Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ottaisinko renki-pojan?  (Luettu 17914 kertaa)

SiKari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 348
Vs: Ottaisinko renki-pojan?
Nyt on ainakin saanut keskustella ;) ;)

Kartsa

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 172
Vs: Ottaisinko renki-pojan?
mee vaa kuule auttamaan sitä äijääs äläkä netis aikaa kuluta, nii kyllä ne vanhat jäärät siitä mene sivuun sitte jos ei hyvällä nii pahalla... :)

Hälläväli

  • Vieras
Vs: Ottaisinko renki-pojan?
Eikä se toinen ääripääkään, että mies lojuisi kaiket illat  sohvaperunana teeveetä katsellen, ja kaljaa kitaten, (tai istuisi netin äärellä kaiket illat) olis varmaan myöskään mikään ihannetilanne, tälläisiäkin miehiä  kuulemma on.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Ottaisinko renki-pojan?
Vieläkö, rengin paikka on auki ....

Eihän tuota paikkaa ole vielä laitettu hakuunkaan, harkinnassa vasta... Toki työhakemuksia voin jo ottaa vastaan, jotta on sitten valinnanvaraa, jos/kun rengin paikan laitan avoimet työpaikat- listalle ;)

Niin, mikäli nyt paikka olisi auki, niin haen sitten sitä kyntöhommaa siellä "kotipellolla", hoidelkoon isäntä niitä "ulkosarkoja" niinkuin on hoidellut tähänkin asti ...

Korvike?

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
  • Aika parantaa sen, mihin järki ei kykene.
Vs: Ottaisinko renki-pojan?
Kiitos Peltola, tuo oli erittäin mukava lukea  :)

Niin, taisin unohtaa edellisissä viesteissäni mainita tämän tietokone-asian, mies viettää suuren osan kotonaolo-ajastaan koneella, toisinaan voisin jopa olla mustasukkainen tietokoneelle, mutta tunteiden ollessa näinkin viileät, en sitä ole.. mutta harmittaa tuo toisinaan.

Minä en periaatteesta enää nykyisin juuri ole tilan töissä mukana, saisivat vanhukset pikkuhiljaa ruveta huomaamaan voimiensa riittämättömyyden, jos "nuoriso" jatkuvasti tekee suuren osan töistä, saattavat he jatkaa kunnes ovat haudan partaalla. Kuulostaa ehkä kovalta ja itsekkäältä, mutta mielestäni he eivät vain huomaa, ettei rahkeensa enää riitä, pieni herätys olisi paikallaan.


Kyllä, SiKari, totta puhut!  Nyt olen saanut keskustella ja purkaa mieltäni oikein roppakaupalla, ja kieltämättä tämä asioiden pään sisältä pois purkaminen on tehnyt todella hyvää, avannut silmiäni näkemään tilanteen toiseltakin kantilta, kiitos teidän ketjuun osallistujat!!

Viimeksi muokattu: 08.09.08 - klo:12:00 kirjoittanut Korvike?

Isäntämies ajeli Valmetilla ja veti perässä jumalatonta jyväkuormaa, mutta jostain syystä ajoi suoraan sillalta jokeen. Naapurin emäntä katseli ikkunasta ja huusi: Jumalauta Eino, tuu äkkiä kattoon! Kommein siemensyöksy mitä oon ikinä nähnyt!

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Ottaisinko renki-pojan?
Kiitos Peltola, tuo oli erittäin mukava lukea  :)

Niin, taisin unohtaa edellisissä viesteissäni mainita tämän tietokone-asian, mies viettää suuren osan kotonaolo-ajastaan koneella, toisinaan voisin jopa olla mustasukkainen tietokoneelle, mutta tunteiden ollessa näinkin viileät, en sitä ole.. mutta harmittaa tuo toisinaan.

Minä en periaatteesta enää nykyisin juuri ole tilan töissä mukana, saisivat vanhukset pikkuhiljaa ruveta huomaamaan voimiensa riittämättömyyden, jos "nuoriso" jatkuvasti tekee suuren osan töistä, saattavat he jatkaa kunnes ovat haudan partaalla. Kuulostaa ehkä kovalta ja itsekkäältä, mutta mielestäni he eivät vain huomaa, ettei rahkeensa enää riitä, pieni herätys olisi paikallaan.


Kyllä, SiKari, totta puhut!  Nyt olen saanut keskustella ja purkaa mieltäni oikein roppakaupalla, ja kieltämättä tämä asioiden pään sisältä pois purkaminen on tehnyt todella hyvää, avannut silmiäni näkemään tilanteen toiseltakin kantilta, kiitos teidän ketjuun osallistujat!!

Älä silti tee hätiköityjä johtopäätöksiä, kyllä se isäntä sieltä vielä "kyntöhommiinkin" joutaa, kunhan saa tilan asiat kontolleen ja vanahukset pois päsmäröimästä ...
Pitäähän talossa perillinen olla.

Korvike?

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
  • Aika parantaa sen, mihin järki ei kykene.
Vs: Ottaisinko renki-pojan?
Niin, jos olen jaksanut jo ehkä vuoden päivät ihmetellä, niin ei kai tässä enää kuukausi-kaksi pitkä aika ole. Päätin, että ennen joulua on ratkaisu tilanteeseeni tehtynä, suuntaan tai toiseen... Hosumalla ei tule kuin kusipäisiä kakaroita, ei tässäkään kannata tehdä äkkinäisiä käänteitä, joita voi joutua myöhemmin katumaan ???
Isäntämies ajeli Valmetilla ja veti perässä jumalatonta jyväkuormaa, mutta jostain syystä ajoi suoraan sillalta jokeen. Naapurin emäntä katseli ikkunasta ja huusi: Jumalauta Eino, tuu äkkiä kattoon! Kommein siemensyöksy mitä oon ikinä nähnyt!

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Vs: Ottaisinko renki-pojan?
Niinpä, tuollakin tilalla luultavasti jää vanhukset asumaan taloonsa, minnekäs sitä kotoaan lähtisi.. Siitä onkin sitten helppo puuttua jokaiseen asiaan, oli sitten aihetta tai ei. Olen jo miettinyt jonkin ammatti-auttajan puoleen kääntymistä, eihän tämä nykyinen elämä ole mitään perhe-elämää, ja pelottaa mitä se spv sitten tuokaan tullessaan, lisää stressiä ja töitä miehelle, onko minulle sijaa siinä elämässä, kun ei tunnu olevan nytkään? Kertokaa nyt hyvät ihmiset sillä kokemuksen syvällä rinta-äänellä, että mitä tässä olisi oikeasti järkevintä tehdä?!

monelle vanhemman sukupolven edustajalle nämä uudet kirkonkin siunaamat liitot voivat aiheuttaa ahdistusta ja ennakkoluuloja...

edelliselle sukupolvelle kuitenkin on tärkeää myös tulevat sukupolvet... ainakin jos jatkajilta puuttuu fyysiset ominaisuudet niiden tuottamiseksi...  :-*

Korvike?

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
  • Aika parantaa sen, mihin järki ei kykene.
Vs: Ottaisinko renki-pojan?
Heh... Vai epäilee baatos, että homoparista olisi kyse, ei suinkaan, kyllä tämän Korvike? nimimerkin takaa löytyy aivan oikea nainen  ;D
Isäntämies ajeli Valmetilla ja veti perässä jumalatonta jyväkuormaa, mutta jostain syystä ajoi suoraan sillalta jokeen. Naapurin emäntä katseli ikkunasta ja huusi: Jumalauta Eino, tuu äkkiä kattoon! Kommein siemensyöksy mitä oon ikinä nähnyt!

Pullantuoksu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
Vs: Ottaisinko renki-pojan?
Niin, jos olen jaksanut jo ehkä vuoden päivät ihmetellä, niin ei kai tässä enää kuukausi-kaksi pitkä aika ole. Päätin, että ennen joulua on ratkaisu tilanteeseeni tehtynä, suuntaan tai toiseen... Hosumalla ei tule kuin kusipäisiä kakaroita, ei tässäkään kannata tehdä äkkinäisiä käänteitä, joita voi joutua myöhemmin katumaan ???


Mä olen sillä kannalla, että kannattaa sit erota ennenkun on perheen lisäystä tullu, kaksin ollessa ei tuu mitään huoltajuuskiistoja tms. Varmaan ootkin jo tänkin kantin ajatellu....

Korvike?

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
  • Aika parantaa sen, mihin järki ei kykene.
Vs: Ottaisinko renki-pojan?



Mä olen sillä kannalla, että kannattaa sit erota ennenkun on perheen lisäystä tullu, kaksin ollessa ei tuu mitään huoltajuuskiistoja tms. Varmaan ootkin jo tänkin kantin ajatellu....

[/quote]



Niin... Olenko jossakin sanonut, että lapsia ei olisi..?

Ehkäpä onkin niin, etten ole aivan tarkasti sanonut minkälainen tila on kyseessä, missäpäin Suomea olemme, kuinka iso perheemme on..
Ja vain siitä syystä, etten tahdo tuttujen ja naapureiden ym tunnistavan minua/meitä, en tahdo mustata mieheni mainetta
millään tavoin, saavat kyläläiset yhä edelleen "nähdä" meidän ns normaalina perheenä, meidän ongelmat eivät heille kuulu, varsinkaan nämä koti-kynnöt.

Ja mistä olenkaan tullut tutuksi tämän ageonetin kanssa?

-mieheni on suhteellisen aktiivinen agronetin käyttäjä, lukee sivuja aika usein (onneksi ei niin paljon tätä vapaata sanaa, varsinkaan tälläistä "ihmis-suhde hömppää")
 ja joskus osallistuu keskusteluihinkin muilla keskusteluaiheilla. Hänelle olisi aikamoinen järkytys lukea itseään koskevaa keskustelua täältä, varoittamatta pomppaisi
 eteen sormella osoittelevaa tarinaa vaimon suusta, ja kaiken kansan nähtävillä.... No, siinä voisi kyllä tulla keskustelua isoilla kirjaimilla meidän välille, tahi mies
 menisi aivan puhumattomaksi. Muttei kumpikaan noista vaihtoehdoista ole se jota haen, joten olen vain vaivihkaa äänessä täällä.

Isäntämies ajeli Valmetilla ja veti perässä jumalatonta jyväkuormaa, mutta jostain syystä ajoi suoraan sillalta jokeen. Naapurin emäntä katseli ikkunasta ja huusi: Jumalauta Eino, tuu äkkiä kattoon! Kommein siemensyöksy mitä oon ikinä nähnyt!

Hälläväli

  • Vieras
Vs: Ottaisinko renki-pojan?



Mä olen sillä kannalla, että kannattaa sit erota ennenkun on perheen lisäystä tullu, kaksin ollessa ei tuu mitään huoltajuuskiistoja tms. Varmaan ootkin jo tänkin kantin ajatellu....




Niin... Olenko jossakin sanonut, että lapsia ei olisi..?

Ehkäpä onkin niin, etten ole aivan tarkasti sanonut minkälainen tila on kyseessä, missäpäin Suomea olemme, kuinka iso perheemme on..
Ja vain siitä syystä, etten tahdo tuttujen ja naapureiden ym tunnistavan minua/meitä, en tahdo mustata mieheni mainetta
millään tavoin, saavat kyläläiset yhä edelleen "nähdä" meidän ns normaalina perheenä, meidän ongelmat eivät heille kuulu, varsinkaan nämä koti-kynnöt.

Ja mistä olenkaan tullut tutuksi tämän ageonetin kanssa?

-mieheni on suhteellisen aktiivinen agronetin käyttäjä, lukee sivuja aika usein (onneksi ei niin paljon tätä vapaata sanaa, varsinkaan tälläistä "ihmis-suhde hömppää")
 ja joskus osallistuu keskusteluihinkin muilla keskusteluaiheilla. Hänelle olisi aikamoinen järkytys lukea itseään koskevaa keskustelua täältä, varoittamatta pomppaisi
 eteen sormella osoittelevaa tarinaa vaimon suusta, ja kaiken kansan nähtävillä.... No, siinä voisi kyllä tulla keskustelua isoilla kirjaimilla meidän välille, tahi mies
 menisi aivan puhumattomaksi. Muttei kumpikaan noista vaihtoehdoista ole se jota haen, joten olen vain vaivihkaa äänessä täällä.


[/quote]

Nyt sitten vain arvuuttelemaan, kuka agronettiläinen on tämä Korvikkeen mies  :D :D ;D ;D

Korvike?

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
  • Aika parantaa sen, mihin järki ei kykene.
Vs: Ottaisinko renki-pojan?



[/quote]

Nyt sitten vain arvuuttelemaan, kuka agronettiläinen on tämä Korvikkeen mies  :D :D ;D ;D
[/quote]



 ;D Aivan!!  Jos/kun joku arvaa oikein, joudun maksamaan hänet hiljaiseksi  ::)
Isäntämies ajeli Valmetilla ja veti perässä jumalatonta jyväkuormaa, mutta jostain syystä ajoi suoraan sillalta jokeen. Naapurin emäntä katseli ikkunasta ja huusi: Jumalauta Eino, tuu äkkiä kattoon! Kommein siemensyöksy mitä oon ikinä nähnyt!

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Ottaisinko renki-pojan?




Nyt sitten vain arvuuttelemaan, kuka agronettiläinen on tämä Korvikkeen mies  :D :D ;D ;D
[/quote]



 ;D Aivan!!  Jos/kun joku arvaa oikein, joudun maksamaan hänet hiljaiseksi  ::)
[/quote]

Maksatko luonnossa, hyötyy molemmat  ;D ;D ;D

Korvike?

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
  • Aika parantaa sen, mihin järki ei kykene.
Vs: Ottaisinko renki-pojan?




Nyt sitten vain arvuuttelemaan, kuka agronettiläinen on tämä Korvikkeen mies  :D :D ;D ;D



 ;D Aivan!!  Jos/kun joku arvaa oikein, joudun maksamaan hänet hiljaiseksi  ::)
[/quote]

Maksatko luonnossa, hyötyy molemmat  ;D ;D ;D
[/quote]



TOTTA ! ! ! hyöyty olisi molemminpuoleinen

Mutta etpäs vielä ole edes arvannut, joten jääköön toistaiseksi tuo maksaminenkin  ;)
Isäntämies ajeli Valmetilla ja veti perässä jumalatonta jyväkuormaa, mutta jostain syystä ajoi suoraan sillalta jokeen. Naapurin emäntä katseli ikkunasta ja huusi: Jumalauta Eino, tuu äkkiä kattoon! Kommein siemensyöksy mitä oon ikinä nähnyt!