Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ollaan muuten kusessa  (Luettu 11154 kertaa)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Vs: Ollaan muuten kusessa
Miksi sellaisesta asiasta ei paljoa puhuta että nykyikäpolvella on lähestulkoon mahdoton tehtävä tehtävänään kun on elätettävänä eläköityvä ikäryhmä. Aina aikaisemmin jokaista eläköityvää vastaan on ollu pari työtä tekevää mutta nyt aletaan olla tilanteessa että yhden työntekijän on elätettävä kahta eläkeläistä. Edellinen sukupolvi on kyllä maksanu veroja mutta ne on myös tuhlattu jonnekin jolloin eletään kädestä suuhun koko ajan. Miten tästä  selvitään

Tähän lisätään pankkitakaukset ym kommerverkit ja lisäksi päälle tulee vielä kaikki mutakuonot jotka tulevat tänne lorvimaan.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Miksi sellaisesta asiasta ei paljoa puhuta että nykyikäpolvella on lähestulkoon mahdoton tehtävä tehtävänään kun on elätettävänä eläköityvä ikäryhmä. Aina aikaisemmin jokaista eläköityvää vastaan on ollu pari työtä tekevää mutta nyt aletaan olla tilanteessa että yhden työntekijän on elätettävä kahta eläkeläistä. Edellinen sukupolvi on kyllä maksanu veroja mutta ne on myös tuhlattu jonnekin jolloin eletään kädestä suuhun koko ajan. Miten tästä  selvitään

Tähän lisätään pankkitakaukset ym kommerverkit ja lisäksi päälle tulee vielä kaikki mutakuonot jotka tulevat tänne lorvimaan.
ja natsit jotka maataloustuella maahanmuuttopolitiikkaa tekee ;) ;D 8) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

antti-x

• Vieras
http://www.veropuu.fi/valtionbudjetti/

Valtio on hyvä esimerkki: Valtiolla on eläkemenoja ihan puhtaasti eläkkeenä 4,34 miljardia. Tulopuolta valtion eläkerahastosta on 1,73 miljardia.

Eli valtio vetää verorahoista ja lisälainaa ottamalla yli 2,5 miljardia pelkästään valtion maksamiin eläkkeisiin vuodessa. "jo maksetut" eläkkeet joihin suurituloiset eläkeläiset jaksavat vedota, kattavat siis alle puolet siitä mitä eläkettä maksetaan.

En ymmärrä miten muualla kuin valtiolla töissä olleiden eläkkeet ollenkaan saadaan maksuun hetken päästä.

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Eikös ne kaikkein suurimmat ikäluokat ole jo eläkkeellä ja poistuma niissä ikäluokissa alkaa nopeutumaan aika pian.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Paalaaja

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
http://www.veropuu.fi/valtionbudjetti/

Valtio on hyvä esimerkki: Valtiolla on eläkemenoja ihan puhtaasti eläkkeenä 4,34 miljardia. Tulopuolta valtion eläkerahastosta on 1,73 miljardia.

Eli valtio vetää verorahoista ja lisälainaa ottamalla yli 2,5 miljardia pelkästään valtion maksamiin eläkkeisiin vuodessa. "jo maksetut" eläkkeet joihin suurituloiset eläkeläiset jaksavat vedota, kattavat siis alle puolet siitä mitä eläkettä maksetaan.

En ymmärrä miten muualla kuin valtiolla töissä olleiden eläkkeet ollenkaan saadaan maksuun hetken päästä.

Kuntien eläkevakuutus tiedotti tuossa vuodenpäivät sitten, että kuntapuolella ei ole mitään ongelmaa eläkevastuiden kanssa, ellei kuntatyöntekijöiden pääluku laske alle nykyisen 400.000 henkilön! Että ei ole siis ongelmaa...  ::)

Samalla tavalla eläketurvakeskus viestittää että eläkepommia ei ole. Samaan aikaan on kuitenkin tiedossa että eläkevakuutusmaksut tulevat nousemaan aivan lähivuosina 6 %-yksikköä! Siinä sitä on pommia ja palkkakiilaa kerrakseen samassa paketissa!!

???
Slippin 'n sliding

tupapässi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Painukaahan  räkänokat töihin siitä.
Tämä on just sitä kaikki mulle heti soopaa. Sukupolvenvaihdokset tehdään lähes poikkeuksetta lahja-luontoisina nipin-napin 50% yli markkinahinnasta ettei tarttis maksaa edes lahjaveroa. Kaupantekiäisinä kovan ja pyyteettömän työn tehneet luopujat saavat sitten vielä nämä herjat.   >:(

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Onhan matemaattinen selviö, että ei niitä eläkkeitä kukaan maksa   :D

Eli tästäkään on ihan turha kantaa huolta.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

+250

• Vieras
Tehkää kuten paalinpyörittäjä ja mä:Ostelkaa kirkolta asunto-osakkeita.Vuokrat on kivoja lisiä eläkkeen päälle 8)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Tehkää kuten paalinpyörittäjä ja mä:Ostelkaa kirkolta asunto-osakkeita.Vuokrat on kivoja lisiä eläkkeen päälle 8)

Vuokraillaan niitä sitten keskenään,Siinä on bisnes ;D

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Siinä vaiheessa kun sää olet eläkkeellä, ei teirän peräkylällä ole enää ketään asumaan niihin sun koppeihis.
It ain't over till the fat lady sings

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Kirkko joutuu myymään kiinteää maallista omaisuuttaan koska pakana-kultti valtaa väestöä.

Edessä ovat saatanan ajat.

Kirkko on miehitetty jo aikoja sitten.

+250

• Vieras

Siinä vaiheessa kun sää olet eläkkeellä, ei teirän peräkylällä ole enää ketään asumaan niihin sun koppeihis.
Mä kyllä olen saanu eläkettä jo parivuotta 8)

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kirkko joutuu myymään kiinteää maallista omaisuuttaan koska pakana-kultti valtaa väestöä.

Ketä sen on miehittäny? Juutalaisetko? :o
It ain't over till the fat lady sings

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Tasa-arvon nimissä kirkkoon kuuluu myös naisia, jos et ole tiennyt?

Kannattaisi käydä paikallisessa kirkossa.

Aikamoinen pölvästi olet kaarle alias skännä.