Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Olipa kerran  (Luettu 1152 kertaa)

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Olipa kerran
(minulle tuntematon) savolaisisäntä, joka oli saanut vihiä, että eräs (minulle tuntematon) sorkanfiilaaja aina käydessään tilalla fiilaamassa emolehmien sorkkia vokotteli emäntää. Seuraavalla kerralla kun fiilari tuli taloon, sai fiilauksen valmiiksi ja rupesi emäntää vokottelemaan, niin isäntä yllätti fiilarin, otti fiilaajan niskasta kiinni talutti latoon, riisui tältä housut ja laittoi fiilarin kalun ruuvipenkin väliin, heitti vääntötangon hukkaan ja kävi sitten noutamassa Mitukasta Makitan. Sen nähtyään fiilaajalta pääsi parku:
- Herrajumala, et kai aio rälläköidä sitä poikki?!
- Ei, en toki, sytytän vain ladon palamaan ja annan makitan sinulle, niin voit tehdä sen itse.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Olipa kerran
(minulle tuntematon) savolaisisäntä, joka oli saanut vihiä, että eräs (minulle tuntematon) sorkanfiilaaja aina käydessään tilalla fiilaamassa emolehmien sorkkia vokotteli emäntää. Seuraavalla kerralla kun fiilari tuli taloon, sai fiilauksen valmiiksi ja rupesi emäntää vokottelemaan, niin isäntä yllätti fiilarin, otti fiilaajan niskasta kiinni talutti latoon, riisui tältä housut ja laittoi fiilarin kalun ruuvipenkin väliin, heitti vääntötangon hukkaan ja kävi sitten noutamassa Mitukasta Makitan. Sen nähtyään fiilaajalta pääsi parku:
- Herrajumala, et kai aio rälläköidä sitä poikki?!
- Ei, en toki, sytytän vain ladon palamaan ja annan makitan sinulle, niin voit tehdä sen itse.  ;D

Pekka Töpöhäntä? Vai He...
It ain't over till the fat lady sings

ana111

• Vieras
Tässä kun pikkasen käyttää mielikuvitusta niin:

http://www.youtube.com/watch?v=UHLiwfq_dPY

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kuvattu veetillä enne tulen vierailua????