Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe KM / TM  (Luettu 3772 kertaa)

Loannes

• Vieras
KM / TM
Käytännön maamies vaihtui TM lehteen vaikka informoin  asiasta mm. lauseella "suhtaudun lehden vaihtoon ehdottoman kielteisesti " ja vieläpä ajoissa kustantajalle.

Niimpä vain kävi että TM napsahti postiluukusta sisään   >:( 

Keijo von Kullenberg

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: KM / TM
Olisit sanonut suoraan että en vaihda, siinä ei olisi jossittelua. Tuo lause voidaan toimituksessa tulkita vähän miten sattuu.

No, reklamaatio kehiin. Tuskin he tahtovat suurempaa showta hommasta tehdä.
Aren't You A Little Short For A Stormtrooper?

Ketku

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
No miks sitten vaihdoit lehtee jos kerran et halunnut??

Loannes

• Vieras
No miks sitten vaihdoit lehtee jos kerran et halunnut??

Eihän se noin kai mennyt ,kustantajahan  ehdotti kirjeellään että KM vaihtuu 47 euron osalta TM hyvityslehteen eikä tarvi tehdä mitään .Ja toki voi ottaa yhteyttä ja vaihtaa hyvitys  muuhun valitsemaani lehteen .Halusivat tietenkin pitää rahat talossa . 

Kieltäydyin vaihdosta mm. noilla lauseilla sekä vaadin rahoja takaisin tai siirtämään ne 47 eur uudelle kustantajalle  .Vastasivat että käsittelevät asiaa saapumisjärjestyksessä. 

No lähetin jo uuden reklaamaation asiasta ja en todellakaan jätä asiaa tähän. .

Loannes

• Vieras
Siellä vastaa varmaankin joku automaatti koska taas tuli samat litaniat vastauspostissa  >:(

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Mun meni sekin ohi. Loppuko Se koko KM? Mistäs nyt luetaan Alastaron kasitonnareista?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Loannes

• Vieras
Mun meni sekin ohi. Loppuko Se koko KM? Mistäs nyt luetaan Alastaron kasitonnareista?

Jos sulle tulee jo TM niin nyt kai sitten tulee toinenkin peltilehmä-lehti 

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mönkkäriviesti loppu vuonna 2009. Ihan perseestä.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

Loannes

• Vieras

Mönkkäriviesti loppu vuonna 2009. Ihan perseestä.

Ei KM  ole loppunut mutta kustantaja vain vaihtuu ja jos KM-lehteä on maksettuna vanhalle kustantajalle sisään niin sitten tulee se korvaava lehti ..vain yksi kirjain muuttuu.  ::)

maraani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Kenelle muille tuli EM?
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Timon

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Saiskohan SM???

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Loppurahat tulivat tilille muutamapäivä sen jälkeen kun olin sinne kohteliaan sähköpostin lähettänyt, tänään tuli vielä Tekniikan Maailmakin postilaatikkoon. Jos tuosta viimeisestä tulee lasku, täytyy kohteliaasti näyttää se edellinen sähköposti. Luulen kuitenkin, että saan lähipöivinä puhelinsoiton, jossa tarjotaan Tekniikan Maailmaa 'edullisin ehdoin'...

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Voi jeesus mikä lehti toi TM. Täysin suolesta. >:(

Kiitti vitusti kustantajalle, hyvää uutta vuotta terveisiä perseestä. >:( >:(

Doksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Kun nyt siis kävi niin, että kustantaja halusi minun siirtyvän KM:n tilaajasta TM:n lukijaksi ja minä en sitä hyväksynyt vaan otin rahat tililleni. Rahoja ei voinut siirtää KM:n tilauksen jatkamiseksi toiselle kustantajalle. Eli onko minulla nyt tilaussopimus tämän uuden kustantajan kanssa olemassa vai ei? Missä vaiheessa minä olen sen lehden sieltä tilannut? Millä perusteella KM -lehti minulle lähetetään (näin Agrologiliitto on kertonut tekevänsä) ja millä perusteella sitä minulta laskutetaan (näinkin tulee varmaan käymään)? Ehkä tässä ei käytännössä ole mitään ongelmaa, mutta jos joku haluaa nyt lopettaa KM:n lukemisen, niin minusta tällaisia pyytämättä lähetettyjä lehtiä ei tarvitse maksaa.  ;D

Toinen juttu on vielä se, että tämä nykyinen kustantaja on kuulemma huomattavasti halvempi kuin edellinen, eli lehden tilaushinta on edellistä tilausjaksoa paaaljon edullisempi.  :)

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
Kun nyt siis kävi niin, että kustantaja halusi minun siirtyvän KM:n tilaajasta TM:n lukijaksi ja minä en sitä hyväksynyt vaan otin rahat tililleni. Rahoja ei voinut siirtää KM:n tilauksen jatkamiseksi toiselle kustantajalle. Eli onko minulla nyt tilaussopimus tämän uuden kustantajan kanssa olemassa vai ei? Missä vaiheessa minä olen sen lehden sieltä tilannut? Millä perusteella KM -lehti minulle lähetetään (näin Agrologiliitto on kertonut tekevänsä) ja millä perusteella sitä minulta laskutetaan (näinkin tulee varmaan käymään)? Ehkä tässä ei käytännössä ole mitään ongelmaa, mutta jos joku haluaa nyt lopettaa KM:n lukemisen, niin minusta tällaisia pyytämättä lähetettyjä lehtiä ei tarvitse maksaa.  ;D

Toinen juttu on vielä se, että tämä nykyinen kustantaja on kuulemma huomattavasti halvempi kuin edellinen, eli lehden tilaushinta on edellistä tilausjaksoa paaaljon edullisempi.  :)
Heh pukki meni jo ;D
pessimisti ei pety!