Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MF 5455 savuttaa kylmänä  (Luettu 6487 kertaa)

mah

  • Vieras
Vs: MF 5455 savuttaa kylmänä
Siirtopumppu kulkee kohden exodusta. Pelaa ehkä vielä 100 tuntia noiden oireiden alettua. Kun vedättäessä huomaat "röpöttelyä", on aika hakea jo uusi. :-X

mah

  • Vieras
Vs: MF 5455 savuttaa kylmänä
Ja asiantuntijoiden kanssa olen samaa mieltä. Kyllä on aivan paska traktori tuo massikka, 5455. Siirtopumppu juurikin hänestä hajosi 5500 tunnissa. Mankka söi venomin kasetin. Renkaat piti uusia, etu renkaat jo toistamiseen. Ja ajettu vasta rapeat 7000 tuntia. >:( Toista oli kun oli john deere. Oli elämän parasta aikaa. Korjaamolle. :'(

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: MF 5455 savuttaa kylmänä
Ja asiantuntijoiden kanssa olen samaa mieltä. Kyllä on aivan paska traktori tuo massikka, 5455. Siirtopumppu juurikin hänestä hajosi 5500 tunnissa. Mankka söi venomin kasetin. Renkaat piti uusia, etu renkaat jo toistamiseen. Ja ajettu vasta rapeat 7000 tuntia. >:( Toista oli kun oli john deere. Oli elämän parasta aikaa. Korjaamolle. :'(

Muistatko millä biisillä  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

mah

  • Vieras
Vs: MF 5455 savuttaa kylmänä
Ja asiantuntijoiden kanssa olen samaa mieltä. Kyllä on aivan paska traktori tuo massikka, 5455. Siirtopumppu juurikin hänestä hajosi 5500 tunnissa. Mankka söi venomin kasetin. Renkaat piti uusia, etu renkaat jo toistamiseen. Ja ajettu vasta rapeat 7000 tuntia. >:( Toista oli kun oli john deere. Oli elämän parasta aikaa. Korjaamolle. :'(

Muistatko millä biisillä  ???
Kelailin prime eviliä useampaan kertaan. Oli kasetin avausbiisi. :'(

samppaj76

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 528
Vs: MF 5455 savuttaa kylmänä
siirtopumppu saattaa olla huonossa hapessa

Hevi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1042
Vs: MF 5455 savuttaa kylmänä
Joo alan itsekin kallistua siirtopumpun kannalle. Olen kuunnellut sitä ja kun virrat kytkee, ei aina pumppu käynnisty lainkaan. Vaikuttaa siltä, että ei jaksa lykätä ainetta jos on tehnyt hiukan painetta. Lähtee ilmeisesti kuitenkin miten kuten pyörimään, kun jakajapumppu alkaa ottaa ainetta. Mielestäni pitäis aina hyrrätä kun virrat päällä, sillä pääseehän tavara paluukiertoon, kunhan siihen tulee hiukan painetta.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: MF 5455 savuttaa kylmänä
Ja asiantuntijoiden kanssa olen samaa mieltä. Kyllä on aivan paska traktori tuo massikka, 5455. Siirtopumppu juurikin hänestä hajosi 5500 tunnissa. Mankka söi venomin kasetin. Renkaat piti uusia, etu renkaat jo toistamiseen. Ja ajettu vasta rapeat 7000 tuntia. >:( Toista oli kun oli john deere. Oli elämän parasta aikaa. Korjaamolle. :'(

Muistatko millä biisillä  ???
Kelailin prime eviliä useampaan kertaan. Oli kasetin avausbiisi. :'(
Paska levy, varmaan mankkaakin jo kyllästytti  >:(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.