Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Välitilinpäätös  (Luettu 13997 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Välitilinpäätös
Kovasti pitäisi tehdä

Jos tekee tänään, niin ehtiikö välipäivinä tilinpäätöskaupoilla tuhlaamaan ihan eniten jos vertaa siihen ettei tee  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Välitilinpäätös
Kyllä se on niin, että kohta tulee lopullinen tilinpäätös tälle vuodelle.  :(

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Välitilinpäätös
Kyllä se on niin, että kohta tulee lopullinen tilinpäätös tälle vuodelle.  :(

Vielä olisi aikaa shoppailla Amarketissa tai Koomassa välipäivinä, ainakin alvit plussalle  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Välitilinpäätös
Minä olen luopunut näistä loppuvuoden ostoksista,kun niistä nousee aina niin kovasti porua. Toukokuussa voit ostaa mitä vaan, eikä se ole kenellekkään ongelma :)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Välitilinpäätös
Minä olen luopunut näistä loppuvuoden ostoksista,kun niistä nousee aina niin kovasti porua. Toukokuussa voit ostaa mitä vaan, eikä se ole kenellekkään ongelma :)

Toukokuussa on liikaa töitä, nyt ei oo mitään tekemistä.

Täytyy käydä varmuuden vuoksi Penttilän romukaupassa ostamassa 2-4 tonnilla jotain romua niin saa alvit plussalle  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Välitilinpäätös

Mitä sitä välitilinpäätöstä tekemään. Ostaa vaan reilun suurella summalla ettei vahingossakaan jää tilitettävää alvia..  ;D
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Välitilinpäätös
Ei siellä romua ole vaan varaosien aihioita 8)

mikko9b

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1159
  • Agronet - epäsosiaalinen media?
Vs: Välitilinpäätös
joo mää tein itsenäisyyspäivänä, siitä lähtien neuvotellut kaikki laskut ensvuoden puolelle...  :-[ :'(
anteeksi, kirotukshärötykset, oikoluku kaipaa selkeästi treeniä :-)

taisker

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1132
Vs: Välitilinpäätös
kait sinne viivan alle jotakin jää se on ainakin varmaa että 5 lukunen alvipalautus on tulossa kesäinen nyykkäri kauppa pitää siitä huolen jaa tulihan tossa viä toi ruuttakin hankittua

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Välitilinpäätös
joo mää tein itsenäisyyspäivänä, siitä lähtien neuvotellut kaikki laskut ensvuoden puolelle...  :-[ :'(

 :o

Ai jassoo
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7106
  • karkki vai keppana?
Vs: Välitilinpäätös
Minä olen luopunut näistä loppuvuoden ostoksista,kun niistä nousee aina niin kovasti porua. Toukokuussa voit ostaa mitä vaan, eikä se ole kenellekkään ongelma :)

Toukokuussa on liikaa töitä, nyt ei oo mitään tekemistä.

Täytyy käydä varmuuden vuoksi Penttilän romukaupassa ostamassa 2-4 tonnilla jotain romua niin saa alvit plussalle  ???
Ei tartte ainakaan hangesta kaivaa ;D
pessimisti ei pety!

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: Välitilinpäätös
Ei tää ole enää kivaa >:( Ekan kerran vuosikausiin joutuu kai maksamaan alveja takasin ja vielä useamman tonnin. Ei vaan ole löytyny sopivaa kohdetta asian korjaamiseksi :-X Tai onhan tässä vielä viikko aikaa :-\

jupe

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 679
Vs: Välitilinpäätös
itellä tosi huono vuosi tuloksen kannalta ja silti joutuu maksamaan alvia valtiolle joku 7500 euroa. viimevuosina tullut takaisin. ei se ainakaan tuloksesta riipu miten tuo alvi käyttäytyy ehkä investoinnit tekee sen tän vuoden koneinvestoinnit alle 3000 euroa.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Välitilinpäätös
Ei niihin alvi palautuksiin tarvii trakvaatoria ostaa! Nim:merk: n.30000€ alvia takaisin ja ansiotulopuolella joku tonni mätkyjä. ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: Välitilinpäätös
Ei niihin alvi palautuksiin tarvii trakvaatoria ostaa! Nim:merk: n.30000€ alvia takaisin ja ansiotulopuolella joku tonni mätkyjä. ;D
Näinhän sen pitäisi mennä , eli investoida reilusti :) Mutta kun mä en ole saanu ostettua tänä vuonna juuri mitään >:(