Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe *****ilua  (Luettu 6256 kertaa)

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
Vs: *****ilua
Parastahan on just sellainen *****ilu, jota vastapuoli ei tajua ensimmäiseen vuoteen  ::)
Kuka niitä vuotta muistaa?

Ei mulla ole ainakaan ongelmia muistaa jotain 80-luvun legendaarisia *****ilujani ;D
Ei, vaan kun sulle on *****iltu!
pessimisti ei pety!

maraani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Suomen kieli on rikas, sillä olen kuullut *****ilulle myös seuraavan merkityksen. Eli se on harraste tai toiminto, jossa nainen laskee kaidetta pitkin hajareisin, yleensä takaperin. Perusmuoto *****ilu, verbi *****illa. Vrt. "kelkkailu, kelkkailla"
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Parastahan on just sellainen *****ilu, jota vastapuoli ei tajua ensimmäiseen vuoteen  ::)

Ei mulla ole ainakaan ongelmia muistaa jotain 80-luvun legendaarisia *****ilujani ;D
Mää on onnistunut kostamaan aika hyvin. Jos on vaan oikea syy, niin täältä tulee kyllä kiitos yllättävällä tavalla ja vuosienkin jälkeen  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
Suomen kieli on rikas, sillä olen kuullut *****ilulle myös seuraavan merkityksen. Eli se on harraste tai toiminto, jossa nainen laskee kaidetta pitkin hajareisin, yleensä takaperin. Perusmuoto *****ilu, verbi *****illa. Vrt. "kelkkailu, kelkkailla"
Rupesit sit kelkkaileen >:(
pessimisti ei pety!

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

Turqulainen pilaaja on *****ri.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Laittakaa muuten merkille niin mää en koskaan *****ile kenellekään vaikka kaikki *****ilee mulle .

Agronetistä on siis siedätyshoitona ollut hyötyä.
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Laittakaa muuten merkille niin mää en koskaan *****ile kenellekään vaikka kaikki *****ilee mulle .

Jaa et vai . Viime aikoi ollut kirjoittelusi ollut vaitonaista . Siksi sitä ei kukaan ota *****iluna
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mää on onnistunut kostamaan aika hyvin. Jos on vaan oikea syy, niin täältä tulee kyllä kiitos yllättävällä tavalla ja vuosienkin jälkeen  ;D

En tajua  :o :o :o :o

Rauta palaa taas  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen

milkboi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
ja pahinta sellainen,että se tulee toisesta sieraimesta ulos,niinku mulla ;D,eikä jää sinne jumittamaan,sinne ensmäiseen ;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

milkboi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Jaa et vai . Viime aikoi ollut kirjoittelusi ollut vaitonaista . Siksi sitä ei kukaan ota *****iluna

Kun täällä palstalla on niin monta vuotta ollut niin ei ole mitään sanottavaa enää.
Kui mää ain olen paras?

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kun täällä palstalla on niin monta vuotta ollut niin ei ole mitään sanottavaa enää.
Voihan niitä samoja vanhoja juttuja toistella ihan *****untumiseen asti.

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Sää olet Timppa turhan vaatimaton...

It ain't over till the fat lady sings

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei tuo ole *****ilua vaan ihan havainnoinnin iloa. Miten voi samasta työkonerungosta olla niin moneen käyttöön. :-D

Ihan vertailla voi vaikka Merlo Multifarmer monikäyttökurottajaan monikäyttöisyydessä :-)
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei tuo ole *****ilua vaan ihan havainnoinnin iloa. Miten voi samasta työkonerungosta olla niin moneen käyttöön. :-D

Ihan vertailla voi vaikka Merlo Multifarmer monikäyttökurottajaan monikäyttöisyydessä :-)
Hmm. Sama kone ,tuskin  :o :o :o

Ainoa asia mihen massikkaa voi käyttää on maan tiivistäminen . Tärisee kuulemma niin pirusti
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen