Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Huijjari  (Luettu 1057 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
Huijjari
  http://www.iltalehti.fi/verot/2013110117675355_vr.shtml

Mitä minä olen ruokakauppaa seuraillut niin kauppiaat itse ne vasta juijjareita ovat. Aina pitää tarkistaa onko kassa laittanut tarjouksessa olevien tuotteiden hinnat oikein. Monta kertaa on käynyt ettei kassa tunnista. Valitellaan ,selitellään, mutta petoksen yritys se on. Kerran kävin k-kaupassa illalla hakemassa tarjouksen ja kassa oli myynyt tuotetta normihintaan koko päivän. ;D ;D ;D ;D

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Huijjari
Huijj! Juijj!     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Eikös ne hommat mene tasan kun tuottaja tekee työt ja kauppias ottaa rahat. :(
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  http://www.iltalehti.fi/verot/2013110117675355_vr.shtml

Mitä minä olen ruokakauppaa seuraillut niin kauppiaat itse ne vasta juijjareita ovat. Aina pitää tarkistaa onko kassa laittanut tarjouksessa olevien tuotteiden hinnat oikein. Monta kertaa on käynyt ettei kassa tunnista. Valitellaan ,selitellään, mutta petoksen yritys se on. Kerran kävin k-kaupassa illalla hakemassa tarjouksen ja kassa oli myynyt tuotetta normihintaan koko päivän. ;D ;D ;D ;D

Liiteri erottuu tuossa lajissa: Osunut usein kohdalle.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ei siitä nyt ollu kyse!    huomaa sepen puoti!                      natsit mitään huijaa, selvä vahinko, - taas!