Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa  (Luettu 8950 kertaa)

simmo

  • Vieras
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa
a ;D

Tuo voittajan puolella tulee siitä,kun olen kuullut erään urheilijan haastattelun,joka oli tullut uskoon.Kun toimittaja,kysyi,miksi hän on tullut uskoon,hän sanoi:olen tottunut voittamaan ja siksi haluan olla voittajan puolella myös lopun elämäni.En kyllä muista,kenestä urheilijasta oli kyse.
[/quote]

No oikeasti olet häviäjien puolella.
[/quote]

---------------miten minä häviän,minähän nautin elämästä täysin siemauksin?Jos häviäminen on näin ihanaa,niin ollaan sitte häviäjä.   Mutta en tunne menettäneeni mitään :(  Päinvastoin,elän erittäin rikasta elämää 8)

simmo

  • Vieras
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa


En tiedä kenen on suunnitelma, mutta takavuosina venäjältä sai semmosen pasiin kuin tarvitsi, varsin pienellä rahalla  :(
Toisaalta ei se mua haittaa, jos noi Venäjänb rikolliset siirtyi länteen "juutalaisina", tai Israeliin kuten tässä tapauksessa useasti on tehneet  ;)
Mutta senverran se on muuttanut tapakulttuuria Israelissa, että nykyään siellä väestöstä syö sianlihaa noin 15 %:tia, eli nää Venäjältä tulleet  ::)
[/quote]

-siellähän asuu paljon muitakin,kuin juutalaisia,esim.suomalaisia asuu vakituisesti lähetystyössä,sieltä lähetetään raamattuja ympäri maailmaa eri kielille käännettyinä ja olen ylpeä,että suomalainen Kaarlo Syväntö aloitti tämän työn v.--48,silloin,kun minä synnyin. :)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa


  Kaikki kiihkouskovaiset on sairaita. Niin myös Kärkkäinen.

Oletko valmis toistamaan nuo sanat esim. käräjäoikeudessa...?     :o

  Mikä ettei.  ;D

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa


En tiedä kenen on suunnitelma, mutta takavuosina venäjältä sai semmosen pasiin kuin tarvitsi, varsin pienellä rahalla  :(
Toisaalta ei se mua haittaa, jos noi Venäjänb rikolliset siirtyi länteen "juutalaisina", tai Israeliin kuten tässä tapauksessa useasti on tehneet  ;)
Mutta senverran se on muuttanut tapakulttuuria Israelissa, että nykyään siellä väestöstä syö sianlihaa noin 15 %:tia, eli nää Venäjältä tulleet  ::)

-siellähän asuu paljon muitakin,kuin juutalaisia,esim.suomalaisia asuu vakituisesti lähetystyössä,sieltä lähetetään raamattuja ympäri maailmaa eri kielille käännettyinä ja olen ylpeä,että suomalainen Kaarlo Syväntö aloitti tämän työn v.--48,silloin,kun minä synnyin. :)
[/quote]

Totta, nää venäläiset ei oo juutalaisia, jos tarkkoja ollaan  ;D
Juutalaisella pitää jonkun isovanhemmista olla juutalainen, näiden venäläisten alkuperää ei voi tarkistaa, sieltä sai ennen sellaiset paperit kuin tarvitsi  8)
Mikä tiedetään esim. suomalaisessa lääkärikunnassa nykyään varsin hyvin  ;)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

kaaleppi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 762
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa
häviän,minähän nautin elämästä täysin siemauksin?Jos häviäminen on näin ihanaa,niin ollaan sitte häviäjä.   Mutta en tunne menettäneeni mitään :(  Päinvastoin,elän erittäin rikasta elämää 8)

Perustuuko tämä usko nyt siis sinullakin kuin niin monella muulla siihen, että olet jossain vaiheessa kokenut jonkinlaisen vapautumisen, ja olet tehnyt sen saman hätäisen ja täysin perusteettoman yhdistämisen kuin muut, että tämä johtuisi jostain satuolennosta? Millä olet riittävästi todentanut että se johtuu juuri siitä?

Sinullekin voi suositella annosta järkeä, jos uskallat. Jos engelska sujuu, seuraapa tätä showta samassa määrin kuin harrastat sitä omaa satujen lukemista.

http://www.atheist-experience.com/archive/

Tuossa on pari hyvää näytettä, jotka kaikkien kannattaa kuunnella, on myös tavallaan hauskoja:
http://www.youtube.com/watch?v=568fJHJdd3U
http://www.youtube.com/watch?v=mdwn4_88ziQ
http://www.youtube.com/watch?v=HAi9am-3Vog

Viimeksi muokattu: 03.08.13 - klo:13:19 kirjoittanut kaaleppi

simmo

  • Vieras
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa


Tuossa on pari hyvää näytettä, jotka kaikkien kannattaa kuunnella, on myös tavallaan hauskoja:
http://www.youtube.com/watch?v=568fJHJdd3U
http://www.youtube.com/watch?v=mdwn4_88ziQ
http://www.youtube.com/watch?v=HAi9am-3Vog
[/quote]

-------------Minä elän Jumalan johdatuksessa. Pyhä Henki kertoo ihmeellisiä asioita.Tänäänkin sattui sellaista,että olin matkalla maatilalle,kun Pyhä Henki sanoi:soitapa Annelle.  Se oli yllättävä käsky,sillä Tämä Anne,joka oli monta vuotta ollut ystäväni,oli itse hylännyt minut ja vielä haukkunut kaupanpäällisiksi.!  Epäröin vähän,mutta sitten laitoin tälle henkilölle viestin: hei Anne,ota yhteyttä minuun. Ei mennyt aikaakaan,kun tämä henkilö soitti ja hän oli todellakin avun tarpeessa.Hän oli joutunut alakerran asukkaan vainoamaksi,kun muka kolisteli ja jymisteli piti kovaa meteliä kaiken yötä.Minä,joka olin asunut Annen kanssa neljä vuotta samassa talossa ja samassa asunnossa kuin tuo nykyinen asukki,pystyn todistamaan,että hiljaisempaa asukasta kuin anne ei ole. Lupasin ottaa yhteyttä taloyhtiön johtoon ja kertoa nämä asiat.Tämä ystäväni koki avioeron ja sairastui masennukseen ja pidimme yhteyttä päivittäin,kun asuimme samassa talossa. Nämä valittavat alakerran naapurit ovat 80:siä vanhuksia ja luultavasti kuulevat jo harhoja. Lupasin hoitaa asian heti ensi viikolla.
Kun tälläista sattuu usein,että kehotetaan menemään johonkin tai ottamaan yhteyttä ja sitten käykin,että henkilöllä on jokin ongelma,niin on pakko uskoa,että korkeampi voima johtaa minua.
Siksi elämä on niin jännittävää,kun ei voi tietää,mitä milloinkin pyydetään tekemään.Jumala todella on rakkaus ja ihmeellinen Neuvonantaja.

simmo

  • Vieras
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa


Totta, nää venäläiset ei oo juutalaisia, jos tarkkoja ollaan  ;D
Juutalaisella pitää jonkun isovanhemmista olla juutalainen, näiden venäläisten alkuperää ei voi tarkistaa, sieltä sai ennen sellaiset paperit kuin tarvitsi  8)
Mikä tiedetään esim. suomalaisessa lääkärikunnassa nykyään varsin hyvin  ;)
[/quote]

-minä muistin väärin tuon juutalaisten muuton,se oli Neuvostoliiton aikana.Jotkut majoittivat heitä kodeissaan,minä en ollut siinä mukana,mutta seurasin sivusta.
Tuohon vahingoniloiseen irvailuun en ota kantaa,huvinsa kullakin.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa


Totta, nää venäläiset ei oo juutalaisia, jos tarkkoja ollaan  ;D
Juutalaisella pitää jonkun isovanhemmista olla juutalainen, näiden venäläisten alkuperää ei voi tarkistaa, sieltä sai ennen sellaiset paperit kuin tarvitsi  8)
Mikä tiedetään esim. suomalaisessa lääkärikunnassa nykyään varsin hyvin  ;)

-minä muistin väärin tuon juutalaisten muuton,se oli Neuvostoliiton aikana.Jotkut majoittivat heitä kodeissaan,minä en ollut siinä mukana,mutta seurasin sivusta.
Tuohon vahingoniloiseen irvailuun en ota kantaa,huvinsa kullakin.
[/quote]

Mitä ihmeen irvailua se on, jos toteaa että rahalla sai ja saa ehkä vieläkin tilattua Venäjältä sellaset paperit kuin haluaa, onhan noita Suomessakin valelääkäreitä, jotka on tilanneet todistuksensa Venäjältä ja varmasti muitakin "valehenkilöitä", jotka on jatkaneet matkaa länteen  :o
Jäihän noita kirkonkirjoja sota-aikanakin muutaman seurakunnan verran vihollisen käsiin, kuka sen tietää moniko ns. "suomalainen" on niiden kirjojen perusteella saanut väärät "suomalaiset" paperit menneinä vuosina ja liikkunut maailmalla suomalaisena :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

simmo

  • Vieras
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa


-minä muistin väärin tuon juutalaisten muuton,se oli Neuvostoliiton aikana.Jotkut majoittivat heitä kodeissaan,minä en ollut siinä mukana,mutta seurasin sivusta.
Tuohon vahingoniloiseen irvailuun en ota kantaa,huvinsa kullakin.
[/quote]

Mitä ihmeen irvailua se on, jos toteaa että rahalla sai ja saa ehkä vieläkin tilattua Venäjältä sellaset paperit kuin haluaa, onhan noita Suomessakin valelääkäreitä, jotka on tilanneet todistuksensa Venäjältä ja varmasti muitakin "valehenkilöitä", jotka on jatkaneet matkaa länteen  :o
Jäihän noita kirkonkirjoja sota-aikanakin muutaman seurakunnan verran vihollisen käsiin, kuka sen tietää moniko ns. "suomalainen" on niiden kirjojen perusteella saanut väärät "suomalaiset" paperit menneinä vuosina ja liikkunut maailmalla suomalaisena :o
[/quote]

----------Typerää saivartelua, olet olevinasi joka alan asiantuntija. Väitätkö,että ne Etiopian mustat juutalaiset jotka muuttivat samaan aikaan Israeliin,eivät olleet juutalaisia.?
Jumala ei tee virheitä ja hän tuntee omansa ja kaikki muutkin.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa


Simmo se jaksaa höpöttää mustat ei ole juutalaisia ja juutalaiset eivät olejuutalaisia saatikka edes valittua kansaa :P
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa


Simmo se jaksaa höpöttää mustat ei ole juutalaisia ja juutalaiset eivät olejuutalaisia saatikka edes valittua kansaa :P

Mut sää olet sontaluukkumiehiä, siit me kaikki ollaan yksimielisiä. :)
It ain't over till the fat lady sings

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa


Simmo se jaksaa höpöttää mustat ei ole juutalaisia ja juutalaiset eivät olejuutalaisia saatikka edes valittua kansaa :P

Mut sää olet sontaluukkumiehiä, siit me kaikki ollaan yksimielisiä. :)


https://www.youtube.com/watch?v=PqNpjocoRI4 ettehän te ole mistään yhtä mieltä ;D ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa


-minä muistin väärin tuon juutalaisten muuton,se oli Neuvostoliiton aikana.Jotkut majoittivat heitä kodeissaan,minä en ollut siinä mukana,mutta seurasin sivusta.
Tuohon vahingoniloiseen irvailuun en ota kantaa,huvinsa kullakin.

Mitä ihmeen irvailua se on, jos toteaa että rahalla sai ja saa ehkä vieläkin tilattua Venäjältä sellaset paperit kuin haluaa, onhan noita Suomessakin valelääkäreitä, jotka on tilanneet todistuksensa Venäjältä ja varmasti muitakin "valehenkilöitä", jotka on jatkaneet matkaa länteen  :o
Jäihän noita kirkonkirjoja sota-aikanakin muutaman seurakunnan verran vihollisen käsiin, kuka sen tietää moniko ns. "suomalainen" on niiden kirjojen perusteella saanut väärät "suomalaiset" paperit menneinä vuosina ja liikkunut maailmalla suomalaisena :o
[/quote]

----------Typerää saivartelua, olet olevinasi joka alan asiantuntija. Väitätkö,että ne Etiopian mustat juutalaiset jotka muuttivat samaan aikaan Israeliin,eivät olleet juutalaisia.?
Jumala ei tee virheitä ja hän tuntee omansa ja kaikki muutkin.
[/quote]

Mitä ihmeen saivartelua, tottakai ne on juutalaisia, jeesuksen aikoihin juutalaisuuteen saattoi kääntyä samalla tavalla kuin käännyttiin kristinuskoon, moni myös kääntyi  ???
Mitä tekemistä tolla on sen kanssa, että Venäjältä voi ostaa väärennettyjä passeja, jossa sun kansallisuudeksi on laitettu juutalainen  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa
Kukapa selittäisi tämän...

Aatami ja Eeva olivat tunnetusti valkoihoisia  ??? Ainakin kaikissa kuvissa, jotka eivät tietysti ole valokuvia... Jos mitään evoluutiota yms. ei ole missään vaiheessa tapahtunut, niin miten maailmassa voi olla nykyään tummaihoisia ihmisiä  ???

Vai onko kyseessä optinen harha.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

simmo

  • Vieras
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa
------------saattoi olla,että aatami ja eeva olivat tummaihoisia.Kun ihmiset levittäytyivä pohjoiseen,nii ihonväri alkoi vaalenemaan.
Tuo oletus tuntuu ihan järkevältä.