Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sepe perhe?  (Luettu 23195 kertaa)

Jurmu Pintamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 593
  • Akronetin kehitysrymän kenraalivääpeli
Vs: Sepe perhe?
Onko se piilohomo Antitesantti sinun tuttu. Sekö sitä narua rasvaa.
Empä tunne!! Mutta kyssyin yv:llä assieta!! Väetti olevansa julukihetero!! Ja luppaeli pannie sulle huomisesta alakaen!!

  Tommottii ne piilohomot on
Sulla se o heleppova!! Olla julukihinttari!!
"Siis en voi tehdä mitään sellaista mitä pitäisi pyytää anteeksi."

Minä Vaan

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 906
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus
Vs: Sepe perhe?
Julkihetero

Jurmu Pintamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 593
  • Akronetin kehitysrymän kenraalivääpeli
Vs: Sepe perhe?
"Siis en voi tehdä mitään sellaista mitä pitäisi pyytää anteeksi."

Minä Vaan

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 906
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus
Vs: Sepe perhe?
ole hyvä

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7116
  • karkki vai keppana?
Vs: Sepe perhe?
Aika mielikuvituksettomilta alkaa nää nimmarit kuulostaan ::)
pessimisti ei pety!

navettapiika

  • Vieras
Vs: Sepe perhe?
Kyllä näitä lukiessa alkaa navetan pakoilukin muuttua jo tuskaseksi.  Lystinpää taitaa olla, kun varoo 42 sätkykohtauksia ja 157 häntää... :-\
Nimimerkki on kyllä vaihdettava huomiseen mennessä, ja jotain parempaa keksittävä 443532 vaiko säävain, sussiunakkoon, vipakko, petolinnun per... :D

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7116
  • karkki vai keppana?
Vs: Sepe perhe?
Pitääkö ruveta listaamaan hyviä nimmareita niille jotka niitä vaihtavat niitä kuin sukkaa ja joille ei ole luotu lahjoja niiden keksimiseen?
pessimisti ei pety!

Minä Vaan

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 906
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus
Vs: Sepe perhe?
Pitääkö ruveta listaamaan hyviä nimmareita niille jotka niitä vaihtavat niitä kuin sukkaa ja joille ei ole luotu lahjoja niiden keksimiseen?

  Kepulaisilta menee kaikki eurot kepun pönkittämiseen, ei riitä lahjoihin varaa

der bauer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 901
Vs: Sepe perhe?
Pitääkö ruveta listaamaan hyviä nimmareita niille jotka niitä vaihtavat niitä kuin sukkaa ja joille ei ole luotu lahjoja niiden keksimiseen?

  Kepulaisilta menee kaikki eurot kepun pönkittämiseen, ei riitä lahjoihin varaa

Jaa, etkö saanut sitä toivomasi raivuria? 

  Mää pyysin jo joulupukkia tuomaan ens jouluna tuollaisen. ;D

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7116
  • karkki vai keppana?
Vs: Sepe perhe?
Pitääkö ruveta listaamaan hyviä nimmareita niille jotka niitä vaihtavat niitä kuin sukkaa ja joille ei ole luotu lahjoja niiden keksimiseen?

  Kepulaisilta menee kaikki eurot kepun pönkittämiseen, ei riitä lahjoihin varaa

Jaa, etkö saanut sitä toivomasi raivuria? 

  Mää pyysin jo joulupukkia tuomaan ens jouluna tuollaisen. ;D
Pukki on siis kepulainen?
pessimisti ei pety!

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Sepe perhe?
Miinuksia on siihen malliin liikkeellä jotta sepe ja veeti on lähteneet useammalla nikillä liikkeelle.

Ei taida olla pojuilla olla muuta tekemistä – joulu on yksinäisille tuskaista aikaa.  ;D

Niin sen verran vielä millä nikeillä sepe perhe nykyään on liikkeellä?
Otti näköjjään lopputilin se perreen peä!!
Juu – suoranpätkä hävisi – ei tainnut olla sanottavaa enempää – no uutta pukkaa.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Sepe perhe?
Kyllä näitä lukiessa alkaa navetan pakoilukin muuttua jo tuskaseksi.  Lystinpää taitaa olla, kun varoo 42 sätkykohtauksia ja 157 häntää... :-\
Nimimerkki on kyllä vaihdettava huomiseen mennessä, ja jotain parempaa keksittävä 443532 vaiko säävain, sussiunakkoon, vipakko, petolinnun per... :D
Ei muuta kun potkurauta paikkailleen ja häntä narulla kattoon – kyll se sit siit.

Laita nimmariksi sama mikä on pankin käyttäjätunnus. Jos se vaihto on taas tarpeen - joskus Ex ä olis vaan paras :)
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Jurmu Pintamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 593
  • Akronetin kehitysrymän kenraalivääpeli
Vs: Sepe perhe?
Miinuksia on siihen malliin liikkeellä jotta sepe ja veeti on lähteneet useammalla nikillä liikkeelle.

Ei taida olla pojuilla olla muuta tekemistä – joulu on yksinäisille tuskaista aikaa.  ;D

Niin sen verran vielä millä nikeillä sepe perhe nykyään on liikkeellä?
Otti näköjjään lopputilin se perreen peä!!
Juu – suoranpätkä hävisi – ei tainnut olla sanottavaa enempää – no uutta pukkaa.
Minä vuan, Sinä vuan, Hän vuan!!
"Siis en voi tehdä mitään sellaista mitä pitäisi pyytää anteeksi."

navettapiika

  • Vieras
Vs: Sepe perhe?
Kyllä näitä lukiessa alkaa navetan pakoilukin muuttua jo tuskaseksi.  Lystinpää taitaa olla, kun varoo 42 sätkykohtauksia ja 157 häntää... :-\
Nimimerkki on kyllä vaihdettava huomiseen mennessä, ja jotain parempaa keksittävä 443532 vaiko säävain, sussiunakkoon, vipakko, petolinnun per... :D
Ei muuta kun potkurauta paikkailleen ja häntä narulla kattoon – kyll se sit siit.

Laita nimmariksi sama mikä on pankin käyttäjätunnus. Jos se vaihto on taas tarpeen - joskus Ex ä olis vaan paras :)
Olen niin kaavoihin kangistuvaa tyyppiä, että antaa olla. Tottuudessa en ole tuota tämän hetkistäkään itse keksinyt. Se on muisto edesmenneeltä kaverilta, joka kerran totesi, puolen pullon kierteessä, minun olevan sellanen navettapiika. Ja sellaisena kait pysynkin. ;D

Minä Vaan

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 906
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus
Vs: Sepe perhe?
  Näyttäis Agron kehitysryhmän aivokapasiteetti riittävän vain siihen ,että kaikki on toisten vika.