Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mielipiteitä kaivataan.  (Luettu 2771 kertaa)

Raikka

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 57
Mielipiteitä kaivataan.
Eli kävi näin: n. 4500 tuntia ajettu traktorin startti pyörii mutta moottori ei inahdakkaan. No startti irti ja havainto että pieni ratas on "normaalin" ehjän hieman tasaisesti kuluneen näköinen. Sitten lähempää tutkiskelua ja huomataan että vauhtipyörän hammastus on sileä.

Mitä on tapahtunut ja mikä on syy?

Ollut minulla uudesta alkaen enkä kyllä tiedä ei vaan tahdo sopia mun päähän tää asia.

Onko vastaavaa kun aivan luulisi että pitäisi kestää paljon kauemmin.

Kerron merkin ja malli myöhemmin niin keskitytään ensin tähän itse ongelmaan ja syihin.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Mielipiteitä kaivataan.
Eli kävi näin: n. 4500 tuntia ajettu traktorin startti pyörii mutta moottori ei inahdakkaan. No startti irti ja havainto että pieni ratas on "normaalin" ehjän hieman tasaisesti kuluneen näköinen. Sitten lähempää tutkiskelua ja huomataan että vauhtipyörän hammastus on sileä.

Mitä on tapahtunut ja mikä on syy?

Ollut minulla uudesta alkaen enkä kyllä tiedä ei vaan tahdo sopia mun päähän tää asia.

Onko vastaavaa kun aivan luulisi että pitäisi kestää paljon kauemmin.

Kerron merkin ja malli myöhemmin niin keskitytään ensin tähän itse ongelmaan ja syihin.
Niitä joskus menee .Casen jostakin mallista useinkin
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Mielipiteitä kaivataan.
Ollu pendix vähä hengetön jossain vaiheessa ja tartti rouhinu kehän sileäksi..

Mulla tohon kovakeppiseen vaihdettiin hammaskehä kytkinrempan yhteydessä, eikä maksanu ku ehkä kax-kolmesataa..
Noiden hitekkeihin täytyy ehkä tehdä katkasuhoitoo ton takia ennen kuin suunnanvaihto antautuu  ::)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mielipiteitä kaivataan.
Ei kun jätät koneen parkkiin mäkeen ja sammutat sen siihen hyydyttämällä  ;D

Tollai me toimittin 4 kuukautta
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3136
Vs: Mielipiteitä kaivataan.
Edelisessä töissä pari sataatuntia ajetun ännä valtra teki samat. Ei otettu irti mitään vaan huoltomies kävi lataa käyntiin. Valtraan se meni ja muistaakseeni oli virtalukon pohjassa vika. Neloskoneet sammuu aina yhteen kohtaan. sen takia ne kuluu just siinä yhdessä paikassa. Kuutoskoneet voi pysähtyä kolmeen kohtaan.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mielipiteitä kaivataan.
Edelisessä töissä pari sataatuntia ajetun ännä valtra teki samat. Ei otettu irti mitään vaan huoltomies kävi lataa käyntiin. Valtraan se meni ja muistaakseeni oli virtalukon pohjassa vika. Neloskoneet sammuu aina yhteen kohtaan. sen takia ne kuluu just siinä yhdessä paikassa. Kuutoskoneet voi pysähtyä kolmeen kohtaan.
Tuollaisessa tilanteessa startti palaa  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

rjm

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 113
Vs: Mielipiteitä kaivataan.
Ominaisuus Valmeteissa  ;D

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: Mielipiteitä kaivataan.
Eli kävi näin: n. 4500 tuntia ajettu traktorin startti pyörii mutta moottori ei inahdakkaan. No startti irti ja havainto että pieni ratas on "normaalin" ehjän hieman tasaisesti kuluneen näköinen. Sitten lähempää tutkiskelua ja huomataan että vauhtipyörän hammastus on sileä.

Mitä on tapahtunut ja mikä on syy?

Ollut minulla uudesta alkaen enkä kyllä tiedä ei vaan tahdo sopia mun päähän tää asia.

Onko vastaavaa kun aivan luulisi että pitäisi kestää paljon kauemmin.

Kerron merkin ja malli myöhemmin niin keskitytään ensin tähän itse ongelmaan ja syihin.

Valtroissa auttaa kun käyttää alennusvaihteellista Boschin starttia. Ellei kehä paha niin hiomalla ja uudella startilla voi toimia pitkään.  Alkuperäinen Iskra syö kehän vaikka pendix näyttää olevan kunnossa. Todellinen sorvi ehtii pyöriä ennenkuin on paikallaan kehällä.

Raikka

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 57
Vs: Mielipiteitä kaivataan.
Sen verran tähän väliin: Ei ole kysymys Valtrasta ja 7-8 hammasta kehältä puuttuu kokonaan... :-[

brotofobia

  • Vieras
Vs: Mielipiteitä kaivataan.
Henkilöautoissa kun vastaavaa on tapahtunut, niin kyseessä on ollu selvä materiaalivika eli karkaisussa ongelmia  ::)