Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Laskujen lykkäys  (Luettu 11140 kertaa)

ask

  • Vieras
Vs: Laskujen lykkäys
Mulla on sellainen tapa lykätä laskuja että lykkään ne maksettujen pinoon samana päivänä kun tulevat  ???
Maksettuna vai muuten vaan piiloon :o :o

 :o

Siksi se pino on maksettujen pino, koska siihen pinotaan maksetut laskut.

Pöydällä on niin vähän tilaa ettei ole mahdollisuuksia pitää esillä maksamattomia laskuja tai jotain karhunkokoisia kirjeitä  :'(
Junou

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Laskujen lykkäys
Näkyy olevan juttujen perusteella kovin yleistä laskunmaksun lykkääminen seuraavaan eurotulvaan. 

Eikö ituniskat osaa laskea ja käsitellä rahaa vai onko konekiima ja ostohalut liian kovat?

Eikö akkas rupee enää maksamaan laskujasi ;D ;D
Ei. Suuttui sun ja mun viattomasta peitonheilutuksesta.

Todennäköisesti suuttui enemmän siitä, että apilas toi omat eväät koko viikonlopuksi.
It ain't over till the fat lady sings

Zetor

  • Vieras
Vs: Laskujen lykkäys
Olen jo pitemmän aikaa ollut, sitä mieltä, että eroon eurosta.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Laskujen lykkäys
Mulla on sellainen tapa lykätä laskuja että lykkään ne maksettujen pinoon samana päivänä kun tulevat  ???
Maksettuna vai muuten vaan piiloon :o :o

 :o

Siksi se pino on maksettujen pino, koska siihen pinotaan maksetut laskut.

Pöydällä on niin vähän tilaa ettei ole mahdollisuuksia pitää esillä maksamattomia laskuja tai jotain karhunkokoisia kirjeitä  :'(
Junou


Mappi maksaa 6€, omituista haaskaamista  :o

Mä laitan kirjanpidon aina nippusiteillä nippuun ja nipun paiskaan samaan nippuun vanhojen niputettujen kirjanpitojen kanssa. Vanhentunut nippu on sitten samalla helppo viedä pesään ilman kuittien irroittamista mapista. Säästyy aikaa ja rahaa  8) ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Laskujen lykkäys
Olen jo pitemmän aikaa ollut, sitä mieltä, että eroon eurosta.

Ja... hyvin olet tuossa osaltasi pärjännyt  :)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Laskujen lykkäys
Olen jo pitemmän aikaa ollut, sitä mieltä, että eroon eurosta.

Ja... hyvin olet tuossa osaltasi pärjännyt  :)

Jos zeettori ny välttämättä haluaa euroistaan eroon, niin mää voin päästää sut imperialistisen eurostoliiton ikeestä.
It ain't over till the fat lady sings

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Laskujen lykkäys
 Mites sitten toi laskujen lykkäys kirjoituspuolella? Koskas niitä pitäis alkaa kirjoittelemaan viimeistään? Itselläni on vaikeuksia kun printteri on rikki.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

roadman

  • Vieras
Vs: Laskujen lykkäys
Mites sitten toi laskujen lykkäys kirjoituspuolella? Koskas niitä pitäis alkaa kirjoittelemaan viimeistään? Itselläni on vaikeuksia kun printteri on rikki.

Mitään printteriä tarvii laskujen laittamiseen. sähköpostiin pdf,nä oma kirjanpito kans laaksujen osalta myös pdf,nä verottajalle.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Laskujen lykkäys

Minusta olis selkein kun maksut sais maksettavaksi ajallaan ja ne sais maksettua ajallaan. Muutaman kerran olen soittanut palveluntarjoajalle vähän nolona että onkohan lasku jäänyt matkalle kun en ole sitä saanut. Koska sitäkin tapahtuu ja jos aikaa kuluu, joku pienempi lasku voi jo unohtua. En tiedä lisääkö nykyinen sähköaika varmuutta asiaan.

ja jos sähköpostiin laittaa, pitää olla melkeinpä so***** juttu koska ei niitä sinne osaa odottaa ja turvapuoli sorttaa semmoiset helposti roskiin.

Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: Laskujen lykkäys
Miksi niitä laskuja pitäisi lykätä :o Kaikkien kannalta parempi että maksaa ajallaan, sitä vartenhan tilillä on mammonaa 8) Paalausurakoitsija valitteli kun maitotiloiltakin alkaa viivästyä maksut, eikä vaan hevosmiehiltä ;D Onneks meillä emomiehillä ei ole vielä finanssikriisiä :)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Laskujen lykkäys
Miksi niitä laskuja pitäisi lykätä :o Kaikkien kannalta parempi että maksaa ajallaan, sitä vartenhan tilillä on mammonaa 8) Paalausurakoitsija valitteli kun maitotiloiltakin alkaa viivästyä maksut, eikä vaan hevosmiehiltä ;D Onneks meillä emomiehillä ei ole vielä finanssikriisiä :)

helvetin kova naukuminen ainakin joka emomiehellä kuinka elämä on ***** kurjaa kahta lukuunottamatta ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Vilja-Antti

  • Vieras
Vs: Laskujen lykkäys
Mites sitten toi laskujen lykkäys kirjoituspuolella? Koskas niitä pitäis alkaa kirjoittelemaan viimeistään? Itselläni on vaikeuksia kun printteri on rikki.

Mitään printteriä tarvii laskujen laittamiseen. sähköpostiin pdf,nä oma kirjanpito kans laaksujen osalta myös pdf,nä verottajalle.

Kai sulla on myös maatalouteen liittyviä käteisostoja maatalous ym.-  kaupoista?

Zetor

  • Vieras
Vs: Laskujen lykkäys
Olen jo pitemmän aikaa ollut, sitä mieltä, että eroon eurosta.

Ja... hyvin olet tuossa osaltasi pärjännyt  :)

Kodinkoneliikkeessä kerran, neuvottiin, että raha pitää laittaa kiertämään, että saadaan talous nousuun.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Laskujen lykkäys
Olen jo pitemmän aikaa ollut, sitä mieltä, että eroon eurosta.

Ja... hyvin olet tuossa osaltasi pärjännyt  :)

Kodinkoneliikkeessä kerran, neuvottiin, että raha pitää laittaa kiertämään, että saadaan talous nousuun.

Ilmeisesti Zetor-kaupassa
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12242
  • Virolaista kiitos!
Vs: Laskujen lykkäys
mullon c-alueen tissituet, no problemos.. ;D
Vuoden rehellisin lausunto...

 :D :D