Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe veetin scorppari jatkoajalla  (Luettu 5796 kertaa)

Vaan Minä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 911
Vs: veetin scorppari jatkoajalla
 invaliidit tarvitsee automaatin

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26207
  • vastustan
Vs: veetin scorppari jatkoajalla
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.

"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."

VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...


Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle  ;)

Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.

Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois :-\ :-\ :-\ :-\
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu ;D ;D ;D ;D
4


Niin kumpikohan on nopeampi tapa? "roppu auki, öljyt pois, roppu kiinni, öljyt sisään vai se että 100 ruuvia pohjasta irti, turbiinin roppu pois, öljyt pois, roppu kiinni, tiivisteliima pohjaan, 100 ruuvia kiinni."?
mersuissa oli kumitiiviste pohjassa, suodatin oli  siellä laatikossa ja pulttipyssyllä ruuvit kiertyy nopsaan, eikös jenkkipeleissäki suodatin oo laatikossa vai joko se on erillinen vai onko ollenkaan... miten esimerkiksi köyhällä paperimehellä on varaa maksaa monet öljyt vai käykö tuohon välikierrätykseen motonetin öljy, amerikkalaaset monesti tarkkoja öljystä :o :o :o :o

Viimeksi muokattu: 07.01.14 - klo:13:43 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65909
Vs: veetin scorppari jatkoajalla
banaania kotteroon, sil kulkee pillarikiii!

Minä Vaan

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 906
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus
Vs: veetin scorppari jatkoajalla
banaania kotteroon, sil kulkee pillarikiii!

kossua ne pillarikuskit ottaa

Partson

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 44
Vs: veetin scorppari jatkoajalla
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.

"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."

VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...


Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle  ;)

Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.

Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois :-\ :-\ :-\ :-\
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu ;D ;D ;D ;D
4


Niin kumpikohan on nopeampi tapa? "roppu auki, öljyt pois, roppu kiinni, öljyt sisään vai se että 100 ruuvia pohjasta irti, turbiinin roppu pois, öljyt pois, roppu kiinni, tiivisteliima pohjaan, 100 ruuvia kiinni."?
mersuissa oli kumitiiviste pohjassa, suodatin oli  siellä laatikossa ja pulttipyssyllä ruuvit kiertyy nopsaan, eikös jenkkipeleissäki suodatin oo laatikossa vai joko se on erillinen vai onko ollenkaan... miten esimerkiksi köyhällä paperimehellä on varaa maksaa monet öljyt vai käykö tuohon välikierrätykseen motonetin öljy, amerikkalaaset monesti tarkkoja öljystä :o :o :o :o
Amerikkalaisissakin on filsu siellä laatikon sisällä, ja siksi öljypohjassa ei ole roppua että tulisi se filtterikin vaihdettua. Näin siis taka- ja nelivetomalleissa. Etuvetoisista laitoksista en omaa kokemusta

Vanhemmat jenkkivehkeet (yli 20vuotiaat) ei ole peräti tarkkoja öljyistään, toisin kuin nämä nykyvehkeet (valmistusmaasta riippumatta) missä on kaiken mailman sähköventtiiliä ohjaamassa öljyn kiertoa.

Minä Vaan

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 906
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus
Vs: veetin scorppari jatkoajalla
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.

"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."

VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...


Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle  ;)

Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.

Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois :-\ :-\ :-\ :-\
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu ;D ;D ;D ;D
4


Niin kumpikohan on nopeampi tapa? "roppu auki, öljyt pois, roppu kiinni, öljyt sisään vai se että 100 ruuvia pohjasta irti, turbiinin roppu pois, öljyt pois, roppu kiinni, tiivisteliima pohjaan, 100 ruuvia kiinni."?
mersuissa oli kumitiiviste pohjassa, suodatin oli  siellä laatikossa ja pulttipyssyllä ruuvit kiertyy nopsaan, eikös jenkkipeleissäki suodatin oo laatikossa vai joko se on erillinen vai onko ollenkaan... miten esimerkiksi köyhällä paperimehellä on varaa maksaa monet öljyt vai käykö tuohon välikierrätykseen motonetin öljy, amerikkalaaset monesti tarkkoja öljystä :o :o :o :o
Amerikkalaisissakin on filsu siellä laatikon sisällä, ja siksi öljypohjassa ei ole roppua että tulisi se filtterikin vaihdettua. Näin siis taka- ja nelivetomalleissa. Etuvetoisista laitoksista en omaa kokemusta

Vanhemmat jenkkivehkeet (yli 20vuotiaat) ei ole peräti tarkkoja öljyistään, toisin kuin nämä nykyvehkeet (valmistusmaasta riippumatta) missä on kaiken mailman sähköventtiiliä ohjaamassa öljyn kiertoa.

vähän niin kuin naisilla  pitää käydä gynellä että saa uuden suodattimen

+250

  • Vieras
Vs: veetin scorppari jatkoajalla
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.

"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."

VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...


Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle  ;)

Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.

Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois :-\ :-\ :-\ :-\
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu ;D ;D ;D ;D
Ammattiasentajat tietää ;D ;D
Ml meses pudotetaan loodan pohja ja laitetaan uus suodatin.Öljy täytetään maksimiin.Lauhduttimen paluuletku irti kone käyntiin ja pikkuhiljaa lisätään öljyä(sitämukaa kun sitä tulee lauhduttimen letkusta).
Ja kun pihalle tuleva öljy on puhdasta,on öljyt vaihdettu.
Turbiinis ei ole tyhjäysproppua.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: veetin scorppari jatkoajalla
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.

"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."

VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...


Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle  ;)

Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.

Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois :-\ :-\ :-\ :-\
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu ;D ;D ;D ;D
Ammattiasentajat tietää ;D ;D
Ml meses pudotetaan loodan pohja ja laitetaan uus suodatin.Öljy täytetään maksimiin.Lauhduttimen paluuletku irti kone käyntiin ja pikkuhiljaa lisätään öljyä(sitämukaa kun sitä tulee lauhduttimen letkusta).
Ja kun pihalle tuleva öljy on puhdasta,on öljyt vaihdettu.
Turbiinis ei ole tyhjäysproppua.

Onx sul ämmämese?
It ain't over till the fat lady sings

+250

  • Vieras
Vs: veetin scorppari jatkoajalla
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.

"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."

VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...


Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle  ;)

Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.

Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois :-\ :-\ :-\ :-\
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu ;D ;D ;D ;D
Ammattiasentajat tietää ;D ;D
Ml meses pudotetaan loodan pohja ja laitetaan uus suodatin.Öljy täytetään maksimiin.Lauhduttimen paluuletku irti kone käyntiin ja pikkuhiljaa lisätään öljyä(sitämukaa kun sitä tulee lauhduttimen letkusta).
Ja kun pihalle tuleva öljy on puhdasta,on öljyt vaihdettu.
Turbiinis ei ole tyhjäysproppua.

Onx sul ämmämese?
Juu,4litranen v-8.
Vikaisin mersu mitä mulla on ollu :(
Mutta mesemies kuitenki http://www.youtube.com/watch?v=evDdLTY7rQY

Viimeksi muokattu: 07.01.14 - klo:18:05 kirjoittanut +250

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: veetin scorppari jatkoajalla
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.

"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."

VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...


Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle  ;)

Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.

Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois :-\ :-\ :-\ :-\
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu ;D ;D ;D ;D
Ammattiasentajat tietää ;D ;D
Ml meses pudotetaan loodan pohja ja laitetaan uus suodatin.Öljy täytetään maksimiin.Lauhduttimen paluuletku irti kone käyntiin ja pikkuhiljaa lisätään öljyä(sitämukaa kun sitä tulee lauhduttimen letkusta).
Ja kun pihalle tuleva öljy on puhdasta,on öljyt vaihdettu.
Turbiinis ei ole tyhjäysproppua.

Onx sul ämmämese?
Juu,4litranen v-8.
Vikaisin mersu mitä mulla on ollu :(
Mutta mesemies kuitenki http://www.youtube.com/watch?v=evDdLTY7rQY

Olexää ostanu sen akalles, vai onx sulla kaakkeja?
It ain't over till the fat lady sings

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: veetin scorppari jatkoajalla
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.

"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."

VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...


Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle  ;)

Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.

Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois :-\ :-\ :-\ :-\
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu ;D ;D ;D ;D
4


Niin kumpikohan on nopeampi tapa? "roppu auki, öljyt pois, roppu kiinni, öljyt sisään vai se että 100 ruuvia pohjasta irti, turbiinin roppu pois, öljyt pois, roppu kiinni, tiivisteliima pohjaan, 100 ruuvia kiinni."?
mersuissa oli kumitiiviste pohjassa, suodatin oli  siellä laatikossa ja pulttipyssyllä ruuvit kiertyy nopsaan, eikös jenkkipeleissäki suodatin oo laatikossa vai joko se on erillinen vai onko ollenkaan... miten esimerkiksi köyhällä paperimehellä on varaa maksaa monet öljyt vai käykö tuohon välikierrätykseen motonetin öljy, amerikkalaaset monesti tarkkoja öljystä :o :o :o :o

Mulla on pihassa sysleri moprin automaatilla 300t mittarissa! Käy ja kukkuu, vaatii vain bensaa ja lenkkaria. Löytyy myös mb alle 200t mittarissa ja huomenna mennään mb-liikeelle kyselemään mikä olla vikana 7 vaihteesessa tomatissa kun jumii joko 2 tai 5-6 vaihteelle. Onneksi on takuun alanen vehje kun ollut vasta kuukauden.

Että en oikein ymmärä näitä väitteitä jenkkien vikaisuudesta! :o
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Minä Vaan

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 906
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus
Vs: veetin scorppari jatkoajalla
joo

Partson

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 44
Vs: veetin scorppari jatkoajalla
Että en oikein ymmärä näitä väitteitä jenkkien vikaisuudesta! :o
Mä ymmärrän. Tai siis en ymmärrä muttaa viereisellä mittarilla nissaniaan tankkaava tuulipukumies ymmärsi ja koitti saada minutkin tajuamaan. Se tietää myöskin että kaikki jenkit vie vähintään 75litraa pensaa satasella ja että niillä ei voi ajaa talvella kun teeveessäkään ei näy kauniissa ja rohkeissa koskaan talvea ameriikassa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65909
Vs: veetin scorppari jatkoajalla
höh, ja rekkamiähet jäälläkin vaan helekutin sohloilla ajelevat!   täälläpäin on tukkirekkoinakin moterninpaa tekniikkaa!                 

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: veetin scorppari jatkoajalla
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.

"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."

VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...


Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle  ;)

Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.

Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois :-\ :-\ :-\ :-\
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu ;D ;D ;D ;D

Ei ole proppua 2002 vuoden jälkeen turbiinissa,samaa mersun huonoa laatua on surullisen kuuluisasti käyttänyt chrysler.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"