Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Voihan doro  (Luettu 6771 kertaa)

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
Vs: Voihan doro
pessimisti ei pety!

Kesätuulia

• Vieras

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
pessimisti ei pety!

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
Vanha doro muistelee :P
pessimisti ei pety!

simmo

• Vieras
Ainakin Samsung 271:ssä ssa asetuksista muutettua niin, että kännykkä tuntee myös Ä:t ja Ö:t. Siis Simmo, tutkipa kännykän asetuksia, jahka nouset päivälevolta :)

-niin,samsungin,vaan tama onki nokialainen horo.Pitaa kuitenkin yrittaa,jos vaikka asetuksista loytys.Vahan  kulla epailen. >:(

Köntys

• Vieras
Ainakin Samsung 271:ssä ssa asetuksista muutettua niin, että kännykkä tuntee myös Ä:t ja Ö:t. Siis Simmo, tutkipa kännykän asetuksia, jahka nouset päivälevolta :)

-niin,samsungin,vaan tama onki nokialainen horo.Pitaa kuitenkin yrittaa,jos vaikka asetuksista loytys.Vahan  kulla epailen. >:(

Ohjekirjaa ei kannata ainakaan lukea ::) :-\

ana111

• Vieras

Oleko sa kuule ollu liika vävypoja seurasa :-\

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
--Kun entisen kännykkäni näppäimistö alkoi hämärtyä silmissäni,se oli lisäksi liukas ja putosi helposti vapisevista käsistäni ja hajosi lattialle usein,päätin viimein lähteä uuden kännykän ostoon.
Haaveilin peräti kosketusnäytöstä sun muista hienouksista. mutta kun kerroin,millaista kännykkää toivoin,niin mulle tuotiin tuo kammottavanniminen  doro :(
Kyllä mun ikäinen yleensä käyttää tällaista,vakuutti myyjä.Mun ikäinenkö.Näytinkö ikäistäni vanhemmalta,vaikka olen omasta mielestäni hyvinkin nuorekas ja voitin jopa vesijuoksukilpailunkin :-[

Kyllä täältä kamerakin löytyy ja kaikki tarpeellinen,myyjä vakuutti.

Olin ajatellut,että laitan doron vasta sitten,kun köpöttelen rollaattorilla.  >:(

Myyjä sai kuitenkin puhuttua minut ympäri ja niin toin doron kotiin,vähän vaisuna kuitenkin.

Kun sitten laitoin asetukset ja aloin kokeilla ääniä sun muita,niin totesin että kyllä tämä vähä-älyiselle on tarkoitettu. Vain muutama tylsä soittoäänikin.

Kaiken huippuna on se,ettei siitä löydy ää-kirjainta eikä öötä.
Joudun tekstaamaan maatilalle:  "en tule tanaan toihin,mua vasuttaa ja aion potkotella sangyssa koko paivan?

Kyllä tekstaaminen jää vähälle nyt. :-[

Onko kellään muulla akronettiläisellä tätä "älytonta kännykkää.?

Ei ole vanhalla helppoo jos ei nuorellakaan... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Anaali-Ana lukee kaljatölkin etiketinkin käyttöohjeiden varalta. Salkun jokaisesta tölkistä.
It ain't over till the fat lady sings

ana111

• Vieras

Anaali-Ana lukee kaljatölkin etiketinkin käyttöohjeiden varalta. Salkun jokaisesta tölkistä.
Luin

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Luin

Voi perse sun kanssas...

It ain't over till the fat lady sings

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Pitäiskö kuitenkin vaihtaa androidipuhelimeen ?

Siihen sais näinkin mm. hotteja sovelluksia  http://www.androidglobe.com/en/applications/books_reference/siionin_laulut_ja_virsikirja-BtlHxj
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

c.c.less

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Agronjetin ryhityskehmä
Minulla on Doro. Useampikin.  Ja warlockinkin levyjä. Keväällä oli ajatus käydä Helsingin Nosturissa häntä katsomassa. Mutta miksi en mennyt, en voi vieläkään ymmärtää. :'(

:o :o :o

Doro on kyl edelleen ihq  :-*

Sepä itsellekin tuli mieleen  :-*
Jotain tapahtui, emmekä ole varmoja mitä.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Minulla on Doro. Useampikin.  Ja warlockinkin levyjä. Keväällä oli ajatus käydä Helsingin Nosturissa häntä katsomassa. Mutta miksi en mennyt, en voi vieläkään ymmärtää. :'(

:o :o :o

Doro on kyl edelleen ihq  :-*

Sepä itsellekin tuli mieleen  :-*

Suomessa on Katri Helena, mutta Saksassa Doro  :'(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.