Mää oon kanssa investoinut Venttiilipohjaisiin suursäkkeihin, koukkuvaakaan ja pumppukärryihin. Mitä bisnestä noilla voisi tehdä
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 05.01.14 - klo:21:04Mää oon kanssa investoinut Venttiilipohjaisiin suursäkkeihin, koukkuvaakaan ja pumppukärryihin. Mitä bisnestä noilla voisi tehdä perusta esim sm dungeon :-D
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 05.01.14 - klo:23:54Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 05.01.14 - klo:21:04Mää oon kanssa investoinut Venttiilipohjaisiin suursäkkeihin, koukkuvaakaan ja pumppukärryihin. Mitä bisnestä noilla voisi tehdä perusta esim sm dungeon :-DMulla ois pätkä 40-luvun sikalaa tyhjillään, seinät ovat tottuneet kirkumiseen
laman aikana rakentaminen halpaa vaikka ilman tukeailman tukea ei velvoitteita
Taitavat aika samat velvoitteet olla vastassa myös ilman tukea rakennettaessa.Missä voi oikaista ?
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 06.01.14 - klo:07:34Lainaus käyttäjältä: Timppa - 05.01.14 - klo:23:54Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 05.01.14 - klo:21:04Mää oon kanssa investoinut Venttiilipohjaisiin suursäkkeihin, koukkuvaakaan ja pumppukärryihin. Mitä bisnestä noilla voisi tehdä perusta esim sm dungeon :-DMulla ois pätkä 40-luvun sikalaa tyhjillään, seinät ovat tottuneet kirkumiseenSiinä olisi etuna jos se olis ollu jo natsisaksan käytössä.Sorkkis voisi kyhätä sinne venytyspenkit ym häpeäpaalut :-)
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 06.01.14 - klo:10:07Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 06.01.14 - klo:07:34Lainaus käyttäjältä: Timppa - 05.01.14 - klo:23:54Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 05.01.14 - klo:21:04Mää oon kanssa investoinut Venttiilipohjaisiin suursäkkeihin, koukkuvaakaan ja pumppukärryihin. Mitä bisnestä noilla voisi tehdä perusta esim sm dungeon :-DMulla ois pätkä 40-luvun sikalaa tyhjillään, seinät ovat tottuneet kirkumiseenSiinä olisi etuna jos se olis ollu jo natsisaksan käytössä.Sorkkis voisi kyhätä sinne venytyspenkit ym häpeäpaalut :-)Joko apilas ja Viikate tilasi kausikortin?
Lainaus käyttäjältä: c.c.less - 06.01.14 - klo:11:54Lainaus käyttäjältä: Timppa - 06.01.14 - klo:10:07Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 06.01.14 - klo:07:34Lainaus käyttäjältä: Timppa - 05.01.14 - klo:23:54Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 05.01.14 - klo:21:04Mää oon kanssa investoinut Venttiilipohjaisiin suursäkkeihin, koukkuvaakaan ja pumppukärryihin. Mitä bisnestä noilla voisi tehdä perusta esim sm dungeon :-DMulla ois pätkä 40-luvun sikalaa tyhjillään, seinät ovat tottuneet kirkumiseenSiinä olisi etuna jos se olis ollu jo natsisaksan käytössä.Sorkkis voisi kyhätä sinne venytyspenkit ym häpeäpaalut :-)Joko apilas ja Viikate tilasi kausikortin?Sit siellä on sellainen miehen mentävä pata, tai Teijo-keitin, johon apen voisi sulkea alistumaan 8)R