Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rakennetutkimus  (Luettu 5644 kertaa)

Köntys

  • Vieras
Rakennetutkimus

Onko kellekkään täällä tullut "Maatalouden rakennetutkimusta"?
Perhana mää laitoin ne galluppipaperit samantien roskikseen, nyt
sieltä joku sitkeä sissi soittelee joka päivä ja väittää kyselyn
olevan lakisääteisen. Oliskohan noin, kun tuota kyselyä ei ole
naapureillellekaan tullut, eikä mullekaan ennen?  >:( >:( >:(

-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Vs: Rakennetutkimus
Se tais olla joskus viime vuonna kun tuohon vastasin.
Yllättävän pitkään sitä vastausta siellä jaksettu odottaa.
Se mikä ei tapa, se vituttaa

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4701
  • Savo savolaisille!
Vs: Rakennetutkimus
Se tais olla joskus viime vuonna kun tuohon vastasin.
Yllättävän pitkään sitä vastausta siellä jaksettu odottaa.

Jos ei ole "muistanut" vastata sähköisesti, niin nyt soittelevat perään.
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Rakennetutkimus
En muista koko hommaa, varmaan olen vastannu siihen, vähän niinkuin lonkalta  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

sorjone

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1437
  • Karjala takaisin.
Vs: Rakennetutkimus
   Heitin kans ne paperit roskiin ja soitteli pari viikkoa sitten. Sanoin että antaa vaan tulla ne kysymykset mutta ämpyili että en osaa vastata ilman kyselykaavaketta. Väitin takaisin että kumpikohan meistä tietää näistä asioista paremmin ja sitten tuli kysymykset. Päätteeksi kysyin vielä että missä kohtaa oli ongelmia mutta ei sanonut mitään. Minulle tuo kävi hyvin, ei menny yhtään aikaa hukkaan kun olin juuri korkannu termospullon eväspalasten kanssa traktorin ohjaamossa.  Ne pitää meitä aivan mouhoina.
FIXIT

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8446
Vs: Rakennetutkimus

Onko kellekkään täällä tullut "Maatalouden rakennetutkimusta"?
Perhana mää laitoin ne galluppipaperit samantien roskikseen, nyt
sieltä joku sitkeä sissi soittelee joka päivä ja väittää kyselyn
olevan lakisääteisen. Oliskohan noin, kun tuota kyselyä ei ole
naapureillellekaan tullut, eikä mullekaan ennen?  >:( >:( >:(

Sanoo vaan, että "En ollut näitäkään muistioita pyytänyt ja ne tulivat minulle yllätyksenä".

Helvettiin tuollaiset turhanpäiväiset tutkimukset. Joku turha tutkija työllistetty. Menisivät oikeisiin töihin. >:( >:( >:( >:(
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Rakennetutkimus
   Heitin kans ne paperit roskiin ja soitteli pari viikkoa sitten. Sanoin että antaa vaan tulla ne kysymykset mutta ämpyili että en osaa vastata ilman kyselykaavaketta. Väitin takaisin että kumpikohan meistä tietää näistä asioista paremmin ja sitten tuli kysymykset. Päätteeksi kysyin vielä että missä kohtaa oli ongelmia mutta ei sanonut mitään. Minulle tuo kävi hyvin, ei menny yhtään aikaa hukkaan kun olin juuri korkannu termospullon eväspalasten kanssa traktorin ohjaamossa.  Ne pitää meitä aivan mouhoina.

Hyvä pointti. Sopia nyt aina jotain soittoaikaa mikä ei kuitenkaan lopulta sovi. Tuskin tuosta kukaan linnaa on saanut, mutta vähimmällä pääsis kun jaksais motivoitua sähköisesti vastaamaan. Itte jouduin lisäks satotutkimukseen.. mitähän vielä..  :o
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7097
Vs: Rakennetutkimus
   Heitin kans ne paperit roskiin ja soitteli pari viikkoa sitten. Sanoin että antaa vaan tulla ne kysymykset mutta ämpyili että en osaa vastata ilman kyselykaavaketta. Väitin takaisin että kumpikohan meistä tietää näistä asioista paremmin ja sitten tuli kysymykset. Päätteeksi kysyin vielä että missä kohtaa oli ongelmia mutta ei sanonut mitään. Minulle tuo kävi hyvin, ei menny yhtään aikaa hukkaan kun olin juuri korkannu termospullon eväspalasten kanssa traktorin ohjaamossa.  Ne pitää meitä aivan mouhoina.

Mulla sama homma, tosin tein kaivurilla penkkatietä koko kyselyn ajan :P :D
Oli lupsakka jamppa joka kyseli, ymmärsi kyllä yskän ettei tää ny niin totista, kunhan samalla hehtaarilla ollaan :)

Koskaan en oo noihin kyselyihin lappuja täytellyt, sen verran hyvin kuitenkin homma hanskassa kun itse tekee/suunnittelee, ettei kysymyksissä mitään sellaista mihin ei voisi muutaman sekunnin miettimisellä vastata. Tuo em. kyselyyn menee kuulemma vartti aikaa kun etukäteen vastailtu, niin meni, vaikken ollu kysymyksiä nähnytkään... Näissä kyselyissä turha tarkkuus on sitä kuuluisaa osaamattomuutta ;D
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65754
Vs: Rakennetutkimus
ooteko ollu työaikatutkimuksessa puoli vuotta seurannassa?      ite olin ja aina soitteli kun ei niin hirveesti joutoa käytössä, laittelin sitten sinne vaikka mitä fuulaa ja kaikki meni läpi kunnes tuli yhteenvedon aika.    siinä nainen hieman epäili mutta sitten kuiteskin hyväksyi...... muutaman päivän päästä löysin jonkin vanhan lapun ja hyvin olin muistanu nekin työajat!     enkä huijannu yhtään!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Rakennetutkimus
Taas tuli postissa. Vastausaikaa 19.12.2016 asti.

Mites viime kerralla? Vastaskos joku?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Pōllumees

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 541
Vs: Rakennetutkimus
Piti tässä joku aika taaksepäin vastata Luken  satokyselyyn . Evira kyseli viljanäytteitä ja nyt taas  Luke odottaa rakennetutkimuksen vastauksia.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Rakennetutkimus
Piti tässä joku aika taaksepäin vastata Luken  satokyselyyn . Evira kyseli viljanäytteitä ja nyt taas  Luke odottaa rakennetutkimuksen vastauksia.

V ittuako se niille kuuluu....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3703
Vs: Rakennetutkimus
Satotutkimuksesta soittelivat juuri,olisin vastannut myös tuohon rakennetutkimukseen ,mutta ei huolinut vastauksia.Sähköisesti en taida etes yrittää enään,jos kerran sivusto ei vastaa silloin kun yrittää,niin pitäköön tunkkinsa.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12236
  • Virolaista kiitos!
Vs: Rakennetutkimus
Satotutkimuksesta soittelivat juuri,olisin vastannut myös tuohon rakennetutkimukseen ,mutta ei huolinut vastauksia.Sähköisesti en taida etes yrittää enään,jos kerran sivusto ei vastaa silloin kun yrittää,niin pitäköön tunkkinsa.
Mielestäni tämä Eviran satotutkimus oli vapaaehtoinen, enkä sen takia jaksa tehdä asialle mitään. Toi Luken kysely on lakisääteinen ja sinne vastasin sähköisesti ja totuudenmukaisesti. Rapsia 6200kg/ha, kauraa 1300kg/ha jne. Kyrsii jos tulee vielä joku rakennekysely.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20014
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Rakennetutkimus
Liioitella ei kannata. Briteissä samalla alueella, jolla tehtiin uusi syysvehnän satoennätys,
16.5 tonnia /ha, korjattiin oliko sen nyt 2013 , 6700 kg/ha syysrapsia. Se on jo melko
messevä tulos mustaa kultaa.

Saapi Pohjanmaan miehetkin liioitella vielä puolet lisää vanhoihinkin kehuihin.

-SS-