Kiitos vaan muistutuksesta. Hukkui se pyytämättä ja yllättäen tullut TM:n vonkausviestilappu jonnekin loppuvuoden paperisodan tiimellykseen.
Soitin tänään OTAVAmedian palvelunumeroon, jossa suvaittiin palvella pian 10 minsaa (kohti markettia ajeltuani) odoteltuani. Asiakas tiedotkin löytyivät, vaikka en luvannut mitään tilausnumeroa mistään kaivaa. Tyttö pyysi kiltisti tilinumeron ja lupasi lähettää 26,- ja jotain lyhentämättömänä.
Putiikin johdolle lähetin napakan asialliset terveiset, ja mielipiteeni heidän "palvelustaan". Meinasin Suomen Kuvalehden tilata taas talvikaudeksi, mutta kustannustalon johto taisi säästää puolestani nuo kympit näillä touhuillaan...
Minä soitin sitten asiakaspalveluun ja jonotin 45 minuuttia ,mutta päätin että en anna periksi.
Hieman pihalla asiasta oli tämä nainen , eikä aluksi edes uskonut että olisin reklamoinut ajoissa kun asiakastiedoissani ei ole s.posti osoitettakaan .
Kun kerroin että olen reklamoinut kahdesti päivämäärien kera ja minulle on sieltä vastattukin niin kai se s.posti osoite jostain löytyy.
Kertoi sitten lopulta että vaihdetaanko TM johonkin muuhun talon lehteen , mutta vastasin että ei vaihdeta jolloin pyysi tilinumeron ja pahoitteli vuodenvaihteen käsittelyruuhkaa .
Kannattaa tarkistaa että onko TM lehdessä sama asiakasnumerosarja kuin KM lehdessä paitsi viimeinen on joku kirjain . Jos siellä on sama numero ja eri loppukirjain niin luulen että TM tulee ellei sitä erikseen peru. Tosin en ole tästä satavarma ja kukin toimiikoon oman harkintansa mukaan.