Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Wakan päivitykset  (Luettu 9333 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Wakan päivitykset
Tilikauden vaihto siis jäänyt tekemättä? 
Miten paljon vientejä täytyy olla että menee jumiin ?
Mulla on joka vuosi yli 400 kuittia ja nyt on siis tarkalleen 435vientiä ja ei jumita.

Sää puhut Timppaseni paskaa, sul ei voi olla 60 kuittia enempää:

-löpö
-siemenet
-myrkyt
-kauratilitys
-tosmaksu

+ jotain pientä päälle. Tohon kun lisätään maasikakorjaamon viikkolaskut, niin ollaan siin kuudeskympis.

Kun laajasti investoi kaurateollisuuteen niin tuo 400 on ihan minimi.  :D

Sää oot hakenu kaurakirkon ruuveja----> ämpärillinen per kuitti. :D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Wakan päivitykset
Todellisuudessa lähes mutteri kerrallaan :-D

Se kuitin tulostaminen maksaa varmasti enemmän kuin se sisältö :-D
Kui mää ain olen paras?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Wakan päivitykset
Todellisuudessa lähes mutteri kerrallaan :-D

Se kuitin tulostaminen maksaa varmasti enemmän kuin se sisältö :-D

 ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Wakan päivitykset
Alkuperäinen kysymys oli siis esim se että wakka sekoilee isoilla kuittimäärillä.

Väärä väite.

Enkä usko että samaa asiaa voitaisiin tehdä niin monella eri tavalla että esim suonikohjuntieto olis jotenkin parempi.
Kui mää ain olen paras?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Wakan päivitykset
Miten voi selvitä esim vain 60 tilitapahtumalla jos on esim klapikauppias?

Ettei vaan ne pussukat myydä pimeästi . . . :-D

Tietysti jos niittaa ne koko vuoden myynnit yhteen nippuun ja kirjaa ne yhdellä viennillä.

Vieläkö joku niputtaa koko vuoden samanlaiset tapahtumat ja kirjaa ne yhtenä vientinä?
Sillai pääsee kyllä pienellä kuittimäärällä . :-)
Kui mää ain olen paras?

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12199
  • Virolaista kiitos!
Vs: Wakan päivitykset
Myy välittäjälle 100 mottia, niin kuittien määrä romahtaa.

En tiedä mitä mieltä verottaja on kuittien niputtamisesta. Avolavan polttoainekuitit olen niputtanut yhdeksi summaksi. Tosin siinä joutuu muutenkin tekemään veivauksia, koska maatalouteen on hyväksytty vain 80% menoista.

Muutama kuitti tulee vuodessa alle euron ostoksista. Jos tartten neljä prikkaa johonkin, niin käyn ostamassa niitä tasamäärän. Viimeksi taisin käydä hakemassa puimurin vaihdelaatikon öljyproppuun yhden kuparitiivisteen.

Forgiven

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
Vs: Wakan päivitykset
En tiedä mitä mieltä verottaja on kuittien niputtamisesta. Avolavan polttoainekuitit olen niputtanut yhdeksi summaksi.

Verottaja sanoo että hyi, hyi, ei näin. Mutta ei siitä mitään sanktioita varsinaisesti pitäisi vielä tulla.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5858
Vs: Wakan päivitykset
Enkä usko että samaa asiaa voitaisiin tehdä niin monella eri tavalla että esim suonikohjuntieto olis jotenkin parempi.
Kai se tuo Wakka on kehittynyt 10 vuoden takaisesta, toivottavasti.

Pari vuotta tein sillä ja vaihdoin suolentietoon.

Kyllä siinä tuli sellainen ahaa elämys, ai tää voi olla näin helppoa. Kyllä se Wakka oli siihen aikaan käytettävyydeltään melko kökkö.

Viimeksi muokattu: 05.01.14 - klo:11:21 kirjoittanut bouli

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Wakan päivitykset
Mulla on suuri osa kuiteista näitä yhden prikan ostoksia.
Mutta kun niitä kuitteja ei saisi niputtaa.
Niin sit niitä vaan on paljon ja sillä hyvä.
Olkoot tämä asia sit joillekin iso murhe ja se siitä . :-D
Kui mää ain olen paras?

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Wakan päivitykset
Mulla on suuri osa kuiteista näitä yhden prikan ostoksia.
Mutta kun niitä kuitteja ei saisi niputtaa.
Niin sit niitä vaan on paljon ja sillä hyvä.
Olkoot tämä asia sit joillekin iso murhe ja se siitä . :-D

Eix sulle myydä prikkoja velax? Jos on luottotiedot kunnossa, uskaltaa kauppiaskin niputtaa noita ostoksia järkeviin kokonaisuuksiin. :)
It ain't over till the fat lady sings

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Wakan päivitykset
Se on kyllä kumma, että S-tiedon ohjelman vioista ei kukaan viitsi kirjoittaa  :D

Vissiin se yksi emävika on jo korjattu, mut sitähän käyttäjät eivät huomanneetkaan  :-X  :-X :-X
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

blackberry

  • Vieras
Vs: Wakan päivitykset
Mitä ongelmaa siinä wakassa nyt on?

Kaikki. Ei meinannu päästä alkuunkaan koko ohjelman käytössä, herjaa millon mistäkin ja lopulta jäi jumiin kokonaan. Voi olla että vika on käyttäjässä, mutta ei pitäis olla näin hankalaa. Taitaa Wakan testaus jäädä tähän. :P

MJKA

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 158
Vs: Wakan päivitykset
Se on kyllä kumma, että S-tiedon ohjelman vioista ei kukaan viitsi kirjoittaa  :D

Vissiin se yksi emävika on jo korjattu, mut sitähän käyttäjät eivät huomanneetkaan  :-X  :-X :-X
Käyttänyt S-tiedon ohjelmaa jo dos-versiosta alkaen. Toki virheitä joskus ollut. mutta on ne nopsasti korjattu. Eiköhän tuo ole alalla ihan tavallista että virheitäkin tulee, niin kuin kaikessa elämässä. Virheettömiä ja täydellisiä ei oo kuin hautakivien alla. ;D Ja mielestäni ko. firman neuvonta/tuki pelaa hyvin.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Wakan päivitykset
Tässä on pakko kompata Timppaa.Kyllä Wakka toimii nykyään ihan hyvin.Eri asia on keskustella onko se helppo käyttää.Kuitteja mullakin yli 400...

Mulla on AgriNeuvos,se kyllä sekoilee...mm.tapahtumakirjauksissa heittelee kaikenmoisia siemen ynnä lannoitemääriä jos ei oo tarkkana ja korjaa ne syöttövaiheessa.

Kai mää nyt sitten teen peltokirjanpitoa fati päässä ja verohommaa ilman. 8)

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Wakan päivitykset
Miten voi selvitä esim vain 60 tilitapahtumalla jos on esim klapikauppias?

Ettei vaan ne pussukat myydä pimeästi . . . :-D

Tietysti jos niittaa ne koko vuoden myynnit yhteen nippuun ja kirjaa ne yhdellä viennillä.

Vieläkö joku niputtaa koko vuoden samanlaiset tapahtumat ja kirjaa ne yhtenä vientinä?
Sillai pääsee kyllä pienellä kuittimäärällä . :-)

Ei tarvitse yrittääkkään selvitä pienillä kuittimäärillä, kun ei sekaannu näihin prorahastuksen ohjelmiin, Aktiivilla voi samalla tehdä laskutuksen ja kuitit, eikä helmikuun loppupuolella tule tuskanhiki puuttuvien päivitysten takia. Nytkin tuli hyvissä ajoin viimevuonna jo uudet kaavakkeet sisältävä päivitys. Jotku asiat voi hoitaa helpostikkin, kyllä sitä mietittävää riittää muuallakin, kuin kirjanpito-ohjelman toimivuudessa :)