Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Karmat  (Luettu 1902 kertaa)

lancelot

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 99
Karmat
Mitä nämä karmat oikein on, kun aika monella on plussia ja miinuksia yhtä paljon?

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Karmat
 Niillä pystyy antamaan positiivista/negatiivista palautetta kirjoittajalle. Niiden kuuluukin olla tasan, paitsi jos kirjoittaja on mieleltään vinksahtanut, niin sellaisella se karma on jompaankumpaan suuntaan vinoutunut.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65402
Vs: Karmat
net on yhtä tyhjän kanssa kuin himasen selostukset. älä yhtään tuhlaa energiaa niihin.

lancelot

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 99
Vs: Karmat
Niillä pystyy antamaan positiivista/negatiivista palautetta kirjoittajalle. Niiden kuuluukin olla tasan, paitsi jos kirjoittaja on mieleltään vinksahtanut, niin sellaisella se karma on jompaankumpaan suuntaan vinoutunut.

Kyllä minä se teorian tiesin, mutta mitenkä ihanko sattumalta jollain on +2477/-2477 ja sinullakin on tasan yhtä monta +/-. Ei voi olla sattumaa. Joku näitä napsuttelee huvikseen, eli ihan yhtä tyhjän kanssa.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Karmat
Niillä pystyy antamaan positiivista/negatiivista palautetta kirjoittajalle. Niiden kuuluukin olla tasan, paitsi jos kirjoittaja on mieleltään vinksahtanut, niin sellaisella se karma on jompaankumpaan suuntaan vinoutunut.

Kyllä minä se teorian tiesin, mutta mitenkä ihanko sattumalta jollain on +2477/-2477 ja sinullakin on tasan yhtä monta +/-. Ei voi olla sattumaa. Joku näitä napsuttelee huvikseen, eli ihan yhtä tyhjän kanssa.

 Sen takiahan niitä joku saattaa napsutella, kun meinaa että ne on ihan yhtä tyhjän kanssa...luulisin, en tiedä.  :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7106
  • karkki vai keppana?
Vs: Karmat
Kukaan ei ole tunnustanut miinuksia antaneensa! Se Poroharrastuksen salaliitto :o
pessimisti ei pety!

simmo

  • Vieras
Vs: Karmat
Mitä nämä karmat oikein on, kun aika monella on plussia ja miinuksia yhtä paljon?

--------karmat on osa hyväveli järjestelmää,sovitaan keskenään,että sinä annat mulle niin minä annan sulle plussia. Minä en alkanut alunalkaenkaan koko hommaan,eikä sepe.Meidän miinukset on rehellisesti ansaittu. ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Karmat
Mää pyrin miinustamaan koko topiikin osallistujat, aina. 8)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7106
  • karkki vai keppana?
Vs: Karmat
Mää pyrin miinustamaan koko topiikin osallistujat, aina. 8)
Kokovartalo >:(
pessimisti ei pety!

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Karmat
Niillä pystyy antamaan positiivista/negatiivista palautetta kirjoittajalle. Niiden kuuluukin olla tasan, paitsi jos kirjoittaja on mieleltään vinksahtanut, niin sellaisella se karma on jompaankumpaan suuntaan vinoutunut.

Kaks pojoo sulla miinuksella . Oletko vinksahtanu  :o
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Hyväuskosuutta...
Minä en alkanut alunalkaenkaan koko hommaan, eikä sepe.

Simmomuorila taas hyväuskosuuven puuska...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Karmat
Niillä pystyy antamaan positiivista/negatiivista palautetta kirjoittajalle. Niiden kuuluukin olla tasan, paitsi jos kirjoittaja on mieleltään vinksahtanut, niin sellaisella se karma on jompaankumpaan suuntaan vinoutunut.

Kaks pojoo sulla miinuksella . Oletko vinksahtanu  :o

 Ai että mitenkä?
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Karmat
Niillä pystyy antamaan positiivista/negatiivista palautetta kirjoittajalle. Niiden kuuluukin olla tasan, paitsi jos kirjoittaja on mieleltään vinksahtanut, niin sellaisella se karma on jompaankumpaan suuntaan vinoutunut.

Kaks pojoo sulla miinuksella . Oletko vinksahtanu  :o

 Ai että mitenkä?

Sorkkis puhuu pehmeitä, kuten tavallista. :-\
It ain't over till the fat lady sings

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Karmat
Mitä nämä karmat oikein on, kun aika monella on plussia ja miinuksia yhtä paljon?

Siemenrinkiin kuuluvalla on paha karma. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Karmat
Niillä pystyy antamaan positiivista/negatiivista palautetta kirjoittajalle. Niiden kuuluukin olla tasan, paitsi jos kirjoittaja on mieleltään vinksahtanut, niin sellaisella se karma on jompaankumpaan suuntaan vinoutunut.

Kyllä minä se teorian tiesin, mutta mitenkä ihanko sattumalta jollain on +2477/-2477 ja sinullakin on tasan yhtä monta +/-. Ei voi olla sattumaa. Joku näitä napsuttelee huvikseen, eli ihan yhtä tyhjän kanssa.

Noissa karmoissa näkyvät tiettyjen palstalaisten onnistuneet/epäonnistuneet masturbaatiot/se henkilö jolle pisteitä on annettu  ;D Esim. mä olen aika suosittu  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.