Näkyy olevan juttujen perusteella kovin yleistä laskunmaksun lykkääminen seuraavaan eurotulvaan. Eikö ituniskat osaa laskea ja käsitellä rahaa vai onko konekiima ja ostohalut liian kovat?
Lainaus käyttäjältä: SKN - 01.08.13 - klo:06:57Näkyy olevan juttujen perusteella kovin yleistä laskunmaksun lykkääminen seuraavaan eurotulvaan. Eikö ituniskat osaa laskea ja käsitellä rahaa vai onko konekiima ja ostohalut liian kovat?Eikö irtoa syysvehnän siemenet Agrista, ennenkuin edellinen lasku on kuitattu?
mullon c-alueen tissituet, no problemos..
Lainaus käyttäjältä: SKN - 01.08.13 - klo:06:57Näkyy olevan juttujen perusteella kovin yleistä laskunmaksun lykkääminen seuraavaan eurotulvaan. Eikö ituniskat osaa laskea ja käsitellä rahaa vai onko konekiima ja ostohalut liian kovat?Eikö akkas rupee enää maksamaan laskujasi
Lainaus käyttäjältä: apilas - 01.08.13 - klo:12:42Lainaus käyttäjältä: SKN - 01.08.13 - klo:06:57Näkyy olevan juttujen perusteella kovin yleistä laskunmaksun lykkääminen seuraavaan eurotulvaan. Eikö ituniskat osaa laskea ja käsitellä rahaa vai onko konekiima ja ostohalut liian kovat?Eikö akkas rupee enää maksamaan laskujasi Ei. Suuttui sun ja mun viattomasta peitonheilutuksesta.
Mulla on sellainen tapa lykätä laskuja että lykkään ne maksettujen pinoon samana päivänä kun tulevat
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 01.08.13 - klo:15:11Mulla on sellainen tapa lykätä laskuja että lykkään ne maksettujen pinoon samana päivänä kun tulevat Maksettuna vai muuten vaan piiloon