Juu.
Imakoa pitää nostaa.
Seitenpyttynen ei ole mitenkään päin teknisesti etevämpi kuin kuutonen. Tuo samojen osien käyttö lienee ainoa peruste.
äänestä en osaa sanoa,mielenkiinnolla odotan. Esimerkiksi tasapainossa se ei ole luonnostaan niinkuin kutonen,toki saadaan tasapainoon vaikka yksipyttyinen kun vaan intoa piisaa.
Tuohon imakoon sen verran että onhan se vaikeampi ja teknisempi konstruktio tuo seiska,ja ennen kaikkea jotain uutta ja ihmeellistä mitä ei muut ole vielä tehneet. Eli toisin sanottuna tulee mielikuva
"eivät ole osanneet tehdä".
Sitten siihen soppaan ureat ja sitä myötä pienempi kulutus nin paketti on kasassa. Vielä tarpeeksi suuri tankki niin vot.
"Olemme tehneet uuden sukupolven vähäruokaisen moottorin".
Verku ja Venttimiesten hyväksyntä huomattavasti helpompi saada tälläisella uuden sukupolven moottorilla.
Jopa Miken ajatuksissa olen havainnut pientä lähestymistä petonkimylly tehtaaseen...
Toivottavasti onnistuvat,saadaan työtä ja mainetta Suomeen.
Jos se vielä tuputtaa savua entiseen malliin niin itketään sitten porukalla.
Ja HUHU tarinoi valtun uudessa lootassa olevan kuusi mekaanista aluetta. Sex,sex,sex...
Sexiloota...
Ja toivottavasti onnistuvat senkin kanssa.