Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kepu ja keva  (Luettu 3708 kertaa)

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: kepu ja keva
Turhaa kinastelua. Ailuksen tapaus on vain taas tupeksittu sulle-mulle-case.

Aivan sama mikä on kenekin puoluekanta. Huolestuttavampi ilmiö on näiden johtoportaan ihmisten pohjaton ahneus ja röyhkeys.

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Turhaa kinastelua. Ailuksen tapaus on vain taas tupeksittu sulle-mulle-case.

Aivan sama mikä on kenekin puoluekanta. Huolestuttavampi ilmiö on näiden johtoportaan ihmisten pohjaton ahneus ja röyhkeys.
Kyllä mää olisin huolestunu enemmän näistä keisseistä huolimatta samaa puoluelippua heiluttavien tyyppien ymmärtämättömyydestä. Omia kehutaan ja naapurileiriä solvataan estoitta, vaikkei mitään järjellistä syytä ilman värilaseja kattelevien silmissä enää oliskaan. Siinä se demokratia häviää....

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Tää Kevasta noussut älämölö on kärpäsestä tehty härkänen. Pelkkää politikointia.
Vrt. esimerkiksi Eläkevarman maksamaan johtajan palkkaan, niin Ailuksen saama palkka on vain taskurahaa verrattuna tähän.  :o

https://www.varma.fi/fi/tietoavarmasta/yhtiotietoa/hallintojajohtaminen/hallintoelinten-palkat/pages/default.aspx

Olen samaa mieltä, että kärpäshärän ovat Kevan johto ja kyseinen johtaja tehneet aivan itse. Selitykset ovat ylimielisiä ja tuntuu ettei pelisilmää ole ollenkaan. Autohan olisi voinut olla miljoonabentley kunhan se olisi hankittu hankintajärjestemän sääntöjen mukaan, eikä suhmuroimalla ? Sitten hieman alentuvia ovat kommentit usean kymppitonnien keittiörempasta, että "ei ole luksusta, vaan hyvää  laatua" joopa joo. Olisi vaan todennut, että Kevalle pantiinkin oikein arvoasunto kuntoon, ja minä nyt siinä asun peekele, ajakaa pois.

Eli lässytys-selitykset ja peittelyt eivät auttaneet ollenkaan vaan pahensivat asiaa. Niin kuin näiden aikaisempien kohujuttujen jälkeen voitiin nähdä, että selittelyllä antaa epärehellisen tai kopean kuvan, ja sekös ärsyttää yleisöä.

-SS-

antti-x

• Vieras
Nythän tosiaan vaikuttaa siltä että tämä toppatakkiemäntä (ja Kevan hallituskin) käyttää aikansa hyvän työn tekemisen (josta maksetaan kohtuullinen korvaus) sijasta siihen että keksitään miten suhmuroitaisiin itselle vielä pari tonnia lisää etuja. Täälläkin on monella varmaan kalliimpi auto kuin tuo pikkubemari, ja ehkä myös hienompi (luultavasti ei kalliimpi) keittiö. Nyt pitäisi selvittää miten hyvin keva:n talous onkaan kehittynyt suhteessa vallitsevaan taloustilanteeseen ja verrattuna vastaaviin toimijoihin. Ja jos ei ole tällaista selvitystä tarjolla, vaihdetaan johto.

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Tää Kevasta noussut älämölö on kärpäsestä tehty härkänen. Pelkkää politikointia.
Vrt. esimerkiksi Eläkevarman maksamaan johtajan palkkaan, niin Ailuksen saama palkka on vain taskurahaa verrattuna tähän.  :o

https://www.varma.fi/fi/tietoavarmasta/yhtiotietoa/hallintojajohtaminen/hallintoelinten-palkat/pages/default.aspx

Olen samaa mieltä, että kärpäshärän ovat Kevan johto ja kyseinen johtaja tehneet aivan itse. Selitykset ovat ylimielisiä ja tuntuu ettei pelisilmää ole ollenkaan. Autohan olisi voinut olla miljoonabentley kunhan se olisi hankittu hankintajärjestemän sääntöjen mukaan, eikä suhmuroimalla ? Sitten hieman alentuvia ovat kommentit usean kymppitonnien keittiörempasta, että "ei ole luksusta, vaan hyvää  laatua" joopa joo. Olisi vaan todennut, että Kevalle pantiinkin oikein arvoasunto kuntoon, ja minä nyt siinä asun peekele, ajakaa pois.

Eli lässytys-selitykset ja peittelyt eivät auttaneet ollenkaan vaan pahensivat asiaa. Niin kuin näiden aikaisempien kohujuttujen jälkeen voitiin nähdä, että selittelyllä antaa epärehellisen tai kopean kuvan, ja sekös ärsyttää yleisöä.

-SS-

Saattaa olla ettei mennyt selittelyt putkeen. En ole puoliakaan artikkeleista lukenut, enkä kaikkia selittelyjä kuullut. Ehkä matkoilla ollut johtaja ei ehtinyt perehtyä syytöksiin.
Silti olen sitä mieltä, että ne otsikkomäärät ilpäivälehdissä olivat ylimitoitetun runsaat ja tarkoitettu sensaation hakuisesti irtonumeroiden myynnin edistämiseksi. En ostanut.
Tottakai asiat tulee sadaa päivänvalon kestävään kondikseen, mutta olisi varmaan tullut hieman vähemmälläkin hoidettua.  ;D

http://areena.yle.fi/tv/2087140
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja kuinka paaaljon noita hommia onkaan julkisesta piilossa, kun kaikesta ei kehdata huudella keltaisille lehdille.... ken sen vain tietäisikin!         ei suomalaiset eroa niin paljon slaavilaisesta mentaliteetista.   ei edes kokoomus.