Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rennietä kuluu taas veetilässä  (Luettu 4981 kertaa)

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Vs: Rennietä kuluu taas veetilässä
eiköös tuo sanonut että olli asettui ehdolle niin erosin
Jos Pigman ihmetteli että miksi Olli asettui ehdolle  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

nissan

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Jylpperö tajusi ettei hänestä ole Ollin kanssa vaaleissa vastusta ::)

jylperö

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mahtaa kalahtaa keskustalle omaan nilkkaan tuo eurooppa politiikka ollaan puolesta mutta kuitenkin vastaan.
Minä olen vastaan, joten keskusta on väärä puolue minulle. Kukin kannattaa sitä minkä arvot  kokee itselle tärkeäksi.
Luultavasti siirryn persuihin, annan mahdollisuuden siirtyä sanoista tekoihin.
Mitä järkevää Olli Rehn on saanut koskaan aikaiseksi poliittisella urallaan? En minä vaan tiedä.

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mahtaa kalahtaa keskustalle omaan nilkkaan tuo eurooppa politiikka ollaan puolesta mutta kuitenkin vastaan.
Minä olen vastaan, joten keskusta on väärä puolue minulle. Kukin kannattaa sitä minkä arvot  kokee itselle tärkeäksi.
Mitä järkevää Olli Rehn on saanut koskaan aikaiseksi poliittisella urallaan? En minä vaan tiedä.

etkä ole ainut. en tarkoita tuota persupointtia, vaan sitä ihmetystä ollin aikaansaannoksista.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
veetille kovan vitutuksen ;) ;D 8) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Olli toi meille Romanian kerjäläiset laajentumiskomissaarina ja talousvaikeudet talouskomissaarina.

Tuskinpa Olli tulee valituksi EU-parlamenttiin.

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pysykääs kepuluuserit housuissanne.
Nyt on kyse kannatuksesta, ei vaalituloksesta.
Ja paljonhan kepu syöttää puppua, kun ei tarvitse vastatta huutoonsa. Antaisi nyt hallituksen tehdä vain työnsä. Kunhan vaalit lähestyy joutuu kepukin vastuuseen puheistaan.

Vallan kapenemisesta pienen kepukunnan tasolta asiassahan on kyse.

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Olli toi meille Romanian kerjäläiset laajentumiskomissaarina ja talousvaikeudet talouskomissaarina.

Tuskinpa Olli tulee valituksi EU-parlamenttiin.

jospahan se olisi kuitenkin sellainen virka, jossa se saisi vähiten vahinkoa aikaan. sellainen pienemmän riesan tie.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ja tosiasiahan on että "terveyskeskus" palvelut pelaavat tänäpäivänäkin varsin mallikkaasti ja hammaslääkäriin pääsee muutaman tunnin varoitusajalla, jos on itse valmis kantamaan pikkasen enemmän vastuuta itsestään ja kustannuksista.

Ne luuserit jotka odottavat, että jonkun muun on maksettava kaikki, odotelkoot jonossa, ihan  rauhassa.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Ja tosiasiahan on että "terveyskeskus" palvelut pelaavat tänäpäivänäkin varsin mallikkaasti ja hammaslääkäriin pääsee muutaman tunnin varoitusajalla, jos on itse valmis kantamaan pikkasen enemmän vastuuta itsestään ja kustannuksista.

Ne luuserit jotka odottavat, että jonkun muun on maksettava kaikki, odotelkoot jonossa, ihan  rauhassa.

Se on ihan että miten rahansa laskee. Mulla ei ainakaan ole varaa potea hammassärkyä kolmea kuukautta jos yksityinen hoitaa homman satasella ja tunnin varoitusajalla  8)

Terveyskeskulset ovat täynnä " varmuuden vuoksi potilaita", varaavat aikoja huvikseen että josko joku tauti ilmenisi tapaamiseen mennessä  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Se on ihan että miten rahansa laskee. Mulla ei ainakaan ole varaa potea hammassärkyä kolmea kuukautta jos yksityinen hoitaa homman satasella ja tunnin varoitusajalla  8)

Terveyskeskulset ovat täynnä " varmuuden vuoksi potilaita", varaavat aikoja huvikseen että josko joku tauti ilmenisi tapaamiseen mennessä  ;D
Suomalainen mieshän on kuuluisa siitä että menee lääkäriin vasta oma pää kainalossa. Hammassärystähän se ukkikin pääsi omin teeseitse-konstein ja rintakivusta kamferitippojen avulla eroon. Lääkäriä ei tar***** kuin kuolintodistuksen tekoon. Halpaa sekä yhteiskunnalle että itse potilaalle. ;)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mitä hittoa sitä nyt lekureille valittaamaan kaiken näkösiä pikku vikoja?   hitto kun niillä aika mänee muutenkin risikon kaikenlaisten kaavakkeitten täyttöön muutenkin.                                  muta onhan se kiva kun on tollanen yhteiskunnan kalliilla pyörittämä homma, josta ei kennellekään apuja ja sitten toimiva terveydenhoito, yksityinen.   miksi kaksi järjestelmää päällekkäin?    en ymmärrä!                            miksi tuohon toiseen ei puututa vaan lapetaan miljuunia siihen jatkuvasti.

Lennart Ockelbo

• Vieras

Aikaisempien jatkuvien valitusten perusteella me kaikki ollaan olleet siinä uskossa, että Eemeli kuuluu vähempiosaisten joukkoon....Taustalta paljastuu kuitenkin mahti-isäntä, joka ei käytä kunnallisia terveyspalveluita.....

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
tai kunnollisia terveyspalveluja, joten tauti pahenee vain!

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Aikaisempien jatkuvien valitusten perusteella me kaikki ollaan olleet siinä uskossa, että Eemeli kuuluu vähempiosaisten joukkoon....Taustalta paljastuu kuitenkin mahti-isäntä, joka ei käytä kunnallisia terveyspalveluita.....

;)  :D  ;D  ::)

Näin se varmaan on  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes