Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe puolueen vaihto  (Luettu 2633 kertaa)

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
puolueen vaihto
kuka kehtaa tunnustaa että on nyt ja aina saman puolueen kannattaja ja jäsen sama mitä tapahtuisi, uskollistakin uskollisempi, kuten esimerkiksi veetieemeli.

entä kuka kehtaa myöntää vaihtaneensa puoluetta ja sanoa että olen hyvin pettynyt ja huijatuksi tullut sen edellisen puolueen taholta :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: puolueen vaihto
minähän kerroin jo silloin ennen ajanlaskun alkua, jotta erkaannuin kokoomuksesta, mutta mutta... ::)

no. katsotaan ny saadaanko klopille mimmonen seuraaja 8)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
En pidä puolueen vaihtoa minään kovin epäeettisenä asiana, jos puolue toimii oman elinkeinon tai alueen vastaisesti jatkuvasti, niin siirtyminen toiseen puolueeseen, jos se tapahtuu vielä useamman henkilön toimesta, saa ehkä alkuperäisen puolueen ajattelemaan asioita uudestaan  :(

Persujen politiikka tässä mielessä on onnistunut erittäin hyvin, esim. demarit ei enää peesale samaantapaan vihreitä, kun peesaili vielä viime vaalikaudella, nyt ne katsoo siihen suuntaan, mihin puolue vuosi, eli persuihin  :(
Kepulla täsmälleen sama juttu, ei enää yritetä olla vihreämpiä, kuin on  vihreät itse  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mikäli puolue jota ennen kannatin tekee hallaa rehdille yritystoiminnalle ja kansalle niin joutaa puolestani mennä ja katson sellaisen jonka ajatusmaailma kohtaa omani kanssa ja nyt sellaiseen ei kans.kokomus ei pysty/kehtaa/osaa/jaksa, eli pois vaan!                                  asiat siellä riitelee ja ihmiset yrittää niitä setviä, jos vain viittivät!

Renaultmies

• Vieras
Pitäisi vain löytää  sellainen puolue joka ei ole suinpäin pää kolmantena jalkana menossa joka ytimeen . En ihan heti kannattaisi liioin jälkiviisaiden puoluetta mutta vielä pahempaa on sellainen puolue joka  harrastaa jälkiviisautta aina  etukäteen  .....  ::) ;D

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI
kuka kehtaa tunnustaa että on nyt ja aina saman puolueen kannattaja ja jäsen sama mitä tapahtuisi, uskollistakin uskollisempi, kuten esimerkiksi veetieemeli.

entä kuka kehtaa myöntää vaihtaneensa puoluetta ja sanoa että olen hyvin pettynyt ja huijatuksi tullut sen edellisen puolueen taholta :-\ :-\ :-\ :-\

Erosin kepusta ja olen pettynyt sdp:n, Vas.liit., vihr., rkp:n ja krist. toimintaan nyky hallituksessa!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

simmo

• Vieras
Minähän haakailin kymmeniä vuosia kepun jäsenyydestä,mutta aina sattui sellaista,joka esti sen.Ensin oli se maitotilikaappaus,jossa annettiin ymmärtää,että se oli kerta maksu ja ukko oli jo siihen nimensä laittanut,mutta minä luin sen tarkemmin ,enkä laittanut nimeä.Soitin meijjeriin,että meidän tilistä ei sitte saa ottaa mittään .
Toinen oli se,kun mua pyydettiin valtuustovaaleihin ja luvattiin,että voin olla siinä sitoutumattomana,mutta sitä ei kuitenkaan vaaliluettelossa mainittu.
Kaikkia en edes muista,mutta sain niin tarpeekseni,etteä puoluehaaveet hautasin lopullisesti.

Persuissa mua kiehtoi tuo kansanomaisuus.Kuitenkin heissä on tarpeeksi lukeneita,jotta puolue voi hyvinkin menestyä. Mua ei oo puijjattu eikä kiusattu,edes uskonnon vuoksi.
En usko,että vaihdan enää puoluetta.

Kesätuulia

• Vieras
Tuulia ei oo minkään puolueen jäsen. Ihan vapaaherratar.   ::)

simmo

• Vieras
Myöskin se mua jurppi kepussa,että pidettiin kynsin hampain kiinni pienestä nyrkkipaja meijeristä,vaikka Haapaveden meijeri oli jo rakennettu monta vuotta sitten.
En voinut suoraan siirtyä Pohjolan MMaidon lähettäjäksi,koska sopimus kielsi sen,vaan piti ensin siirtyä Limingan meijeriin.  ja sieltä sitten Pohjolan Maitoon.

ana111

• Vieras
Kyl sust pikku KD paistelee läpi ;D ;D

simmo

• Vieras
Myöskin se mua jurppi kepussa,että pidettiin kynsin hampain kiinni pienestä nyrkkipaja meijeristä,vaikka Haapaveden meijeri oli jo rakennettu monta vuotta sitten.
En voinut suoraan siirtyä Pohjolan MMaidon lähettäjäksi,koska sopimus kielsi sen,vaan piti ensin siirtyä Limingan meijeriin.  ja sieltä sitten Pohjolan Maitoon.

--------------kaiken takana oli kepu,koska se määräsi täällä kaikesta >:(

Kesätuulia

• Vieras
Kyl sust pikku KD paistelee läpi ;D ;D

Kuin sellainen voi paistaa läpi, jota ei ole ???  :P

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Onko jääpönttö pettynyt vasemmistolaispuolueisiin :o :o

Suomessa ei ole yhtään puoluetta jaka ajaisi maan parasta.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

simmo

• Vieras

-miksi apilas ei perusta itse puoluetta?

Viimeksi muokattu: 14.10.13 - klo:21:43 kirjoittanut simmo

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan

-,iksi apilas ei perusta itse puoluetta?
[/quote]eihän ne saanu tervehtiä edes lehteriltä ;) ;D 8) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...