Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe uusia uskontoja suomessakin.  (Luettu 1846 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
uusia uskontoja suomessakin.
on se jotain suvaitsevaisuuden osoitusta tuokin, suomessa on laillistettu uusia uskontoja.              tuo karhun kansa on kait uusin.                        aikoinani oli yksi sukulainen joka puhui jonkinverran siitä ukko-ylijumalasta,      se oli kait jonkinlainen luonnon uskonto, lähinnä tuolla itä-karjalassa ja laatokan alueella, muistaaksein.      asiasta jo muutamia vuosikymmeniä.                            mutta omasta mielestä on kyllä todella kun oikein upealle paikalle sattuu eksymään, niin jotenkin lähinnä uskontoon vaikuttava hurmio kun katselee esim. jotain suurta kalliokokonaisuutta tahi sitten suurta vanhaa metsikköä.                             siinä sitä tuntee itsensä yleensä hyvin pieneksi.            mutta sitten kun hetken seishatuu ja katselee sitä, huomaa että kuinka paljon se antaa seesteistä mieltä, jopa nykyaikana kiireiselle ihmiselle.                              muutaman kaverin olen johtanut tuollaiselle luonnon muodostelmalle ja kyllä siinä pulputus melkein heti lakaa, unohtuu kännykät ja hetki menee ennen kuinkännykamerat muistuu mieleen!                            siinä on SE JOKIN!

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: uusia uskontoja suomessakin.
Kyllä tommonen perinteinen seita, on hyvä uskonto  ;D ;D ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: uusia uskontoja suomessakin.
Kyllä tommonen perinteinen seita, on hyvä uskonto  ;D ;D ;D

Kittilän nurkilta ainaki löytyy... Semmonen seita...    ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: uusia uskontoja suomessakin.
Paljo pitää olla kannattajia, että saa uskonnon virallistettua?

Jos perustaisi Pyhän Nollasalaman veljeskunnan, joka noudattaisi profeettansa Perätilan oppeja. Skännästä kanttori, kun sillä on musiikillisia taipumuksia. Mää keräisin sit rahat pois hyväuskoisilta lahkolaisilta, ja muuttaisin Pattajalle.
It ain't over till the fat lady sings

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: uusia uskontoja suomessakin.
älä nyt pattajalle mäne vaan perusta semmonen tänne!   saathan siä koko lahkon tuoton, kyllä sillä nyt yhen sekulikylpylän vuokraisit!    ja helevetinmoinen lämpölamppu markkeeraa aurinkoa!

mymmy

  • Vieras
Vs: uusia uskontoja suomessakin.
----tutkijoitten mukaan Suomessa on 20v:n päästä kristinusko vähemmistöuskontona,jos kirkostaeroaminen jatkuu tätä vauhtia.Suomesta tulee islamistinen valtio,joka hyväksyy mm.verikoston ja vaimon pieksämisen Koraanin mukaan.
Onneksi minä olen silloin jo tuhkana mansikkamaallani :)
Mutta mun lapsiparkani.Jos olisin tämän tiennyt,en olisi koskaan synnyttänyt heitä. :'(

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: uusia uskontoja suomessakin.
----tutkijoitten mukaan Suomessa on 20v:n päästä kristinusko vähemmistöuskontona,jos kirkostaeroaminen jatkuu tätä vauhtia.Suomesta tulee islamistinen valtio,joka hyväksyy mm.verikoston ja vaimon pieksämisen Koraanin mukaan.
Onneksi minä olen silloin jo tuhkana mansikkamaallani :)
Mutta mun lapsiparkani.Jos olisin tämän tiennyt,en olisi koskaan synnyttänyt heitä. :'(

Just sen vuoksi mä en ole synnyttänyt ainuttakaan.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19964
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: uusia uskontoja suomessakin.
----tutkijoitten mukaan Suomessa on 20v:n päästä kristinusko vähemmistöuskontona,jos kirkostaeroaminen jatkuu tätä vauhtia.Suomesta tulee islamistinen valtio,joka hyväksyy mm.verikoston ja vaimon pieksämisen Koraanin mukaan.
Onneksi minä olen silloin jo tuhkana mansikkamaallani :)
Mutta mun lapsiparkani.Jos olisin tämän tiennyt,en olisi koskaan synnyttänyt heitä. :'(

Näin on, tyttärille on vaikea perustella tällaisia asioita, että ei sallita, että nainen opettaa, eikä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti. Naisen tulee peittää päänsä. Vaimon tulee olla miehelleen kaikessa alamainen. Miestä ei ole luotu naisesta vaan nainen miehestä, eikä miestä luotu naisen takia vaan nainen miehen takia. Olkoot siis vaimot miehillensä kaikessa alamaiset.

Tytöt kotitalouskouluun ja liina päähän, katse lattiaan kun kauhot sapuskaa isännälle. Onko tämä tulevaisuus ?

Mutta missäpä uskonnossa ?

-SS-

Sanna Kuusiluoma

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 156
Vs: uusia uskontoja suomessakin.
----tutkijoitten mukaan Suomessa on 20v:n päästä kristinusko vähemmistöuskontona,jos kirkostaeroaminen jatkuu tätä vauhtia.Suomesta tulee islamistinen valtio,joka hyväksyy mm.verikoston ja vaimon pieksämisen Koraanin mukaan.
Onneksi minä olen silloin jo tuhkana mansikkamaallani :)
Mutta mun lapsiparkani.Jos olisin tämän tiennyt,en olisi koskaan synnyttänyt heitä. :'(

Koraani ei hyväksy verikostoa eikä vaimon pieksämistä.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: uusia uskontoja suomessakin.
Paljo pitää olla kannattajia, että saa uskonnon virallistettua?

Jos perustaisi Pyhän Nollasalaman veljeskunnan, joka noudattaisi profeettansa Perätilan oppeja. Skännästä kanttori, kun sillä on musiikillisia taipumuksia. Mää keräisin sit rahat pois hyväuskoisilta lahkolaisilta, ja muuttaisin Pattajalle.

Kolme kymmentä riittää ja sehän löytyy sun lapsista, kun katotaan missäpäin olet kierrelly reissuillasi ;D
Joka kylältä löytyy yksi  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes