Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Esko Aho.  (Luettu 3828 kertaa)

maajulli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 614
Esko Aho.
 Tollasta paskaa on tullut äänestettyä, tuumasin, kun katsoin äsken A-Talkia, jossa tuo  puolusti ryssien rajatonta maaosto-oikeutta Suomessa.

  äijä munasi itsensä mun silmissä. Lopullisesti. Pelotteluargumentit ryssän nuolemisesta kuin 70-luvulta.

 

Viimeksi muokattu: 09.01.14 - klo:23:08 kirjoittanut maajulli

peräkammarin poika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1055
Vs: Esko Aho.
Tollasta paskaa on tullut äänestettyä, tuumasin, kun katsoin äsken A-Talkia, jossa tuo  puolusti ryssien rajatonta maaosto-oikeutta Suomessa.

  äijä munasi itsensä mun silmissä. Lopullisesti. Pelotteluargumentit ryssän nuolemisesta kuin 70-luvulta.
Samat sanat!
Ärsytti Ahon kommentit sen verran että piti pistää kesken kiinni.

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Esko Aho.
Tuho-Aho

KikkelisKokkelis

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 219
Vs: Esko Aho.
 Periaatteessa se että venäläiset yksityiset ihmiset ostaa kiinteistöjä Suomesta on hyvä asia. Mitä olen seuraillut noita kauppoja niin eivät aivan halvalla osta. On poliitikkojen leväperäisyyttä ja suomettumista ettei venäjän kanssa pystytä sopimaan samoja oikeuksia suomalaisille karjalasta. Yksi syy siihen ettei Putin uskalla tehdä sellaista ratkaisua on hintataso. Pelkää että suomalaiset ostaa koko karjalan.

  Esko Aho on menneisyyden miehiä. Hänen puheillaan ei ole mitään painoarvoa. Kaiken lisäksi eikös hää lobbaa venäjällä, siis Paavo Lipposen kaveri.

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Esko Aho.
Esko Aholta fiksuja kannanottoja toisin kuin tältä demari kansanedustajalta. Eihän sellasta lakia voi tehdä jossa estetään myymästä kiinteistöä eniten maksavalle, sehän on sosialimia.

jorjaa

  • Vieras
Vs: Esko Aho.
Todellaki Tuho-Aho . Nokian alamäki alkoi heti Hänen liityttyä Nokiaan . Menetin Itse suuria summia .

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

maajulli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 614
Vs: Esko Aho.
Tuho-Aho

 Kepun syy, kepun syy, hähäähäää... http://www.talouselama.fi/uutiset/onhan+se+jokseenkin+selvaa++krugman+hslle+suomi+teki+virheen+liittyessaan+euroon/a2225225

 Euroon liittymisen junaili parivaljakko Lipponen-Niinistö kansalta kysymättä. Kepu oli silloin oppositiossa.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Esko Aho.
Todellaki Tuho-Aho . Nokian alamäki alkoi heti Hänen liityttyä Nokiaan . Menetin Itse suuria summia .
Jorma Ollilahan ei tunnetusti palkannut itseään älykkäämpiä tai kyvykkäämpiä, sillä tällainen henkilö saattaisi vaarantaa hänen asemansa.

Minä Vaan

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 906
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Esko Aho.
Tuho-Aho

 Kepun syy, kepun syy, hähäähäää... http://www.talouselama.fi/uutiset/onhan+se+jokseenkin+selvaa++krugman+hslle+suomi+teki+virheen+liittyessaan+euroon/a2225225 ...ja MTK junttas...

 Euroon liittymisen junaili parivaljakko Lipponen-Niinistö kansalta kysymättä. Kepu oli silloin oppositiossa.

 Niinhän tuo tais olla, eiku Veetiltä olin vailla suhteita ja suuruusluokkia...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Minä Vaan

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 906
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus
Vs: Esko Aho.
Esko Aholta fiksuja kannanottoja toisin kuin tältä demari kansanedustajalta. Eihän sellasta lakia voi tehdä jossa estetään myymästä kiinteistöä eniten maksavalle, sehän on sosialimia.

  tässä kiinteistöaisiassa olen Ahon kannalla,,,,, valitettavasti   
suomen kannattaa pitää erossa yksityiset ihmiset ja valtioiden välinen politiikka   ei haittaa mitään jos venäläiset kantaa suomeen euroja  tämän demarin väitteet että yhdyskuntatekniikka rakennettaisiin verovaroin on täyttä paskaa  tontin ostaja maksaa  vesiliittymän ostaja maksaa  sähköliittymän ostaja maksaa  kaikesta menee perusmaksu vaikkei käyttäisikään 
  suomessa rakennetaan tissinkoittajille navetat verovaroin

Minä Vaan

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 906
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus
Vs: Esko Aho.
Periaatteessa se että venäläiset yksityiset ihmiset ostaa kiinteistöjä Suomesta on hyvä asia. Mitä olen seuraillut noita kauppoja niin eivät aivan halvalla osta. On poliitikkojen leväperäisyyttä ja suomettumista ettei venäjän kanssa pystytä sopimaan samoja oikeuksia suomalaisille karjalasta. Yksi syy siihen ettei Putin uskalla tehdä sellaista ratkaisua on hintataso. Pelkää että suomalaiset ostaa koko karjalan.

  Esko Aho on menneisyyden miehiä. Hänen puheillaan ei ole mitään painoarvoa. Kaiken lisäksi eikös hää lobbaa venäjällä, siis Paavo Lipposen kaveri.

   tuossa ohjelmassa tämä yrittäjä väitti ettei suomessa tiedetä kuka kiinteistön omistaa    tämähän on järjetön väite   kauppa on pätemätön ja laiton ellei  lainhuutoa ole haettu   sitä ennen pitää olla verot maksettu   jo pelkkä tonttikauppa edellyttää tätä ja tämän jälkeen lähtee tontin erottaminen aqutomaattisesti käyntiin   enää ei jää niitä erottamattomia määrä-aloja.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Esko Aho.
Periaatteessa se että venäläiset yksityiset ihmiset ostaa kiinteistöjä Suomesta on hyvä asia. Mitä olen seuraillut noita kauppoja niin eivät aivan halvalla osta. On poliitikkojen leväperäisyyttä ja suomettumista ettei venäjän kanssa pystytä sopimaan samoja oikeuksia suomalaisille karjalasta. Yksi syy siihen ettei Putin uskalla tehdä sellaista ratkaisua on hintataso. Pelkää että suomalaiset ostaa koko karjalan.

  Esko Aho on menneisyyden miehiä. Hänen puheillaan ei ole mitään painoarvoa. Kaiken lisäksi eikös hää lobbaa venäjällä, siis Paavo Lipposen kaveri.

   tuossa ohjelmassa tämä yrittäjä väitti ettei suomessa tiedetä kuka kiinteistön omistaa    tämähän on järjetön väite   kauppa on pätemätön ja laiton ellei  lainhuutoa ole haettu   sitä ennen pitää olla verot maksettu   jo pelkkä tonttikauppa edellyttää tätä ja tämän jälkeen lähtee tontin erottaminen aqutomaattisesti käyntiin   enää ei jää niitä erottamattomia määrä-aloja.

  Huomattavasti ryssiä enemmän nää ulkolaiset sijoittajaryhmät omistavat jopa valtion käytössä olevia kiinteistöjä,jospa joku osais laskea kuinka paljon suomesta valuu rahaa noiden ulkolaisten vuokranmaksussa rajan ylitse,

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Esko Aho.
mutta kun suomi on tällänen tietotekninen takapajula, jossa rikollisiakaan ei tiedetä kuka niistä joutais linnaan ja kuka siellä jo on sekä ketä pitäis etti, onko sitten mikään ihme että ei tiedetä maan omistajaa?         porsireijästä ei ihan kaikkee nää!

 ja tuo rahan ulkomaille valuminenhan on maantapa nyky suomessa!  ja siunattu aika korkealla taholla!