Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe traktorikäyttöinen viljaruuvi  (Luettu 3016 kertaa)

JuntTi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 78
traktorikäyttöinen viljaruuvi
Onko kukaan nähnyt/tehnyt järeää siilon täyttöruuvia. Kanuuna mallisen näin jossain juutupessa amerikoista. Jos valmistaisi  n. 10 metrisen kanuunan, miten sen toteuttasi? Saako ruuvi kierrettä ostaa valmiina mistään?

jupe

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 679
Vs: traktorikäyttöinen viljaruuvi
ainakin ep:n kuljetinruuvi ilmajoella tekee ja jos järeämpää haluaa niin latta-aihio on minusta tehnyt halsualla.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: traktorikäyttöinen viljaruuvi
Onko kukaan nähnyt/tehnyt järeää siilon täyttöruuvia. Kanuuna mallisen näin jossain juutupessa amerikoista. Jos valmistaisi  n. 10 metrisen kanuunan, miten sen toteuttasi? Saako ruuvi kierrettä ostaa valmiina mistään?

Mä näin tänään sellaisen piiiitkän keltaisen johnakin etelämoommalassa, olisko ollu töpseli- tai tipufarmin pihassa. Jos olisin arvannu, olisin käyny kattoon sun puolesta.
It ain't over till the fat lady sings

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7106
  • karkki vai keppana?
Vs: traktorikäyttöinen viljaruuvi
Onko kukaan nähnyt/tehnyt järeää siilon täyttöruuvia. Kanuuna mallisen näin jossain juutupessa amerikoista. Jos valmistaisi  n. 10 metrisen kanuunan, miten sen toteuttasi? Saako ruuvi kierrettä ostaa valmiina mistään?
Paljonko pituutta? Halkaisija on kyllä varmaan riittävä, jää täysperällinen putkeen :o Siirtoruuvi, Pöytyä?
pessimisti ei pety!

MFV8

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 410

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: traktorikäyttöinen viljaruuvi
juu sikasuoran ja ahonkylän välillä oon nähäny cornia muistaakseni täytettävän rattorikanuunalla rauni voimanlähteenä.. erellistäerellisenerellises työmaas oli rattorikäyttönen purkuruuvi viljavarastos, vanerilla viistetty pohja vanhas ulukoraris, kierukkapohojalla ja toisespääs pooritumppi laakeriilla vahavasta levystä läpi läpipultattuna ja toises pääs kierukka pihalle lootahan ja siitä sähkömoottorilla pyöritettävä kierukka jolla autohon, pelaski viä, paitti kun petti laakeri niin tuli aika hätäseen pihalle rarista ;D
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Timon

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 488
Vs: traktorikäyttöinen viljaruuvi
Ylisen-Luovan Timpalla Ilmajoen Korvalta on ainaskin moinen ruuvi...

+250

  • Vieras
Vs: traktorikäyttöinen viljaruuvi
Onko kukaan nähnyt/tehnyt järeää siilon täyttöruuvia. Kanuuna mallisen näin jossain juutupessa amerikoista. Jos valmistaisi  n. 10 metrisen kanuunan, miten sen toteuttasi? Saako ruuvi kierrettä ostaa valmiina mistään?

Mä näin tänään sellaisen piiiitkän keltaisen johnakin etelämoommalassa, olisko ollu töpseli- tai tipufarmin pihassa. Jos olisin arvannu, olisin käyny kattoon sun puolesta.
Notta koskenkorvalla käymäs.Turhaa ajelit,ne ei anna suoraa tehtaalta mukaan. ;D

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: traktorikäyttöinen viljaruuvi
Onko kukaan nähnyt/tehnyt järeää siilon täyttöruuvia. Kanuuna mallisen näin jossain juutupessa amerikoista. Jos valmistaisi  n. 10 metrisen kanuunan, miten sen toteuttasi? Saako ruuvi kierrettä ostaa valmiina mistään?

Mä näin tänään sellaisen piiiitkän keltaisen johnakin etelämoommalassa, olisko ollu töpseli- tai tipufarmin pihassa. Jos olisin arvannu, olisin käyny kattoon sun puolesta.
Notta koskenkorvalla käymäs.Turhaa ajelit,ne ei anna suoraa tehtaalta mukaan. ;D

No sillä suunnalla...

Joku tällanen se oli:

http://m.youtube.com/watch?v=Xn3j79lA3js#
It ain't over till the fat lady sings