja luokkaristiriidat alistetaan valtion intresseihin."

  https://fi.wikipedia.org/wiki/Reidar_Hedman
https://areena.yle.fi/1-4353425

Suomalaista fasismia. Perinnöllisyystieteet alistetaan valtion intresseihin.
Pidän tekoälyä renkinä. Sinulle se taitaa olla isäntä 🎅🎅😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

antik

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1377
Vs: aatokoulu
Fasismi tulee italiankielisestä sanasta fascio, joka tarkoittaa nippua tai sidosta. Vitsakimppua, joka on vahva yhtenä nippuna.

Eli jos olet kova saunoja ja oikein vihdot  vihdalla (tai vastalla) niin samalla juhlistat itsekin tavallaan fasismia hakatessasi itseäsi tuolla myyttisellä koivunvitsakimpulla.🎅🎅😁

Korjailit Ai tekoälyä mieleiseksi.

"Termi tulee italian sanasta fascio (kimppu tai nippu), joka viittaa Rooman valtakunnan aikaiseen vallan symboliin fascesiin. Aatteeseen liittyy vahvasti myös ajatus yhteiskunnan järjestämisestä korporatiivisesti, jolloin talous ja luokkaristiriidat alistetaan valtion intresseihin."

  https://fi.wikipedia.org/wiki/Reidar_Hedman
https://areena.yle.fi/1-4353425

Suomalaista fasismia. Perinnöllisyystieteet alistetaan valtion intresseihin.
Pidän tekoälyä renkinä. Sinulle se taitaa olla isäntä 🎅🎅😁

Voihan sitä satuja keksiä jooo.