Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kaikkiin Challengereihin linnavuorelaiset moottorit  (Luettu 10756 kertaa)

agricult

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 464
http://www.agconews.com/na/newsroom#story/Challenger-Releases-MT700E-Series-Track-Tractors

http://www.agconews.com/na/newsroom#story/Challenger-Launches-MT800E-Series-Track-Tractors

Challengerit siirtyvät nyt kokonaan suomalaisvalmisteisiin moottoreihin. Pienemmässä sarjassa siis 7-sylinterinen (jota jo aika paljon puimureissa onkin käytössä) ja suuremmassa nyt tuo uusi V12 ensimmäisessä sovelluksessaan.

ekia99

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 92
Jokohan Fendtillä paniikki nousee, että milloin kaikki mallit saa Sisun nokalle.

Onhan tuo ymmärrettävää, että oman konserin moottoreita käytetään, vaikka melkoinen imago tappio onkin Challengerille.

agricult

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 464
Jokohan Fendtillä paniikki nousee, että milloin kaikki mallit saa Sisun nokalle.

Onhan tuo ymmärrettävää, että oman konserin moottoreita käytetään, vaikka melkoinen imago tappio onkin Challengerille.

Imagotappio?

http://talk.newagtalk.com/forums/thread-view.asp?tid=361971&DisplayType=flat&setCookie=1

Tavan härmäläisellä farmarilla ei tunnu oikein olevan käsitystä Linnavuoren tuotteiden arvostuksesta esim. Pohjois-Amerikassa  :o

Sekä C- että D-sarjan 700-Challengereja omistavat sanovat, että 8.4-litrainenkin Agco vetää kaulaa C9-Cattiin muokkaustöissä. Äänet on kyllä Catissa paljon muhkeammat, yhdessä Neussilaisten IH:den kanssa traktorimaailman parhaimmistoa tässä suhteessa. Ehkä seiska tuo tähän parannusta? Koskaan en vielä ole sellaista päässyt kuulemaan.

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Linnavuoressa työskentelevä sukulaisena, joka muuten aina puolustaa omiaan mainitsi näiden seiskojen oireilleen paljon puimureissa.
Grow the feed, not the weeds!

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Jokohan Fendtillä paniikki nousee, että milloin kaikki mallit saa Sisun nokalle.

Onhan tuo ymmärrettävää, että oman konserin moottoreita käytetään, vaikka melkoinen imago tappio onkin Challengerille.

 :o
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Linnavuoressa työskentelevä sukulaisena, joka muuten aina puolustaa omiaan mainitsi näiden seiskojen oireilleen paljon puimureissa.

Kyllä näin on käynyt monessa Massikan puimurissa,Ameriikassa ja Kanadassa.Yhtä en ymmärrä,miksi v-12?
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3341
Yhtä en ymmärrä,miksi v-12?
Scanian pienin v kone v8 500hv alkaen
Pillarin pienin v kone on v12 ja 800hv alkaen, c27

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7381
  • karkki vai keppana?
Linnavuoressa työskentelevä sukulaisena, joka muuten aina puolustaa omiaan mainitsi näiden seiskojen oireilleen paljon puimureissa.

Kyllä näin on käynyt monessa Massikan puimurissa,Ameriikassa ja Kanadassa.Yhtä en ymmärrä,miksi v-12?
lisää 1,1 tai 1,4 pyttyjä.
pessimisti ei pety!

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7381
  • karkki vai keppana?
Jokohan Fendtillä paniikki nousee, että milloin kaikki mallit saa Sisun nokalle.

Onhan tuo ymmärrettävää, että oman konserin moottoreita käytetään, vaikka melkoinen imago tappio onkin Challengerille.

Imagotappio?

http://talk.newagtalk.com/forums/thread-view.asp?tid=361971&DisplayType=flat&setCookie=1

Tavan härmäläisellä farmarilla ei tunnu oikein olevan käsitystä Linnavuoren tuotteiden arvostuksesta esim. Pohjois-Amerikassa  :o

Sekä C- että D-sarjan 700-Challengereja omistavat sanovat, että 8.4-litrainenkin Agco vetää kaulaa C9-Cattiin muokkaustöissä. Äänet on kyllä Catissa paljon muhkeammat, yhdessä Neussilaisten IH:den kanssa traktorimaailman parhaimmistoa tässä suhteessa. Ehkä seiska tuo tähän parannusta? Koskaan en vielä ole sellaista päässyt kuulemaan.
Ruoho on varmaan aidan takana vihreämpää? Ajaa ne sakemannitkin Valtralla ja tanskalaiset hitsaa Kempillä ;)
pessimisti ei pety!

Highlander

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 418
Jokohan Fendtillä paniikki nousee, että milloin kaikki mallit saa Sisun nokalle.

Onhan tuo ymmärrettävää, että oman konserin moottoreita käytetään, vaikka melkoinen imago tappio onkin Challengerille.

Imagotappio?

http://talk.newagtalk.com/forums/thread-view.asp?tid=361971&DisplayType=flat&setCookie=1

Tavan härmäläisellä farmarilla ei tunnu oikein olevan käsitystä Linnavuoren tuotteiden arvostuksesta esim. Pohjois-Amerikassa  :o

Sekä C- että D-sarjan 700-Challengereja omistavat sanovat, että 8.4-litrainenkin Agco vetää kaulaa C9-Cattiin muokkaustöissä. Äänet on kyllä Catissa paljon muhkeammat, yhdessä Neussilaisten IH:den kanssa traktorimaailman parhaimmistoa tässä suhteessa. Ehkä seiska tuo tähän parannusta? Koskaan en vielä ole sellaista päässyt kuulemaan.
Ruoho on varmaan aidan takana vihreämpää? Ajaa ne sakemannitkin Valtralla ja tanskalaiset hitsaa Kempillä ;)

Se taitaa olla globaali ilmiö, että made in kotimaa on silkkaa skeidaa ja made in ulkomaa on parasta ja sitä pitää suosia. Olethan vain tyhmä luuseri jos kotimaista käytät  :'(

Viimeksi muokattu: 07.09.13 - klo:21:38 kirjoittanut Highlander

David Brown

  • Vieras
Miksi ihmeessä pitää V 12 kone tehdä, kun suoralla kuutosella pärjää työssä kuin työssä. Tien päällä rivi6 hakkaa V8 mennen tullen.

hexatol

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21
V12 moottori on tehty että saataisiin agronettiin typeriä kyselyjä siitä mihin sitä tarvitaan. Rivikuutosesta ei saa tarpeeksi irti tai iskutilavuus pitäisi olla jotain 14 litran paikkeilla. V12 on tehty kahdesta 8.4 litraisesta eli 16.8 litraa jotta saataisiin mahdollisimman suuret hyödyt jo olemassa olevien komponenttien käytöstä. Moottori on tarkoitettu mm Challengerin kaltaisiin tela-alustoihin ja ajosilppureihin, joissa tehontarve 500+++

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Miksi ihmeessä pitää V 12 kone tehdä, kun suoralla kuutosella pärjää työssä kuin työssä. Tien päällä rivi6 hakkaa V8 mennen tullen.

  Mut kyllä ainakinK-700:sen Kirovetsin  tusinapyttyisen ääni on kuin urkuja polkasis..
  Oma mielipiteeni on pyttyjen lukumäärästä huolimatta parhaat traktorinmoottorit tekee MWM ja Mann..

David Brown

  • Vieras
No, kokemusta on Volvo FH.lla 660hv ajosta,että ajosilppurriin vaan 500 hv mylly :D

KemikaaliAli

  • Vieras
Miksi ihmeessä pitää V 12 kone tehdä, kun suoralla kuutosella pärjää työssä kuin työssä. Tien päällä rivi6 hakkaa V8 mennen tullen.

  Mut kyllä ainakinK-700:sen Kirovetsin  tusinapyttyisen ääni on kuin urkuja polkasis..
  Oma mielipiteeni on pyttyjen lukumäärästä huolimatta parhaat traktorinmoottorit tekee MWM ja Mann..

Paitti et tuo Motoren Werkw Munchen o myyty vinosilmässille kiinalaissille jo aja sitte. Mikä lie laatu ny?