Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 21.12.13 - klo:01:49löysin ojankaivuohjeet lapiomiehelle, ojamaa oli heitettävä 2 metrin päähän ojanreunasta ja määrävälein jätettävä väylä pintavesille Laitapas pyhien välipäivinä henkilökohtainen työnäytös käyntiin. Saatetaan tulla etempääkin kattomaan miten naveroa syntyy...
löysin ojankaivuohjeet lapiomiehelle, ojamaa oli heitettävä 2 metrin päähän ojanreunasta ja määrävälein jätettävä väylä pintavesille
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 21.12.13 - klo:19:52Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 21.12.13 - klo:13:17Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 21.12.13 - klo:13:00Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 21.12.13 - klo:12:46Lainaus käyttäjältä: SKF - 20.12.13 - klo:17:46Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 20.12.13 - klo:16:10Lainaus käyttäjältä: SKF - 19.12.13 - klo:21:57Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 19.12.13 - klo:08:09Ammatti kuski kaivaa tuntitaksalla luiskakauhalla viereltä. Tosi ammattilainen lastaa maat vielä peräkärriin ja tekee tämän kaiken nopeammin kuin metri-niilot metritaksalla ja metsäojakauhalla.Joko teillon kärettömiä mettäojureita tai hanitoon luiskakauha???Sulla Ilmeisesti meriittiä löytyy ko lajista??.Menikö herne heti nenuun?Se kaiffari joka kaivo sen pelto-ojan sivulta kaiveli myös ojakauhallakin ojia auki. Oli kyllä alansa mestari. Toinen samaan kuppikuntaan kuuluva kaivinkone kuski täällä päin tuntee kaivurin keppiin kauhan alla olevan vesijohdon. Tuommoisia alan mestareita kun on kulmakunnilla niin ei tarvii OOKKERIIN itse sekaantua. Tommosia ammattimiähiä ruukaa soppii parikymmentä tusinaan! Mää tunnen sellaisen kaivurikuskin joka on ainakin 50 miljoonaa kertaa kovempi jätkä kuin tuo minkä Termis tuntee No toinen nuista on erään tilan palkkalistoilla kaivuri kuskina. On raivannut sille tilalle "muutaman" hehtaarin sonnien ruokintaa. Se mun tuttu on raivannut ainaskin 50 miljoonaa hehtaaria Ja yks mun tuttu kaatoi Saharasta kaikki puut pokasahalla yhden vuoden aikana. Kuulostaa ihan SAS:sin hankintaleimikolta.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 21.12.13 - klo:13:17Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 21.12.13 - klo:13:00Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 21.12.13 - klo:12:46Lainaus käyttäjältä: SKF - 20.12.13 - klo:17:46Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 20.12.13 - klo:16:10Lainaus käyttäjältä: SKF - 19.12.13 - klo:21:57Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 19.12.13 - klo:08:09Ammatti kuski kaivaa tuntitaksalla luiskakauhalla viereltä. Tosi ammattilainen lastaa maat vielä peräkärriin ja tekee tämän kaiken nopeammin kuin metri-niilot metritaksalla ja metsäojakauhalla.Joko teillon kärettömiä mettäojureita tai hanitoon luiskakauha???Sulla Ilmeisesti meriittiä löytyy ko lajista??.Menikö herne heti nenuun?Se kaiffari joka kaivo sen pelto-ojan sivulta kaiveli myös ojakauhallakin ojia auki. Oli kyllä alansa mestari. Toinen samaan kuppikuntaan kuuluva kaivinkone kuski täällä päin tuntee kaivurin keppiin kauhan alla olevan vesijohdon. Tuommoisia alan mestareita kun on kulmakunnilla niin ei tarvii OOKKERIIN itse sekaantua. Tommosia ammattimiähiä ruukaa soppii parikymmentä tusinaan! Mää tunnen sellaisen kaivurikuskin joka on ainakin 50 miljoonaa kertaa kovempi jätkä kuin tuo minkä Termis tuntee No toinen nuista on erään tilan palkkalistoilla kaivuri kuskina. On raivannut sille tilalle "muutaman" hehtaarin sonnien ruokintaa. Se mun tuttu on raivannut ainaskin 50 miljoonaa hehtaaria Ja yks mun tuttu kaatoi Saharasta kaikki puut pokasahalla yhden vuoden aikana.
Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 21.12.13 - klo:13:00Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 21.12.13 - klo:12:46Lainaus käyttäjältä: SKF - 20.12.13 - klo:17:46Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 20.12.13 - klo:16:10Lainaus käyttäjältä: SKF - 19.12.13 - klo:21:57Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 19.12.13 - klo:08:09Ammatti kuski kaivaa tuntitaksalla luiskakauhalla viereltä. Tosi ammattilainen lastaa maat vielä peräkärriin ja tekee tämän kaiken nopeammin kuin metri-niilot metritaksalla ja metsäojakauhalla.Joko teillon kärettömiä mettäojureita tai hanitoon luiskakauha???Sulla Ilmeisesti meriittiä löytyy ko lajista??.Menikö herne heti nenuun?Se kaiffari joka kaivo sen pelto-ojan sivulta kaiveli myös ojakauhallakin ojia auki. Oli kyllä alansa mestari. Toinen samaan kuppikuntaan kuuluva kaivinkone kuski täällä päin tuntee kaivurin keppiin kauhan alla olevan vesijohdon. Tuommoisia alan mestareita kun on kulmakunnilla niin ei tarvii OOKKERIIN itse sekaantua. Tommosia ammattimiähiä ruukaa soppii parikymmentä tusinaan! Mää tunnen sellaisen kaivurikuskin joka on ainakin 50 miljoonaa kertaa kovempi jätkä kuin tuo minkä Termis tuntee No toinen nuista on erään tilan palkkalistoilla kaivuri kuskina. On raivannut sille tilalle "muutaman" hehtaarin sonnien ruokintaa. Se mun tuttu on raivannut ainaskin 50 miljoonaa hehtaaria
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 21.12.13 - klo:12:46Lainaus käyttäjältä: SKF - 20.12.13 - klo:17:46Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 20.12.13 - klo:16:10Lainaus käyttäjältä: SKF - 19.12.13 - klo:21:57Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 19.12.13 - klo:08:09Ammatti kuski kaivaa tuntitaksalla luiskakauhalla viereltä. Tosi ammattilainen lastaa maat vielä peräkärriin ja tekee tämän kaiken nopeammin kuin metri-niilot metritaksalla ja metsäojakauhalla.Joko teillon kärettömiä mettäojureita tai hanitoon luiskakauha???Sulla Ilmeisesti meriittiä löytyy ko lajista??.Menikö herne heti nenuun?Se kaiffari joka kaivo sen pelto-ojan sivulta kaiveli myös ojakauhallakin ojia auki. Oli kyllä alansa mestari. Toinen samaan kuppikuntaan kuuluva kaivinkone kuski täällä päin tuntee kaivurin keppiin kauhan alla olevan vesijohdon. Tuommoisia alan mestareita kun on kulmakunnilla niin ei tarvii OOKKERIIN itse sekaantua. Tommosia ammattimiähiä ruukaa soppii parikymmentä tusinaan! Mää tunnen sellaisen kaivurikuskin joka on ainakin 50 miljoonaa kertaa kovempi jätkä kuin tuo minkä Termis tuntee No toinen nuista on erään tilan palkkalistoilla kaivuri kuskina. On raivannut sille tilalle "muutaman" hehtaarin sonnien ruokintaa.
Lainaus käyttäjältä: SKF - 20.12.13 - klo:17:46Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 20.12.13 - klo:16:10Lainaus käyttäjältä: SKF - 19.12.13 - klo:21:57Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 19.12.13 - klo:08:09Ammatti kuski kaivaa tuntitaksalla luiskakauhalla viereltä. Tosi ammattilainen lastaa maat vielä peräkärriin ja tekee tämän kaiken nopeammin kuin metri-niilot metritaksalla ja metsäojakauhalla.Joko teillon kärettömiä mettäojureita tai hanitoon luiskakauha???Sulla Ilmeisesti meriittiä löytyy ko lajista??.Menikö herne heti nenuun?Se kaiffari joka kaivo sen pelto-ojan sivulta kaiveli myös ojakauhallakin ojia auki. Oli kyllä alansa mestari. Toinen samaan kuppikuntaan kuuluva kaivinkone kuski täällä päin tuntee kaivurin keppiin kauhan alla olevan vesijohdon. Tuommoisia alan mestareita kun on kulmakunnilla niin ei tarvii OOKKERIIN itse sekaantua. Tommosia ammattimiähiä ruukaa soppii parikymmentä tusinaan! Mää tunnen sellaisen kaivurikuskin joka on ainakin 50 miljoonaa kertaa kovempi jätkä kuin tuo minkä Termis tuntee
Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 20.12.13 - klo:16:10Lainaus käyttäjältä: SKF - 19.12.13 - klo:21:57Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 19.12.13 - klo:08:09Ammatti kuski kaivaa tuntitaksalla luiskakauhalla viereltä. Tosi ammattilainen lastaa maat vielä peräkärriin ja tekee tämän kaiken nopeammin kuin metri-niilot metritaksalla ja metsäojakauhalla.Joko teillon kärettömiä mettäojureita tai hanitoon luiskakauha???Sulla Ilmeisesti meriittiä löytyy ko lajista??.Menikö herne heti nenuun?Se kaiffari joka kaivo sen pelto-ojan sivulta kaiveli myös ojakauhallakin ojia auki. Oli kyllä alansa mestari. Toinen samaan kuppikuntaan kuuluva kaivinkone kuski täällä päin tuntee kaivurin keppiin kauhan alla olevan vesijohdon. Tuommoisia alan mestareita kun on kulmakunnilla niin ei tarvii OOKKERIIN itse sekaantua. Tommosia ammattimiähiä ruukaa soppii parikymmentä tusinaan!
Lainaus käyttäjältä: SKF - 19.12.13 - klo:21:57Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 19.12.13 - klo:08:09Ammatti kuski kaivaa tuntitaksalla luiskakauhalla viereltä. Tosi ammattilainen lastaa maat vielä peräkärriin ja tekee tämän kaiken nopeammin kuin metri-niilot metritaksalla ja metsäojakauhalla.Joko teillon kärettömiä mettäojureita tai hanitoon luiskakauha???Sulla Ilmeisesti meriittiä löytyy ko lajista??.Menikö herne heti nenuun?Se kaiffari joka kaivo sen pelto-ojan sivulta kaiveli myös ojakauhallakin ojia auki. Oli kyllä alansa mestari. Toinen samaan kuppikuntaan kuuluva kaivinkone kuski täällä päin tuntee kaivurin keppiin kauhan alla olevan vesijohdon. Tuommoisia alan mestareita kun on kulmakunnilla niin ei tarvii OOKKERIIN itse sekaantua.
Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 19.12.13 - klo:08:09Ammatti kuski kaivaa tuntitaksalla luiskakauhalla viereltä. Tosi ammattilainen lastaa maat vielä peräkärriin ja tekee tämän kaiken nopeammin kuin metri-niilot metritaksalla ja metsäojakauhalla.Joko teillon kärettömiä mettäojureita tai hanitoon luiskakauha???Sulla Ilmeisesti meriittiä löytyy ko lajista??.
Ammatti kuski kaivaa tuntitaksalla luiskakauhalla viereltä. Tosi ammattilainen lastaa maat vielä peräkärriin ja tekee tämän kaiken nopeammin kuin metri-niilot metritaksalla ja metsäojakauhalla.
ohjeistus oli 40-luvun miehille
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 21.12.13 - klo:19:52Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 21.12.13 - klo:13:17Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 21.12.13 - klo:13:00Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 21.12.13 - klo:12:46Lainaus käyttäjältä: SKF - 20.12.13 - klo:17:46Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 20.12.13 - klo:16:10Lainaus käyttäjältä: SKF - 19.12.13 - klo:21:57Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 19.12.13 - klo:08:09Ammatti kuski kaivaa tuntitaksalla luiskakauhalla viereltä. Tosi ammattilainen lastaa maat vielä peräkärriin ja tekee tämän kaiken nopeammin kuin metri-niilot metritaksalla ja metsäojakauhalla.Joko teillon kärettömiä mettäojureita tai hanitoon luiskakauha???Sulla Ilmeisesti meriittiä löytyy ko lajista??.Menikö herne heti nenuun?Se kaiffari joka kaivo sen pelto-ojan sivulta kaiveli myös ojakauhallakin ojia auki. Oli kyllä alansa mestari. Toinen samaan kuppikuntaan kuuluva kaivinkone kuski täällä päin tuntee kaivurin keppiin kauhan alla olevan vesijohdon. Tuommoisia alan mestareita kun on kulmakunnilla niin ei tarvii OOKKERIIN itse sekaantua. Tommosia ammattimiähiä ruukaa soppii parikymmentä tusinaan! Mää tunnen sellaisen kaivurikuskin joka on ainakin 50 miljoonaa kertaa kovempi jätkä kuin tuo minkä Termis tuntee No toinen nuista on erään tilan palkkalistoilla kaivuri kuskina. On raivannut sille tilalle "muutaman" hehtaarin sonnien ruokintaa. Se mun tuttu on raivannut ainaskin 50 miljoonaa hehtaaria Ja yks mun tuttu kaatoi Saharasta kaikki puut pokasahalla yhden vuoden aikana. Yks Virtanen, jonka mä hyvin tunnen, ajoi Salpausselältä ne hiekatrekalla sinne Saharaan.