Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Veneen vähentämien verotuksessa.  (Luettu 5494 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Veneen vähentämien verotuksessa.
Saakos tapinkin vähentää verotuksessa  ??? Jos sen veistää itse, niin pitääkö tämä huomioida metsäverotuksessa  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Majori

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 136
  • Jaa, minä komea!
Vs: Veneen vähentämien verotuksessa.
Saakos tapinkin vähentää verotuksessa  ??? Jos sen veistää itse, niin pitääkö tämä huomioida metsäverotuksessa  ???

Eiks omaa puuta saanu vähä verovapaasti käyttää?

Lataa vain koko vene. jos tulee tarkastus, sanot sitten että emmä muuten soutele kuin pellolla!
Helppo homma

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Veneen vähentämien verotuksessa.
Saakos tapinkin vähentää verotuksessa  ??? Jos sen veistää itse, niin pitääkö tämä huomioida metsäverotuksessa  ???

Eiks omaa puuta saanu vähä verovapaasti käyttää?

Lataa vain koko vene. jos tulee tarkastus, sanot sitten että emmä muuten soutele kuin pellolla!
Meillä tehdään veneellä maataloustyötä, ja tulva-aikaan hauet uivat tukialueella  :(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65909
Vs: Veneen vähentämien verotuksessa.
eikö tuo ole ihan peruskauraa perusteltuna?   ei kait sen väliä mikä väline kunhan käytetään maataloushommiin!   perustelu on oltava valmis tarkastajalle, ja jos hylkää niin vailttaa ja jos hylkää niin eipä siinä kait hirmu summat mäne?                           yritystä kehiiin!poijjaat!

Majori

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 136
  • Jaa, minä komea!
Vs: Veneen vähentämien verotuksessa.
Juuripa niin. Eise veroharku tule kotoa sitä kuittia kysymään jos ei sitä sinne tarjoa. Ainahan voi kysyä etukäteen jos uskaltaa.
Helppo homma

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Veneen vähentämien verotuksessa.
Viljelijän kuljettaminen veneellä on kokonaan vähennyskelpoista tietenkin.  ;D
Kui mää ain olen paras?