FYI minä kannatan pakkoruotsia.Taannoin katteltiin Millenium trilogiaa levyltä ja olihan se ihan kivaa kun ymmärsi senkin mikä oli jäänyt suomentajalta suomentamatta.
Lainaus käyttäjältä: Hervast - 14.12.13 - klo:22:30FYI minä kannatan pakkoruotsia.Taannoin katteltiin Millenium trilogiaa levyltä ja olihan se ihan kivaa kun ymmärsi senkin mikä oli jäänyt suomentajalta suomentamatta.Niin ja monessa ihan helposssa tv-sarjassa kuten sydämen asialla, heartbeats, monesti ihmettelee suomentajan tunarointia.....
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 14.12.13 - klo:17:24Tää oli älykkäin provo aikoihin. Monenkin Ruotsintaito jää nuoruusvuosiin kun tyttö kysyi että vill duu haa knylla mei ja ujo poika kysymystä täysin ymmärtämättä vastasi että jaa.....No en ny tiedä älykkyydestä. Tulipahan testattua omaa ruottinkielentaitoa (eniten 25 vuotta sitten lukiossa käytetty, ja vain ceen paperit), mutta odottelin milloin de Citonni puuttuu kielioppivirheisiin......Kovin moni oli lynkkaamassa vähemmistöön kuuluvan Lennartin.....Osa aika tosissaankin, heh heh ....Mutta kuka on Lennart......?
Tää oli älykkäin provo aikoihin. Monenkin Ruotsintaito jää nuoruusvuosiin kun tyttö kysyi että vill duu haa knylla mei ja ujo poika kysymystä täysin ymmärtämättä vastasi että jaa.....
Lainaus käyttäjältä: Lennart Ockelbo - 14.12.13 - klo:21:58Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 14.12.13 - klo:17:24Tää oli älykkäin provo aikoihin. Monenkin Ruotsintaito jää nuoruusvuosiin kun tyttö kysyi että vill duu haa knylla mei ja ujo poika kysymystä täysin ymmärtämättä vastasi että jaa.....No en ny tiedä älykkyydestä. Tulipahan testattua omaa ruottinkielentaitoa (eniten 25 vuotta sitten lukiossa käytetty, ja vain ceen paperit), mutta odottelin milloin de Citonni puuttuu kielioppivirheisiin......Kovin moni oli lynkkaamassa vähemmistöön kuuluvan Lennartin.....Osa aika tosissaankin, heh heh ....Mutta kuka on Lennart......?En mä ny niin epäkohtelias ole, että ryhtyisin lannistamaan hyvää yritystä. Sitäpaitsi paljon, paljon paremmin se meni kuin esim. nykyisellä pääministerillä, vaikka on kovasti kurssitettukin viimeaikoina. Ai, kuka niistä monista?