Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe *****ilua  (Luettu 6268 kertaa)

mah

• Vieras
*****ilua
Kun on puhe *****ilusta, joka voi olla kovinkin suorasukaista ja helposti ymmärrettävää, kuten myös hienovaraista, hieman sarkastista. Joka on usein vaikea laji. Koska eikö "*****ilun" tarkoitus ole, että vastakohde saadaan *****untumaan. Ja jos, mikäli arvioi kohteen väärin ja hienosti muotoiltu, ehkäpä sarkastinen, sivistyssanoin kultivoituneesti höystetty *****ilu ei uppoakkaan kohteeseen, niin silloinhan se ei ole *****ilua. Niin ainakin luulisin. Eli tätä lukiessa, jos joku *****untuu, niin tämä olisi *****ilua, jos olisi tämä *****iluksi tarkoitettu, mutta ei siis ole tarkoitukseni *****illa, vaikka joku *****untuisikin. :'(

Itse asiassa oli tarkoitusperä tällä kirjoitteella harjoittaa tuon "*****ilu"-sanan kirjoitusta useaan kertaan. Olen vain huomannut, vaikka moni sanaa "*****" käyttää lähes välimerkkien asemassa puhekielessä, sitä tulee kovin vähän käytettäväksi kirjoitetussa tekstissä.  :-X

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: *****ilua

Haista *****! :)
It ain't over till the fat lady sings

Keijo von Kullenberg

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:

Hienosti sanottu siellä takarivissä
Aren't You A Little Short For A Stormtrooper?

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Köntys

• Vieras

Opelixhan on takapenkillä, ja ottaa winettoa  :P :-*

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kuin sää tiedät mun tekemiset noin hyvin? :o

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kun on puhe *****ilusta, joka voi olla kovinkin suorasukaista ja helposti ymmärrettävää, kuten myös hienovaraista, hieman sarkastista. Joka on usein vaikea laji. Koska eikö "*****ilun" tarkoitus ole, että vastakohde saadaan *****untumaan. Ja jos, mikäli arvioi kohteen väärin ja hienosti muotoiltu, ehkäpä sarkastinen, sivistyssanoin kultivoituneesti höystetty *****ilu ei uppoakkaan kohteeseen, niin silloinhan se ei ole *****ilua. Niin ainakin luulisin. Eli tätä lukiessa, jos joku *****untuu, niin tämä olisi *****ilua, jos olisi tämä *****iluksi tarkoitettu, mutta ei siis ole tarkoitukseni *****illa, vaikka joku *****untuisikin. :'(

Itse asiassa oli tarkoitusperä tällä kirjoitteella harjoittaa tuon "*****ilu"-sanan kirjoitusta useaan kertaan. Olen vain huomannut, vaikka moni sanaa "*****" käyttää lähes välimerkkien asemassa puhekielessä, sitä tulee kovin vähän käytettäväksi kirjoitetussa tekstissä.  :-X

*****akohan se tuolla tarkotti :o
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Köntys

• Vieras

Oon ollu paljon juoppokuskina   8)

Köntys

• Vieras

*****akohan se tuolla tarkotti :o

Tai hienommin sanottuna  "piparia"   :P

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kuin mää en muista että sää olisit koskaan ollut? :o 8)

Köntys

• Vieras

Kuin mää en muista että sää olisit koskaan ollut? :o 8)

Eihän sitä juuri kukaan muukaan muista, eikä oo muistanu maksaakkaan   8) :-\

tupapässi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Aloituksessa mainittu puheslangissa aikojen saatossa muodostunut sana viittaa elimeen, joka varsinkin nuoren miehen testosteronihumalassa on kaiken ajattelun keskipiste. Sanan saama negativinen sävy on ihmetyttänyt, mutta nyt olen sen keksinyt. Koska tuo kapistus on naisen valankäytön väline, niin ilman jäänyt uros tietenkin suivaantui, ja tätä kautta ko. sanaa on alettu käyttää myös muissa negatiivisissa tapauksissa ilman mitään yhtymäkohtaa sukupuolielimiin.
Kuten politiikassa myös  nytkin valta naisilta pikkuhiljaa karkaa käsistä. Kun ukolla tukka alkaa harmaantua, niin vaimokullan viereen pötkähtäessä  joutaa miettimään, että "kehtaiskohan sitä, vai jättäisköhän joulun jälkeen".  ::)

http://hikipedia.info/wiki/Vitutus

Viimeksi muokattu: 22.12.13 - klo:09:49 kirjoittanut tupapässi

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Parastahan on just sellainen *****ilu, jota vastapuoli ei tajua ensimmäiseen vuoteen  ::)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
Parastahan on just sellainen *****ilu, jota vastapuoli ei tajua ensimmäiseen vuoteen  ::)
Kuka niitä vuotta muistaa?
pessimisti ei pety!

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Kuka niitä vuotta muistaa?

Ei mulla ole ainakaan ongelmia muistaa jotain 80-luvun legendaarisia *****ilujani ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.