Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Budjettiluokan lietekärry  (Luettu 19340 kertaa)

boss

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 132
  • Sailing is a blowjob
Budjettiluokan lietekärry
Kohta kevättyöt taas alkaa ja paskakärry pitäis uusia. Mikä ois näistä halpakärryistä paras Palmu, Peta metalli vai joku muu.
Molemmat yhtä rumia,mut ei tää paskaralli mikään kauneuskilpailu ole. Molempiin tulis 28.1x26 renkaat. Palmu pikkasen kalliimpi. Mitä maakunnasta oon kuullu niin palmuun tyytyväisiä, Petasta vähän moitteita viimeistelystä/maalauksesta,muuten ok  Petan kärryssä ei kuitenkaan ole rautaa säästetty.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Budjettiluokan lietekärry

Eiks nois palmuis telit levii.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Budjettiluokan lietekärry

Eiks nois palmuis telit levii.

Ne varjostaa hyvin, juurella voi siemailla rommikolaa ja suukotella mielitiettyään.

Budjettipaskakärryks sopii hyvin kottikärryt tai sangallinen muovipussi jos määrä on pieni.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Rampe

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 514
Vs: Budjettiluokan lietekärry
Tuossa viime vuoden puolella kysyinkin täällä petan vaunuista.

Kun jotain saattaa kiinnostaa missä hintaluokassa tänäpäivänä mennään, niin..

Petan perus levitysvaunu 12,5 m3. 600/55r22,5 renksut, jarrut. H. noin 21 t verollista.

Palmu perus 14 mottinen. 700/50-26,5 kiekot, jarrut. H. noin 24 t verollista.

 ::)

Ilmeisesti jatkan ajoa vanhalla palmulla. Jonkinlaisen peruskunnostuksen toki vois tehdä.

Muuten tuo Petan mies on hanakka kauppaamaan..  ;D

+250

  • Vieras
Vs: Budjettiluokan lietekärry
Tuossa viime vuoden puolella kysyinkin täällä petan vaunuista.

Kun jotain saattaa kiinnostaa missä hintaluokassa tänäpäivänä mennään, niin..

Petan perus levitysvaunu 12,5 m3. 600/55r22,5 renksut, jarrut. H. noin 21 t verollista.

Palmu perus 14 mottinen. 700/50-26,5 kiekot, jarrut. H. noin 24 t verollista.

 ::)

Ilmeisesti jatkan ajoa vanhalla palmulla. Jonkinlaisen peruskunnostuksen toki vois tehdä.

Muuten tuo Petan mies on hanakka kauppaamaan..  ;D
Renkaat ja muu tingentangeli nostaa nopeesti hintaa.Perus 14mottinen Palmu oli ittelle n17000e

welger

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 643
Vs: Budjettiluokan lietekärry
Onko pois suljettua kärryn teetättäminen/tekeminen? oon pähkäilly tässä samaa asiaa.
Oon vailla kahta peruskärryä max. 12 kuutiota, tarjouksia kyselty ja laskettu paljonka maksaa uusista tavaroista tehtynä.

Itelle laskettuna normi metallipajan tuntivelotuksella tehtynä jää vielä melkonen siivu hinnasta pois ja tuommosen kärryn teko kun ei ole kummonenkaan homma.

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Budjettiluokan lietekärry

Eiks nois palmuis telit levii.
Voi *****, et sitte aiemmin sanonu. Mää oon ajanu vuosikausia palmulla paskat enkä tienny et siitä on teli levii.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Budjettiluokan lietekärry

Eiks nois palmuis telit levii.
Voi *****, et sitte aiemmin sanonu. Mää oon ajanu vuosikausia palmulla paskat enkä tienny et siitä on teli levii.

Hö,sulla on puuhanurkka ja nussilla on ainaski 50000000000000000motia lietetä. ja sitte se varastaa realistiseltä shitiltä vielä ketunpaskaa. ;D

Sule ei tuu kilomertejä.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Budjettiluokan lietekärry

Eiks nois palmuis telit levii.
Voi *****, et sitte aiemmin sanonu. Mää oon ajanu vuosikausia palmulla paskat enkä tienny et siitä on teli levii.

Hö,sulla on puuhanurkka ja nussilla on ainaski 50000000000000000motia lietetä. ja sitte se varastaa realistiseltä shitiltä vielä ketunpaskaa. ;D

Sule ei tuu kilomertejä.
Voihan se olla. Mutta mulla on moommameininki, kuivapaskanavetta ja viimme kesänä taisin ajaa oikeen 10kuormaa kusta. Son kato 12mottinen tuo palmu ;D 3tilan kimppavaunu.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Budjettiluokan lietekärry

Eiks nois palmuis telit levii.
Voi *****, et sitte aiemmin sanonu. Mää oon ajanu vuosikausia palmulla paskat enkä tienny et siitä on teli levii.

Hö,sulla on puuhanurkka ja nussilla on ainaski 50000000000000000motia lietetä. ja sitte se varastaa realistiseltä shitiltä vielä ketunpaskaa. ;D

Sule ei tuu kilomertejä.
Voihan se olla. Mutta mulla on moommameininki, kuivapaskanavetta ja viimme kesänä taisin ajaa oikeen 10kuormaa kusta. Son kato 12mottinen tuo palmu ;D 3tilan kimppavaunu.

nusilasa on eri meininki ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Budjettiluokan lietekärry
Ainakin näitten vanhojen 2000 luvun vaihteen palmujen telit on ronkeleita rasvaukselle. Ne pitäisi väkipakolla rasvata ja tavan käsiprässillä niitä ei susikaan saa rasvattua kunnolla. Itse koitin kerran tunkin kanssa nostella sitä telistä ja rasvata. Ei tahtonut onnistua.

Kun katsotte vaihtokone rivistöä, niin näitä saa 2000€-4000€ ostettua ja varmasti vuotaa joka saumasta. Livakat ja muut on 2-3 kertaa kalliimpia saman ikäisinä.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

versu213

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 516
  • Tuottajan asialla...
Vs: Budjettiluokan lietekärry
Onko pois suljettua kärryn teetättäminen/tekeminen? oon pähkäilly tässä samaa asiaa.
Oon vailla kahta peruskärryä max. 12 kuutiota, tarjouksia kyselty ja laskettu paljonka maksaa uusista tavaroista tehtynä.

Itelle laskettuna normi metallipajan tuntivelotuksella tehtynä jää vielä melkonen siivu hinnasta pois ja tuommosen kärryn teko kun ei ole kummonenkaan homma.


Meillä on Pulkkasen konepajan tekemä 12m3 levitys vaunu. renkaat voi ite valita sopevat.

rjm

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 113
Vs: Budjettiluokan lietekärry
Paljonko topicin aloittaja levittää vuodessa?

boss

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 132
  • Sailing is a blowjob
Vs: Budjettiluokan lietekärry
No se kokonaismäärä ois 3500m3. Urakoittija hoitaa kyllä osan,mutta ois tarkoituksena käyttää myös siirtokärrynä

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3135
Vs: Budjettiluokan lietekärry
Ehdotus. Miten sun vanha kärri? Liian pieni? Jos se on jotenkuten kunnossa, miten olis peruskunnostus? Teli levinnyt, uudet helat? Pestä kunnolla uusi maali, uus pumppu? Töitä se tekis, mutta saattais päästä halvalla?