Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uudehkon traktorin tuonti  (Luettu 8631 kertaa)

Duunarifarmari

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 172
  • Juoppo
Vs: Uudehkon traktorin tuonti
Jos kampe on ollut rekisterissä esim. enklannissa yli 6kk se on käytetty. piste. Vaatimustenmukaisuustodistusta ei tartte jos tyyppihyväksyntä löytyy, ja sehän löytyy yleensä moottorin tyyppikilvestä, jossa samasta litaniasta selviää päästötaso. TÄLLÖIN MITÄÄN MUITA TEKNISIÄ DOKKAREITA EI TARTTE! -paitsi lähtömaan rekisteriote tms. ja tietysti kauppalasku. On näitä tullu tehtyä...
Tässä kait pitäs lukea jotain terävää....

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Uudehkon traktorin tuonti
Pari vuotta sitten käytiin mansesterissa katselemassa mahdolisuuksia ostaa kone suoraan englannista. Hallissa oli uusia jontikoita ja "kyseltiin että millä hintaa tuo voisi lähteä?" Myyjä sanoi hinnan ja lisäsi sitten että ei voi myydä sitä kun se on uusi ja hän haluaa jatkaa edelleen jontikan jälleenmyyjänä.Tehtaalta oli vihjaistu että jos myy uusia toiseen jäsenmaahan, niin saattaa sopimus katketa kerta laakista. Yleensä näissä uusissa koneista mitkä tuodaan englannista on joku paikallinen bulvaani välissä että myynti ei tapahdu suoraan jälleenmyyjältä.

  Joo.minun tietääkseni Jontikoita ei saa myydä alle vuoden ikäisenä ulos sieltä..
  Itse tuotin toisenmerkkisen vihreän jolla oli 23 tuntia mittarissa ja ollut pari kuukautta rekisteröitynä siellä..

Acgolle taitaa olla sama mistä ostaja sen traktorinsa ostaa kun itse on myös vähittäismyyjä Suomessa. Fergun kohdalla saattaa Acgon merkeistä löytyä nikottelua kun se on viellä Keskon listoilla. Yrma on Deutzille niin pieni myynti kanava että sama niille uittaako Suomi farmarit itse sen Deutzinsa vai Yrma.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!