Toi tyhjäkäyntijuttu ja säästö on mielenkiintoinen, mullaki tulee ruokinnassa ja esimerkiksi paskanajossa traktoreihin enemmän tunteja, mitä mulle ittelle
Toinen asia on sitten paljonko "säästöillä" täytyy ostella kilahtaneita turboja, kuivahtaneita akkuja, ylilyöneitä tartteja ynnämuuta kivaa
Tarkennnan edelleen "Turha tyhjäkäynti". En mäkään niin nuuka (lue: pöljä) ole, että vetäisin tulikuuman koneen sammuksiin samantien. Samoin kylmillä keleillä joutuu pitämään konetta käynnissä, että saa pysymään edes jossakin käyntilämptilassa. Järjenkäyttö on tässäkin asiassa suotavaa.
Molemmissa koneissa taitaa olla alkuperäiset startit kun ovat niin hyvässä maalissa, että se ei ainakaan itsellä ole tullut ongelmaksi ja koneet ovat reilusti toisella kymmentä tuhatta kumpikin, vanhempi jo kohta kolmannella. Turbot on huollettu n. 7000-8000 h välein. Akut ja laturit joutuvat kylmässä ja pimeässä kovimmille, mutta jos viittis latailla akkuja verkkovirrasta, niin auttaisi ehkä.
Tää siis vain yksi säästökohde tässä ajotavassa. Monia muita onkin jo tässä keskustelussa mainitukin.