Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa  (Luettu 8904 kertaa)

mah

  • Vieras
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa
-------Eikö Apilas oo yhtään riemuissaan :o

Olet tekopyhä hurskastelija asia on käsitelty täällä juutalaisilla ei ole mitään etuoikeutta harjoittaa pedofiliaa uskonnon nimissä ja että tiedotusvälineiden pitäisi sitä vielä suojella.

Ja muillako on????

Ei ole ei edes sinulla.

Apilas on asiassa ja käsi konehuoneen jakorasiassa.

Oletko koskaan nähnyt kuinka läski tummuu ???
Minä olen joskus uimarannalla nähnyt. :'(

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa
http://www.magneettimedia.com/suuri-raiskaavien-rabbien-salailu/

Luin lehdestä tuon jutun ja piti tarkistaa,onko se netissäkin.
En ole vuosikausiin käynyt Kärkkäisellä,enkä käy vastakaan. Tuo raiskauksista kertominen on ihan kunnian loukkaus. Ei mitään uskontokuntaa voi loukata noin yleistämällä kaikki .  Tosi törkeä juttu. >:(

  Kaikki kiihkouskovaiset on sairaita. Niin myös Kärkkäinen.

  Kaikkein tervepäisimpiä  taitaa olla Amatzonin viidakossa elävät luonnonkansat.  ;D

Ittehää sää juutalaisia hehkutat kaikenaikaa olisi syytä tutkia päänuppia lanttumaakarin vastaan otolla.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5895
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa
-------Eikö Apilas oo yhtään riemuissaan :o

Olet tekopyhä hurskastelija asia on käsitelty täällä juutalaisilla ei ole mitään etuoikeutta harjoittaa pedofiliaa uskonnon nimissä ja että tiedotusvälineiden pitäisi sitä vielä suojella.

Ja muillako on????

Ei ole ei edes sinulla.

Apilas on asiassa ja käsi konehuoneen jakorasiassa.

Oletko koskaan nähnyt kuinka läski tummuu ???
Onks sulla joku fetissi tummiin läskeihin? Miten se sopii yhteen arjalaisen elämänkatsomuksen kanssa?  ???

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa
http://www.magneettimedia.com/suuri-raiskaavien-rabbien-salailu/

Luin lehdestä tuon jutun ja piti tarkistaa,onko se netissäkin.
En ole vuosikausiin käynyt Kärkkäisellä,enkä käy vastakaan. Tuo raiskauksista kertominen on ihan kunnian loukkaus. Ei mitään uskontokuntaa voi loukata noin yleistämällä kaikki .  Tosi törkeä juttu. >:(

  Kaikki kiihkouskovaiset on sairaita. Niin myös Kärkkäinen.

  Kaikkein tervepäisimpiä  taitaa olla Amatzonin viidakossa elävät luonnonkansat.  ;D

Ittehää sää juutalaisia hehkutat kaikenaikaa olisi syytä tutkia päänuppia lanttumaakarin vastaan otolla.

  Huvittaa vaan, ei mitään hehkutusta, kuinka kaikki huonosti menneet asiat vois olla juutalaisten vika. Tuo Lutherin kirjoitus, jonka linkitit,  toisi nykyisin rasismisyytteen. Näyttäisi hieman siltä, että raamattu, koraani, toora pitäisi kieltää rasistisena. Hirveesti on ihmisiä tapettu näiden kirjojen vuoksi.  :(

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8371
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa
Katsoessani dokumentin Israelin ja Palestiinan poikien touhuista, en voi muuta sanoa kuin että on siellä aika soppa.

Joka tapauksessa, todettiinhan se jo 30-luvulla Saksassa, että juutalaisissa oli jotain vikaa. Sitä kyllä epäilen, että olivatko he oikeassa. Ehkä Aatukin oli nähnyt tuon BBC:n dokumentin ja veti liian äkkinäisiä johtopäätöksiä. :o :o
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa
Katsoessani dokumentin Israelin ja Palestiinan poikien touhuista, en voi muuta sanoa kuin että on siellä aika soppa.

Joka tapauksessa, todettiinhan se jo 30-luvulla Saksassa, että juutalaisissa oli jotain vikaa. Sitä kyllä epäilen, että olivatko he oikeassa. Ehkä Aatukin oli nähnyt tuon BBC:n dokumentin ja veti liian äkkinäisiä johtopäätöksiä. :o :o

  Uskonnot pitäis kieltää rasistisina.  ;)

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8371
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa
Katsoessani dokumentin Israelin ja Palestiinan poikien touhuista, en voi muuta sanoa kuin että on siellä aika soppa.

Joka tapauksessa, todettiinhan se jo 30-luvulla Saksassa, että juutalaisissa oli jotain vikaa. Sitä kyllä epäilen, että olivatko he oikeassa. Ehkä Aatukin oli nähnyt tuon BBC:n dokumentin ja veti liian äkkinäisiä johtopäätöksiä. :o :o

  Uskonnot pitäis kieltää rasistisina.  ;)

Kaikki uskonnot ovat homoja.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa
-------Eikö Apilas oo yhtään riemuissaan :o

Olet tekopyhä hurskastelija asia on käsitelty täällä juutalaisilla ei ole mitään etuoikeutta harjoittaa pedofiliaa uskonnon nimissä ja että tiedotusvälineiden pitäisi sitä vielä suojella.

Simmon kannattaisi itse lukea vanha testamentti kunnolla läpi.

VT:ssä miehet elivät 700-900 vuotta joten ikäeroa nuorikkoon verrattuna saattoi olla hyvinkin 882 vuotta  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa
-------Eikö Apilas oo yhtään riemuissaan :o

Olet tekopyhä hurskastelija asia on käsitelty täällä juutalaisilla ei ole mitään etuoikeutta harjoittaa pedofiliaa uskonnon nimissä ja että tiedotusvälineiden pitäisi sitä vielä suojella.

Simmon kannattaisi itse lukea vanha testamentti kunnolla läpi.

VT:ssä miehet elivät 700-900 vuotta joten ikäeroa nuorikkoon verrattuna saattoi olla hyvinkin 882 vuotta  ???

  Uskotko että elivät noin pitkään?  Luulen että siinä on tullut yhden nollan virhe. Tai sitten jotkut yksilöt sattuivat elämään niin paljon pidempään kuin muuta, että voivat valehdella oman ikänsä kun kukaan ei enää muistanut heidän syntymää. ;D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa
-------Eikö Apilas oo yhtään riemuissaan :o

Olet tekopyhä hurskastelija asia on käsitelty täällä juutalaisilla ei ole mitään etuoikeutta harjoittaa pedofiliaa uskonnon nimissä ja että tiedotusvälineiden pitäisi sitä vielä suojella.

Simmon kannattaisi itse lukea vanha testamentti kunnolla läpi.

VT:ssä miehet elivät 700-900 vuotta joten ikäeroa nuorikkoon verrattuna saattoi olla hyvinkin 882 vuotta  ???

  Uskotko että elivät noin pitkään?  Luulen että siinä on tullut yhden nollan virhe. Tai sitten jotkut yksilöt sattuivat elämään niin paljon pidempään kuin muuta, että voivat valehdella oman ikänsä kun kukaan ei enää muistanut heidän syntymää. ;D

Uskonpa että ko. kirjan juoni saatiin toimivammaksi, kun ukkoja pidettiin elossa melkein 1000 vuotta.

Raamatun aikakäsitys on muutenkin aika jännä... Maailma kerrotaan luodun 7 päivässä. Tosin, kyseessä saattaa olla käännösvirhe  ??? Samalla sanalla tarkoitettiin joko vuorokautta tai "mittaamattoman pitkää aikajaksoa".
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

simmo

  • Vieras
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa


Simmon kannattaisi itse lukea vanha testamentti kunnolla läpi.
[/quote]

-me kristityt elämme uuden liiton aikaa.Mooseksen laki ei koske pakanakristittyjä kaikilta osin.Siksihän Jeesus tuli maailmaan.
Talmud on vanha juutalainen selitysteos Toorasta.En ole lukenut sitä,Tooraa kylläkin.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa


Simmon kannattaisi itse lukea vanha testamentti kunnolla läpi.

-me kristityt elämme uuden liiton aikaa.Mooseksen laki ei koske pakanakristittyjä kaikilta osin.Siksihän Jeesus tuli maailmaan.
Talmud on vanha juutalainen selitysteos Toorasta.En ole lukenut sitä,Tooraa kylläkin.
[/quote]

Jeesuksen mielestä kristityn piti noudattaa juutalaista lakia ja traditiota, Jaakob taas oli sitä mieltä, ettei tarvinnut noudattaa, tämä nykyinen kristinusko perustuu enempi jaakobin linjaan kuin Jeesuksen  ;)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

simmo

  • Vieras
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa

  Kaikki kiihkouskovaiset on sairaita. Niin myös Kärkkäinen.

Millä tavalla minä,Jeesuksen seuraaja olen sairas.? Tunnen itseni täysin terveeksi.

Ennen vuotta -82 olin ilkeä,kateellinen,enkä rakastanut ketään.Sitten kohtasin Jeesuksen ja hän muutti minut ;D

Ei koskaan enää mitään negatiivisia tunteita,elämä maistuu,lähimmäiset on ihania ja koko elämä on ihan "fantastista".Millä tavalla olen vaaraksi jollekkin,kysyn vaan. :o

simmo

  • Vieras
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa


  Uskotko että elivät noin pitkään?  Luulen että siinä on tullut yhden nollan virhe. Tai sitten jotkut yksilöt sattuivat elämään niin paljon pidempään kuin muuta, että voivat valehdella oman ikänsä kun kukaan ei enää muistanut heidän syntymää. ;D
[/quote]

Uskonpa että ko. kirjan juoni saatiin toimivammaksi, kun ukkoja pidettiin elossa melkein 1000 vuotta.

Raamatun aikakäsitys on muutenkin aika jännä... Maailma kerrotaan luodun 7 päivässä. Tosin, kyseessä saattaa olla käännösvirhe  ??? Samalla sanalla tarkoitettiin joko vuorokautta tai "mittaamattoman pitkää aikajaksoa".
[/quote]

------Raamatussa sanotaan,että Jumalan aika on erilainen kuin ihmisten aika.Esim .Jumalan vuosi voi olla hyvinkin miljoona vuotta. Maailmankaikkeudessa ei aikaa ole ollenkaan.   Ihminen tarkoitettiin elämään ikuisesti ,mutta sitten tuo ensimmäinen pariskunta tyri kaiken.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Magneettimedia taas juutalaisten kimpussa


  Uskotko että elivät noin pitkään?  Luulen että siinä on tullut yhden nollan virhe. Tai sitten jotkut yksilöt sattuivat elämään niin paljon pidempään kuin muuta, että voivat valehdella oman ikänsä kun kukaan ei enää muistanut heidän syntymää. ;D

Uskonpa että ko. kirjan juoni saatiin toimivammaksi, kun ukkoja pidettiin elossa melkein 1000 vuotta.

Raamatun aikakäsitys on muutenkin aika jännä... Maailma kerrotaan luodun 7 päivässä. Tosin, kyseessä saattaa olla käännösvirhe  ??? Samalla sanalla tarkoitettiin joko vuorokautta tai "mittaamattoman pitkää aikajaksoa".
[/quote]

------Raamatussa sanotaan,että Jumalan aika on erilainen kuin ihmisten aika.Esim .Jumalan vuosi voi olla hyvinkin miljoona vuotta. Maailmankaikkeudessa ei aikaa ole ollenkaan.   Ihminen tarkoitettiin elämään ikuisesti ,mutta sitten tuo ensimmäinen pariskunta tyri kaiken.
[/quote]

  Ihanko aikuisten oikeesti uskot tuon. Että kaikki johtuu siitä väärästä puusta syömisestä. Enkä mä usko siihenkään, että käärme olis kavala eläin. Käärme on hieno eläin.

Viimeksi muokattu: 02.08.13 - klo:08:52 kirjoittanut Sepedeus