Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.
"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."
VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...
Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle
Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.
Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu
4
Niin kumpikohan on nopeampi tapa? "roppu auki, öljyt pois, roppu kiinni, öljyt sisään vai se että 100 ruuvia pohjasta irti, turbiinin roppu pois, öljyt pois, roppu kiinni, tiivisteliima pohjaan, 100 ruuvia kiinni."?
mersuissa oli kumitiiviste pohjassa, suodatin oli siellä laatikossa ja pulttipyssyllä ruuvit kiertyy nopsaan, eikös jenkkipeleissäki suodatin oo laatikossa vai joko se on erillinen vai onko ollenkaan... miten esimerkiksi köyhällä paperimehellä on varaa maksaa monet öljyt vai käykö tuohon välikierrätykseen motonetin öljy, amerikkalaaset monesti tarkkoja öljystä
Amerikkalaisissakin on filsu siellä laatikon sisällä, ja siksi öljypohjassa ei ole roppua että tulisi se filtterikin vaihdettua. Näin siis taka- ja nelivetomalleissa. Etuvetoisista laitoksista en omaa kokemusta
Vanhemmat jenkkivehkeet (yli 20vuotiaat) ei ole peräti tarkkoja öljyistään, toisin kuin nämä nykyvehkeet (valmistusmaasta riippumatta) missä on kaiken mailman sähköventtiiliä ohjaamassa öljyn kiertoa.