Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kiilapultit aurassa  (Luettu 2419 kertaa)

MS

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 36
kiilapultit aurassa
Onko kokemuksia kiilapulttien käytöstä traktoriaurassa? Millainen kiinnityssysteemi niissä on ja pysyvätkö kiilat kiinni? Entä voiko niiden pituutta vaihtaa, jos halua esim. 2 terää päällekkäin. Harvoin näkee tr auroissa, onko niissä jotain ongelmia? Olisivat niin kätevät kiireessä ja ulkona, ei tarvitsisi pulttien kanssa tapella.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: kiilapultit aurassa
Mää luulen, että tappelu tavallisten pulttien kanssa loppuu, mutta tappelu kiilapulttien kanssa alkaa.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

roadman

  • Vieras
Vs: kiilapultit aurassa
Ei ole kokemusta lumiaurassa. Lanassa kylläkin. Kiinni kestävät kunhan hakkaa tiukkaan. Kiiloissa on nysty johon pitäisi jäädä kiinni jos löystyvät. Ainakin lanassa kestävät kiinni kunhan huolellisesti asentaa ja kunnolla lyö kiilan kiinni.
Hinta vaan on aika suolainen.
Itse olen ryhtynyt käyttämään kovametalliteriä ja 10,9 pultteja. Kerran jos talvella vaihtaa niin hyvin pärjää. tai jos syksyllä vaihtaa niin menee koko talvi.

Metsätyön uutta nysty terää kehuvat kestäväksi. Kohtahan tuon tietää kun laitan aluterään kiinni moiset läpsykkeet.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5895
Vs: kiilapultit aurassa
Metsätyön uutta nysty terää kehuvat kestäväksi. Kohtahan tuon tietää kun laitan aluterään kiinni moiset läpsykkeet.
Alumiini terä..  :o  ::)  :-X

roadman

  • Vieras
Vs: kiilapultit aurassa
Mieti mieti. Aluterään kiinni moiset läpsykkeet. Jos ei valkene niin sitten suomennan,

Alusterään edellä mainitut kovametalli terät. Joko rupee tuulitunnelissa valo syttymään. ;D

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5895
Vs: kiilapultit aurassa
Ei tarvi vääntää rautalangasta.    ;D

Kyllä mä sen tajusin että puhutaan ALAterästä, vaikka tuosta hassusta murteellisesta ilmaisusta alumiini tuleekin ensimmäisenä mieleen.  ;)