Lainaus käyttäjältä: Agraaari - 03.08.13 - klo:23:13mik'äkö fergyu tua oSe on kuivajarrullinen 165, johonka SKN on asentanut venttin systeemin, jolla annostellaan kuskille rauhoittavia suoraan suoneen. Oikeita hydeletkuja ei sen sijaan saisi sijoittaa tuolleen niin, että irronnut letku tekee reiän kuskin päähän.
mik'äkö fergyu tua o
Auttokos neuvot Peksiä? Ja eikös tuossa SKN-virityksessäkin ole se kolmas toiminto vipu pystyssä?
Lainaus käyttäjältä: +250 - 03.08.13 - klo:19:29Niin tuollainenki näky sun ranchilla nököttävän Ookko muuten itte hitsannu tos alimmaskuvas näkyvät "saumat"
Lainaus käyttäjältä: SKN - 03.08.13 - klo:20:26Lainaus käyttäjältä: +250 - 03.08.13 - klo:19:29Niin tuollainenki näky sun ranchilla nököttävän Ookko muuten itte hitsannu tos alimmaskuvas näkyvät "saumat" Ekkös sää nää et ne on papuja? En mää osaa saumata, laitan vaan papuja.
Lainaus käyttäjältä: maajulli - 08.08.13 - klo:08:34Lainaus käyttäjältä: SKN - 03.08.13 - klo:20:26Lainaus käyttäjältä: +250 - 03.08.13 - klo:19:29Niin tuollainenki näky sun ranchilla nököttävän Ookko muuten itte hitsannu tos alimmaskuvas näkyvät "saumat" Ekkös sää nää et ne on papuja? En mää osaa saumata, laitan vaan papuja. Täytyy soittaa sähköyhtiöön ja pyytää, et ne lähettää skännä'lle sähköä vähän pitemmissä pätkissä, niin tulee kunnon palko hitsatessa eikä tollasta jälkeä, joka on niinkuin pulu olisi paskantanut.
En oo ikinä hitsannu. Olen nähny ku hitsataan. Ei mulla ole muuta kolvia ku nenä päässä. Olis kiva ku osais muutakin kun postata paskaa agroon. Nus25 vois lainata renkiään ja miksei eukkookin. Sais kunnon ruokaa ja opetusta kotikorjauksiin.Maajulli osaa ainakin korjata rintsikoita.
En oo ikinä hitsannu. Olen nähny ku hitsataan. Ei mulla ole muuta kolvia ku nenä päässä. Maajulli osaa ainakin korjata rintsikoita.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 08.08.13 - klo:12:57En oo ikinä hitsannu. Olen nähny ku hitsataan. Ei mulla ole muuta kolvia ku nenä päässä. Maajulli osaa ainakin korjata rintsikoita. Juu. Siinä olen oikein alani pioneeri, niinkuin Harkimo Suomen jääkiekkoilussa.
vihdoinkin olet uskaltanut laittaa omakuvasi avattareen.
Joku ton tyylinen?