Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Liikenne Valtra 50Km/h konttori vaatii vaatimuksenmukaisuus todistusta  (Luettu 15239 kertaa)

redbull

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 705
  • Go Ahead, Make My Day
Ihan pöllööö keskustelua koko nopeusaihe..Mä en ainakaan viitsi ajaa, vaikka kulkisikin sen 56km/h tuolla tienpäällä..Eihän kukaan aja kuorma-autollaakaan "tinatiskissä" .
Helvetinmoinen mohina, pauhu ja polttoaineen kulutus sekä renkaiden kuluminen kasvaa täysillä ajettaessa.. Paljonko mossit :P oikeasti kuvittelee, olevan ajan/kustannusten säästön vuositasolla siirtoajossa jos ajetaan 48 vs 56km/h normitöissä?? Mitäs mossit säästyneellä ajalla tekee??
 

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5893
Ihan pöllööö keskustelua koko nopeusaihe..Mä en ainakaan viitsi ajaa, vaikka kulkisikin sen 56km/h tuolla tienpäällä..Eihän kukaan aja kuorma-autollaakaan "tinatiskissä" .
Helvetinmoinen mohina, pauhu ja polttoaineen kulutus sekä renkaiden kuluminen kasvaa täysillä ajettaessa.. Paljonko mossit :P oikeasti kuvittelee, olevan ajan/kustannusten säästön vuositasolla siirtoajossa jos ajetaan 48 vs 56km/h normitöissä?? Mitäs mossit säästyneellä ajalla tekee??
Joo..
Onhan tosiaan noita isoja kuljetusyrityksiä jotka on asentaneet autojen nopeuden rajoittimet tasan 80:neen juurikin kustannussyistä. Polttoaine kulut kasvaa niin rajusti kun yritetään pitää vauhtia yllä ettei sitä pysty ajansäästöllä kompensomaan.

Yodavaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1471
Noihin täytyis rakentaa samanlainen systeemi kun naapurin saksan massikasssa on. Sillä ei voi ajaa liian kovaa. 37 alkaa pikavaihteiden valo vilkkua ja 40 kaikki pikavaihteiden valot vilkkuu. Ja jos ei vieläkään vauhti hiljene tiputtaa pikavaihteen pienemmälle. Tää on tavallinen versio. Liikenneversiossa raja lienee 50.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
fendt 724 kulkee saman kun t sarjalainen. 53km/h. mitattu 3 eri gepsillä ja kaikilla samat luvut.

muutama vuos sitte koneviestin testisä oli 6930 jontikka. se kulki muistaakseni 53-54km/h. se kuitenkin jäi mieleen että oli testin nopein kone (versu,deutsi,puma).

kaikki ajamani deutsit on ollu aina hitaita. gepsiin vakiona 48km/h. mb tracit taas nopeita 58km/h, mutta ne taita olla jotenin eri tavalla rekisteröity saksas?
M-sarjalaiset deutsit ainakin kulkee pikkusen yli 50km/h...  Ei niitä vanhempia tullut edes tsekattua mutta kyllä M620 pikkusen kovempaa meni kuin 120Mk3 ja ottaa vain 2000rpm..

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
fendt 724 kulkee saman kun t sarjalainen. 53km/h. mitattu 3 eri gepsillä ja kaikilla samat luvut.

muutama vuos sitte koneviestin testisä oli 6930 jontikka. se kulki muistaakseni 53-54km/h. se kuitenkin jäi mieleen että oli testin nopein kone (versu,deutsi,puma).

kaikki ajamani deutsit on ollu aina hitaita. gepsiin vakiona 48km/h. mb tracit taas nopeita 58km/h, mutta ne taita olla jotenin eri tavalla rekisteröity saksas?
M-sarjalaiset deutsit ainakin kulkee pikkusen yli 50km/h...  Ei niitä vanhempia tullut edes tsekattua mutta kyllä M620 pikkusen kovempaa meni kuin 120Mk3 ja ottaa vain 2000rpm..
TTV7230 kulki 50km/h gps mukaan ja mittari näytti 51-52km/h kun ajoin vaan pienen koeajolenkin...